Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلسه شورای زکات استان خوزستان با حضور سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، استاندار خوزستان، نماینده، ولی فقیه و دیگر مسئولان مربوطه برگزار شد که در این جلسه از طرح پرداخت صدقات و کمک‌های مردمی از طریق کد «کیو آر» رونمایی شد.

صادق خلیلیان استاندار خوزستان گفت: مردم خیّر و نیک‌اندیش خوزستان می‌توانند با نصب نرم افزار «اسکنر بارکد» بر روی گوشی همراه و با استفاده از دوربین، کد «کیو آر» را اسکن کنند تا گوشی به طور خودکار وارد صفحه اطلاعات مشترکین صدقات شده و پس از ورود به صفحه پرداخت بانکی نسبت به وارد کردن مبلغ مورد نظر اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با اجرای این طرح، تمامی مشترکان صندوق صدقات و نیکوکاران می‌توانند با داشتن کد کیوآر اختصاصی خود و با استفاده از گوشی تلفن همراه به‌آسانی اقدام به پرداخت صدقه کنند.

این اقدام در جهت جلوگیری از انتقال ویروس کرونا از طریق پول و مراجعات حضوری و همچنین سهولت در پرداخت صدقات انجام شده است.

کاهش زمان تخلیه، کاهش هزینه‌های اجرایی، اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی سریع به مشترکان، حذف قبوض کاغذی و ارائه رسید الکترونیکی و جلوگیری از استهلاک پول ملی از دیگر ویژگی‌های مهم این شیوه است.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی پرداخت زکات پرداخت صدقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۹۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در اهواز محکوم شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: یک پزشک متخلف در اهواز به پرداخت یک میلیارد و ۲۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان، مهدی طیبی اظهار کرد: پرونده یک پزشک متخلف با شکایت شاکی در شعبه هفتم تعزیرات حکومتی اهواز رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه بعد از تحقیقات لازم اتهام را محرز و متهم را به پرداخت جزای نقدی در حق شاکی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان خاطرنشان کرد: علاوه بر جزای نقدی، پزشک متخلف به پرداخت اضافه دریافتی شاکی، توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی محکوم شد.

طیبی تصریح کرد: با شکایت شاکی، گزارش معاونت درمان علوم پزشکی جُندی شاپور اهواز نیز برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کد خبر 748704

دیگر خبرها

  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود
  • مطالبات ساکنین پایین‌دست سد سیمره پرداخت شود
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • جزئیات پرداخت تسهیلات ارزی برای واردات اتوبوس