Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@09:04:03 GMT

مدافعان سلامت گراش تقدیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۹۵۴۰۵

مدافعان سلامت گراش تقدیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار گراش پیش از ظهر جمعه با حضور در جمع پرستاران بیمارستان امیرالمومنین علی (ع)، از تلاش‌های صادقانه مدافعان سلامت، با اهدای گل تقدیر کرد.

مجید غلام‌پور ضمن تبریک میلاد با سعادت اسوه صبر و شکوه حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار گفت: تلاش‌های پرستاران زینب‌گونه است و آنها با صبر، استقامت و فداکاری عمر خود را وقف بیماران می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خدمات پزشکان و پرستاران در ایام شیوع ویروس کرونا قابل تقدیر است، اظهار داشت: پرستاران و مجموعه کادر بهداشت و درمان در عرصه مقابله با کرونا فراتر از وظیفه خود برای سلامت مردم تلاش و ایثار کردند و این فداکاری و از جان گذشتگی و صبر آنان برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.

فرماندار گراش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت، تصریح کرد: در دو سال گذشته پرستاران و کادر درمان با زحمات خاص‌تری مواجه بودند و با اخلاص و مجاهدت کار کردند.

وی اضافه کرد: انتظار آحاد جامعه، بیماران و خانواده‌های آنها از پرسنل خدوم این حوزه رأفت، مهربانی، دلسوزی و از خود گذشتگی است و این گونه خدمت کردن با تأثیرگذاری مثبت بر روحیه بیماران، درمان بخشی از آلام جسمی و روحی آنها را نیز به دنبال خواهد داشت.

غلام‌پور با حضور در مرکز آموزشی و درمانی امیرالمومنین علی (ع) گراش، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این بیمارستان و عیادت و دلجویی از بیماران، از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات پرستاران قرار گرفت.

به گزارش مهر، این برنامه به همت امور بانوان فرمانداری و با همکاری مؤسسه قرانی بیت النور و کانون خدمت رضوی شهرستان گراش انجام شد.

کد خبر 5372209

منبع: مهر

کلیدواژه: گراش روز پرستار بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا روز دانشجو خطبه های نماز جمعه کرمانشاه روز پرستار سانحه تصادف گرگان عکس استانها مطالبات مردم لرستان از دولت خرم آباد آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۵۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ اظهار کرد: دوستان دولت و کمیسیون تلفیق پیشنهاد دادند که از ردیف جدول هفت مربوط به وزارت بهداشت و درمان، ۱۰ همت (۱۰ هزار میلیارد تومان) از اعتبارات این وزارتخانه برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص داده شود.

وی ادامه داد: براین اساس بنابر موافقت دولت و در راستای تراز جداول، ۱۰ همت از اعتبارات وزارت بهداشت و درمان برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۳۰۰۰۰ پرستار در ایران/ ۷۵ درصد پرستاران زن هستند
  • پرستاران ۳۰ درصد از جمعیت نظام سلامت هستند
  • اختلال در سامانه بیمه سلامت بیماران را کلافه کرد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران
  • افزایش استعفای دسته جمعی پرستاران / سلامت مردم در خطر است
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است
  • نقش ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری کلیدی است
  • پرسپولیس و پارادوکس مدافعان میانی؛ ستاره‌های منجی یا پاشنه آشیل؟