Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیین بهره برداری و افتتاح پروژه‌های بهسازی و روکش آسفالت روستا‌های بخش مرکزی و بخش چم خلف عیسی (۱۱ روستا) با اعتبار سرجمع ۵ میلیارد تومان با حضور بویری فرماندار هندیجان انجام شد.

عملیات اجرایی پروژه بهسازی و آسفالت جاده میرنعمان، دریهک و امامزاده میر حسن جمعا به طول۱۲ کیلومتر و با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروژه قیرپاشی و آسفالت روستای ناصرآباد به طول ۱۲ هزار  مترمربع، پروژه قیرپاشی و آسفالت روستای جیری به طول ۴ هزار مترمربع، پروژه قیر پاشی و آسفالت روستای دهملابزرگ به طول ۳ هزار و ۸۰۰ متر مربع انجام شد.

پروژه زیرسازی و آسفالت معابر روستای امامزاده عبدالله به طول ۴ هزار و ۲۰۰ متر مربع، پروژه زیرسازی و آسفالت معابر روستای زلقی به طول ۳ هزار و ۲۰۰ متر مربع،  زیرسازی و آسفالت معابر روستای رگ سفید به طول ۳ هزار متر مربع، زیرسازی و آسفالت معابر روستای چم مراد به طول ۲ هزار متر مربع ،  زیرسازی و آسفالت معابر روستای چهلمنی به طول ۲ هزار مترمربع صورت گرفت.

آیین کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی پروژه بهسازی و روکش آسفالت محور‌های دریهک، امامزاده میرنعمان و امامزاده میر حسن شهرستان هندیجان به طول ۱۲ کیلومتر و با اعتبار قراردادی ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برگزار شد.

انتهیا پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آسفالت معابر خدمات رسانی زیرسازی و آسفالت معابر روستای هزار متر متر مربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۸۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد

فرخی رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز و این عملیات به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری در حال اجرا است.

او افزود: همچنین قرارداد اجرای روکش آسفالت حفاظتی چیپ سیل به طول ۲۵ کیلومتر و نیز قرارداد اجرای روکش آسفالت گرم به طول ۳۰ کیلومتر در محور مذکور منعقد شده و در دستور کار است که پس از تأمین و تخصیص اعتبار، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید

روکش آسفالت ۸۴۷ کیلومتر از راه‌های خراسان جنوبی

فرخی بیان کرد: این عملیات با هدف بهبود وضعیت تردد، ارتقای ایمنی عبور و مرور و در جهت بهسازی و روکش آسفالت در این محور انجام می‌شود که با اجرای این عملیات، شاهد کاهش تصادفات و افزایش عمر مفید جاده خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • اجرای زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان
  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
  • ۱.۵ میلیون متر مربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • یک‌ونیم میلیون مترمربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد
  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر