Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان رئیس پلیس فتای استان زنجان، از دستگیری عامل برداشت غیرمجاز خبر داد و گفت: کاربران از قرار دادن کارت بانکی و اطلاعات آن در اختیار افراد غریبه خودداری کرده و به صورت دوره‌ای نسبت به تغییر رمز کارت‌های بانکی خود اقدام کنند.

سرهنگ محمدعلی آدینه‌لو در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با ماجرای دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی در زنجان، اظهار کرد: در پی وصول شکوائیه یکی از شهروندان زنجانی به پلیس فتا مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی، موضوع برای شناسایی و دستگیری عاملان جرم در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با بررسی‌های فنی و شیوه شگردهای خاص پلیسی متهم به‌ هویت معلوم در استان زنجان مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی قضایی‌، دستگیر و به پلیس فتا استان زنجان انتقال داده شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازجویی‌های اولیه متهم منکر هرگونه بزه ارتکابی می‌شد، پس از مواجهه شدن با مستندات و مدارک جمع‌آوری شده از سوی کارشناسان ضمن اقرار به جرم خود، تصریح کرد: شاکی پرونده از آشنایان بود که با سوءاستفاده از اعتماد وی پس از دست‌یابی به اطلاعات حساب بانکی، اقدام به برداشت غیرمجاز در چند مرحله از حساب شاکی می‌کند.

رئیس پلیس فتای استان در رابطه مهم‌ترین دلیل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی افراد، گفت: سهل‌انگاری در حفظ و نگه‌داری اطلاعات حساب بانکی و اعتماد بی‌جا به افراد از مهم‌ترین دلایل برداشت‌های غیرمجاز است.

آدینه‌لو با اشاره به معرفی متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی، اظهار کرد: به عموم شهروندان توصیه می‌کنم سرویس پیامک حساب بانکی‌شان را فعال کنند تا در صورت برداشت غیرمجاز و یا هرگونه سوء‌استفاده احتمالی، سریعاً از موضوع مطلع شوند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان توصیه‌های پلیس فتا را جدی بگیرند و در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک، آن را از طریق فوریت های سایبری به شماره ۰۹۶۳۸۰ یا سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir در بخش ارتباطات مردمی‌ گزارش کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان پلیس فتا حساب بانکی برداشت غیرمجاز حساب بانکی پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۸۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت ۱۶ هزار تن سیر در طارم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ یارمحمدی گفت: تغییرات سالانه ترکیب کشت در مناطق، تحت تأثیر عوامل متعدد از جمله مسائل اقتصادی شامل میزان تقاضا، قیمت بازار، هزینه های تولید، رعایت تناوب زراعی، آفات و بیماریهای مشترک با سایر محصولات کشاورزی است.

وی با اشاره به کاهش تولید و سطح زیر کشت محصول سیر در شهرستان طارم، افزود: علاوه بر موارد ذکر شده در این خصوص، کاهش بارندگی در فصل کاشت، جایگزینی سایر محصولات از جمله سیب زمینی و باقلا موجب کاهش تولید سیر در شهرستان طارم طی سال زراعی جاری شد.

مدیر جهاد کشاورزی طارم ادامه داد:‌ سطح زیر کشت محصول سیر در سال زرعی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ در شهرستان طارم حدود ۴۰۰ هکتار است و همه ساله برداشت سیر در طارم از اواخر فروردین آغاز می شود و تا اواخر اردیبهشت ماه ادامه می یابد.

وی ارقام مورد کشت در این شهرستان را شامل سیر صورتی و قرمز بیان کرد و گفت: سیر تولیدی در طارم به دلیل کیفیت بالای آن علاوه بر مصرف داخل شهرستان و استان زنجان به سایر استان های کشور از جمله گیلان و مازندران همچنین در صورت وجود شرایط به برخی کشورهای دیگر صادر می شود.

هم اکنون ۵۵۰ بهره بردار در شهرستان طارم به کشت و کار این محصول مشغول هستند و از این طریق کسب درآمد می کنند.

دیگر خبرها

  • اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداران اسکیمری نیفتیم؟
  • جاعل کلاهبردار در دام پلیس همدان افتاد
  • افت تراز آب های زیرزمینی در کهگیلویه/توقف کشت برنج با آب زیرزمینی
  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • هکر حرفه ای حساب‌های بانکی اشنویه دستگیر شد
  • انسداد ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان
  • هکر حرفه‌ای حساب‌های بانکی در اشنویه دستگیر شد
  • برداشت ۱۶ هزار تن سیر در طارم