Web Analytics Made Easy - Statcounter

سانا مارین، نخست‌وزیر فنلاند، فقط چند ساعت پس از تأیید ابتلای وزیر امور خارجه آن کشور به کرونا، همراه با دوستانش به کلوبی شبانه رفته بود.

به گزارش فرارو، پس از این که یک نشریه فنلاندی عکس‌هایی از او را در حال رقصیدن در یک کلوب شبانه در هلسینکی منتشر کرد و گزارش داد که او تا ساعت ۴ صبح در این کلوب شبانه بوده است، موجی از انتقاد از او به راه افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانم سانا مارتین در واکنش به انتقاد‌ها ابتدا گفت نیازی به قرنطینه شدن خودش نمی‌دیده، زیرا واکسینه کامل شده است.

اما بعد رسانه‌های فنلاندی گزارش دادند که ساعت ده شب شنبه ۴ دسامبر (۱۳ آذر) پیامی برای همه وزیران فرستاده شده بود مبنی بر این که هر کسی به تازگی با پکا هاویستو، وزیر امور خارجه، در تماس یا ارتباط بوده است باید آزمایش کووید-۱۹ بدهد و تا پیش از مشخص شدن نتیجه منفی، از هرگونه تماس با دیگران خودداری کند. نخست‌وزیر روز جمعه در نشستی با وزیر امور خارجه دیدار کرده بود.

 سانا مارتین گفت که این پیام به تلفن کاری او فرستاده شده که او آن را همراه نداشته است، ولی پس از این که روز یکشنبه پیام را دیده، بی‌درنگ آزمایش کووید داده و نتیجه آزمایش منفی بوده است.

این توجیه نخست‌وزیر، بحران را شدید‌تر کرد. مخالفان او در پارلمان می‌گویند که نخست‌وزیر با همراه نداشتن تلفن کاری خود، مقررات دولتی را نقض کرده است.

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: سانا مارین نخست وزیر فنلاند کلوب شبانه ویروس کرونا نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۷۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: نابودی حماس نزدیک است

به گزارش ایسنا، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با بیان ادعای مذکور گفت، سیاستش نشان می‌دهد که تشکیلات خودگردان فلسطین راه حل نوار غزه نیست.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد، جنبش مقاومت فلسطین «حماس» باقی نخواهد ماند زیرا این رژیم آن را «نابود» خواهد کرد!

به نقل از سایت خبری النشره، ارتش رژیم صهیونیستی نیز در همین حال از کشته شدن دو تن از نظامیان خود خبر داد که یکی از آنها فرمانده تانک بوده است.

ارتش رژیم صهیونیستی در شصت و سومین روز از حمله خود به نوار غزه، بمباران مناطق مسکونی را تشدید کرده و قتل عام جدیدی در رفح، خان‌یونس، شهر غزه و جبالیا مرتکب شده است.

دیگر خبرها

  • چرا نتانیاهو نمی‌خواهد جنگ در غزه تمام شود؟
  • نتانیاهو: نابودی حماس نزدیک است
  • نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم
  • ادامه جنجال ژیلا؛ واکنش خانم مجری با یک استوری در فرودگاه! | فیلم
  • نتانیاهو از رفتن به زندان جان به در برد
  • محورهای سفر ویژه رئیس سازمان سیا به قطر
  • نتانیاهو: شروطی را که به معنای تسلیم‌شدن ما باشد، نمی‌پذیریم
  • جنجال پنالتی آرسنال در بازی بورنموث
  • نقشه نتانیاهو برای غزه پس از جنگ فاش شد/ نیویورک تایمز: طرح نخست وزیر اسرائیل به احتمال زیاد از سوی کشورهای عربی رد خواهد شد
  • طرح جدید نخست وزیر اسرائیل برای اداره غزه