Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@07:59:35 GMT

حضور معاون تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در بیمارستان شهدای تبریز

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۹۷۶۲۴

‍‍‍‍‍‍

دریافت 50 MB

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با سالروز میلاد اسوه صبر و ایثار حضرت زینب کبری (س)، حجت الاسلام سید محمود حسینی معاون اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی به همراه تنی چند از مسئولان این اداره کل در مرکز آموزشی درمانی شهدا تبریز حضور یافت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این بیمارستان فرا رسیدن هفته پرستار را به پرستاران، پزشکان و پرسنل شاغل در این مرکز تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و دیگر مدیران این دانشگاه نیز حضور داشتند.

کد خبر 5372354

منبع: مهر

کلیدواژه: روز پرستار سازمان تبلیغات اسلامی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه روز دانشجو مطالبات مردم لرستان از دولت روز پرستار کرمانشاه عکس استانها سانحه تصادف گرگان سیدابراهیم رئیسی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۷۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی از قلعه تاریخی بدلبو ارومیه بازدید و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات مرمتی این بنا قرار گرفتند.   مرمت قلعه بدلبو زیر نظر کارشناسان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی و توسط بخش خصوصی از چند سال پیش آغاز شده و در این مدت کمک‌های فنی و اعتباری از این پروژه انجام شده است.   قلعه بدلبو ارومیه پس از مرمت قابلیت تبدیل به یک مرکز اقامتی و پذیرایی با ۲۰ سوئیت را دارد.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در تبریز
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • حال مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس ایرانی در ارمنستان مساعد است
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انفجار گاز فاضلاب در پارک پرواز تبریز چهار مصدوم به جا گذاشت
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان