Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر آیت الله نوری همدانی، این مرجع تقلید جهان تشیع امروز در دیدار با وزیر امور خارجه با اشاره به آیات قرآن کریم گفت: یکی از دستورات موکد اسلام حفظ عزت و عظمت مسلمانان در مقابل دشمنان است و مسلمانان باید همواره عزت و اقتدار خویش را حفظ کنند. از این رو باید در برجام خطوط قرمز و مصالح ملت حفظ و به طور جدی پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به دشمنی استکبار جهانی اشاره نموده و افزود: استکبار جهانی به سرکردگی امریکا همواره درصدد استعمار ملت‌های مسلمان بوده و هست. از آغاز پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی هر روز شاهد توطئه ها و فتنه انگیزی آنان بوده‌ایم ولی به عنایت پروردگار و رهبری حکیمانه امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب دامت برکاته و هوشیاری مردم و مسئولین تمام آنها نقش بر آب شد و ایران اسلامی با حفظ اقتدار توانست قدرتمندتر از هر روز در مقابل زیاده خواهی‌های استکبار جهانی بایستد.

استاد سطوح عالی حوزه، آمادگی دفاعی در مقابل دشمنان را بسیار ضروری دانست و اضافه کرد: یکی از راه‌های حفظ عزت و عظمت توجه به خط قرمزهاست. توان موشکی جمهوری اسلامی  یکی از خطوط قرمزی است که نباید درباره آن با دشمنان مذاکره نمود. باید عزت و اقتدار سر لوحه کار تیم مذاکره کنند باشد.

این مرجع تقلید داشتن بصیرت و آگاهی نسبت به اوضاع زمان را بسیار مهم دانست و افزود: متاسفانه حکومت‌های سلطه‌گر غربی با اختلاف‌افکنی و درگیری میان مسلمانان به دنبال مقاصد شوم خود هستند؛ امروز اوضاع در  یمن، عراق، افغانستان، لبنان، بحرین و سوریه تنها به نفع استکبار است که باید ملت‌های مسلمان در مقابل این فتنه ها بیدار و هوشیار باشند. باید توجه داشت مذاکره خوب است و باید انجام شود اما با توجه به سوابق و عهدشکنی‌ها اعتماد کار سختی است.

وی فعالیت وزارت خارجه در این چند ماه اخیر را مثبت ارزیابی نمود و گفت: شخص وزیر خارجه بحمدالله انقلابی و پیگیر و توانمند است.

نوری همدانی مسئله فلسطین را موضوع مهمی دانست و اظهار داشت: از صهیونیست‌ها نباید غافل بود. این رژیم نامشروع و غیرقانونی است و در هر حال مشغول ضربه زدن می‌باشد و در مذاکرات برجام نیز از هیچ ضربه‌ای خودداری نمی‌کند./فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: آیت الله نوری همدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۸۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی مقاومت عراق به بندر اشغالی حیفا

به گزارش خبرگزاری مهر، مقاومت اسلامی عراق بامداد یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمایت از مردم غزه و در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی بندر نفتی حیفا در فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.

طبق اعلام مقاومت اسلامی عراق، حیفا با یک فروند موشک پیشرفته «الأرقب» مورد حمله قرار گرفته است.

در این بیانیه مقاومت اسلامی عراق آمده است: رزمندگان ما، بندر حیفا در اراضی اشغالی فلسطین را با موشک کروز پیشرفته ارقب هدف قرار دادند.

این بیانیه آورده است: این عملیات در ادامه مقاومت در برابر اشغالگران و یاری مردم غزه و پاسخ به جنایاتی انجام شده که رژیم غاصب علیه زنان و کودکان و سالخوردگان فلسطینی مرتکب می‌شود.

مقاومت اسلامی عراق بر ادامه عملیات خود برای درهم کوبیدن مواضع دشمنان تاکید کرده است.

کد خبر 6096732

دیگر خبرها

  • ایران آمادگی بورس تحصیلی دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا را دارد
  • جامعه‌ای برهنه نبوده‌ایم بلکه متنوع به لحاظ حجاب بوده‌ایم | طرفداران جمهوری اسلامی کلاه بر سرش گذاشتند | تمام جهان را در مقابل‌مان قرار داده‌ایم
  • حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به «عسقلان»
  • آیت‌اللّه نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • آیت‌اللّه العظمی نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است/ اسلام «زن‌» را بعنوان اینکه مانند مرد یک انسان کامل است و شایستگی خلیفه الهی بودن را دارد معرفی کرد
  • توان علمی دانشگاه فردوسی مشهد باید به حل مشکلات کمک کند
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر حیفا
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر اشغالی حیفا
  • دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است