Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،  بهرام اکبرزاده رییس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش کردستان اظهار داشت: جشنواره الگو‌های برتر درس تفکر و سبک زندگی در راستای اجرای راهکار ۷-۱۱ سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مبنی بر توسعه زمینه پژوهشگری و افزایش توانمندی‌های حرفه‌ای به شکل فردی و گروهی معلمان و همچنین تبادل تجارب و دستاورد‌ها در سطح محلی و ملی، ایجاد فرصت‌های بازآموزی مستمر علمی، تحقیقاتی و مطالعاتی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه تمامی دبیران درس تفکر و سبک زندگی (معاونین و مربیان پرورشی، مشاوران و دبیران و...) می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند؛ گفت: در این جشنواره تدریس به دو روش حضوری (فیلم برداری از روند تدریس به مدت ۳۵ دقیقه) و غیرحضوری (فیلم برداری از روند تدریس به مدت ۲۵ دقیقه) انجام می‌شود.

رییس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش استان ادامه داد: حداکثر مهلت ارسال آثار به ادارات تا ۳۰ دی ماه و به دبیرخانه استانی تا ۲۰ بهمن ماه است و این تاریخ به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

اکبر زاده ارتقای کیفی شیوه‌های تدریس مربیان، مشاوران و دبیران درس تفکر و سبک زندگی؛ ایجاد فضایی شاد و پویا جهت کشف و شکوفایی استعداد‌های نهفته دبیران با تکیه بر کاربست روش‌های تدریس فعال موثر را از اهداف این جشنواره برشمرد.

او در پایان به موضوعات تخصصی این جشنواره نیز اشاره کرد و گفت: موضوعات در پایه هفتم شامل «سراب» و «سبک ارتباطی ما با دبیران چگونه است؟» و در پایه هشتم «خط کشی «و «مهارت‌های زندگی موفق کدامند؟» می‌باشد.

لازم به ذکر است به نفرات برگزیده جشنواره جوایز ارزنده به همراه لوح تقدیر اهداء می‌گردد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره آموزش و پرورش کردستان درس تفکر و سبک زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۲۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت گل محمدی در بابل + فیلم

حسن نتاج مدیر مجموعه باغ بهشت مامطیر در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به استقبال بی سابقه علاقه‌مندان از شهر‌های مختلف استان از جشنواره شنواره برداشت گل محمدی و گلابگیری ، گفت: این یازدهمین سالی است که مشغول به پرورش گل محمدی و دهمین دوره‌ایست که در حال برگزاری جشنواره برداشت گل محمدی و گلابگیری هستیم.

او افزود:خداروشکر از سال ابتدایی تا به امروز که دهمین دوره می‌باشد هرساله شاهد رشد علاقه‌مندان در بازدید از این جشنواره بودیم بطوری که تعداد قابل توجه‌ای از گردشگران از شهر‌های مختلف استان به اینجا می‌آیند تا جدای استفاده از فضای بکر این باغ از مشتقات این محصول هم بهره‌مند شوند.

نتاج گفت: در گذشته این باغ یک زمین شالیزاری بوده که هر ساله در هنگام فصل کشت با مشکل کمبود آب مواجه بودیم ولی از زمانی که رو به پرورش گل محمدی آوردیم دیگر این مشکل وجود ندارد چرا که گل محمدی نیاز بسیار محدودی به آب، مواد کودی عالی و معدنی دارد و جزو گیاهانی است که در اراضی شیب‌دار، زمین‌های کم آب و خاک‌های ضعیف هم پرورش می‌یابد

او در خصوص خواص دارویی و مشتقات گل محمدی افزود:گل تازه و غنچه خشک، مربا و شربت گل محمدی، گلاب درجه یک و گلاب دو آتیشه از جمله محصولاتی هستند که از این گیاه به دست می‌آوریم و در مجموع گل محمدی گیاهیست که از شاخه و برگ‌هایش هم می‌توان در بحث دارویی استفاده کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • راه‌یافتگان نهایی هشتمین جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • آغاز برداشت گل محمدی در بابل + فیلم
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • خصوصیات شهید مطهری باید برای معلمین الگو باشد
  • دشمن به دنبال کم رنگ کردن ارزش حجاب است