Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، سلسله اقدامات خصمانه نظامیان صهیونیست علیه فلسطینیان و اعضای گروه‌های مقاومت همچنان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز جمعه به صورت وحشیانه به شهر «رام الله» واقع در مرکز کرانه باختری یورش بردند.

شاهدان عینی اعلام کردند که صهیونیست‌ها در این یورش وحشیانه ۵ تَن از اعضای جنبش مقاومت اسلامی حماس در رام الله را به اسارت گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته منابع آگاه، «شیخ فلاح ندی» و «سامی حسین» نام دو نفر از اعضای جنبش مقاومت اسلامی حماس است که توسط صهیونیست‌ها به اسارت گرفته شده اند.

گفتنی است، سلسله اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی درحالی است که پیشتر گروه‌های مقاومت فلسطین به آنها درباره پیامدهای وخیم این اقدامات هشدار جدی داده بودند.

کد خبر 5372002 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: جنبش حماس فلسطین رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا عراق ایران مذاکرات وین روسیه ولادیمیر پوتین عربستان سعودی رژیم صهیونیستی فلسطین اوکراین جو بایدن سوریه امارات متحده عربی برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۳۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام جدید القسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست

شاخه نظامی جنبش حماس در پیامی جدید از کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست نزد مقاومت فلسطین، در حملات ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش ایسنا، گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس در پیامی جدید اعلام کرد: «فشار نظامی منجر به کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست در دستان ما شد و بقیه اسرا را هم از جشن گرفتن عید پسح همراه با عزیزانشان محروم ساخت».

این در حالی است که پیشتر نتانیاهو مدعی شده بود که تنها ادامه فشار نظامی بر حماس است که به آزادی همه اسرای اسرائیلی در غزه منجر خواهد شد!

الضغط العسکری أدی إلی مقتل عشرات الأسری الذین بأیدینا وحرم البقیة من الاحتفال بعید الفصح مع أعزائهم הלחץ הצבאי הוביל להרג עשרות השביויים שביידנו ומנע משאר השבויים לחגוג הפסח עם יקריהם #الوقت_ینفد #הזמן_אוזל #حکومتکم_تکذب #ממשלתים_שקרנית

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به پایگاه نظامیان صهیونیست در «کفرشوبا»
  • تمرد ده‌ها نظامی صهیونیست از رفتن به غزه
  • حمله حزب‌الله لبنان به ساختمان محل استقرار نظامیان صهیونیست
  • نظامیان صهیونیست: از دستور آمادگی برای حمله به رفح اطاعت نمی‌کنیم
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • نشست رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی
  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد
  • پیام جدید القسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح