Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اگر در چند فصل اخیر و با مربیان خارجی کمتر بازیکنان مورد حمله مربیان خود قرار می گرفتند، این روزها شاهد حمله سرمربی پرسپولیس به مهاجمان هستیم. کافی است نشست خبری دیروز یحیی گل محمدی را یک بار دیگر مرور کنیم تا ببینیم رفته رفته به همان زمانی برمیگردیم که حمید درخشان در نشست خبری پرسپولیس اعلام کرد:

“وقتی مهاجم توپ رو نمی کنه تو گل من مقصرم؟”

و جالب این که این مصاحبه معروف درخشان بارها وبارها در زمان سرمربیگری برانکو و کالدرون درفضای مجازی بازپخش شد تا به سخره گرفته شود اما حالا به نظر می رسد پرسپولیس باز هم به همان روزگار برگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این که مقصر بازیکنان هستند نه اندیشه های مربیان.

یحیی گل محمدی در پایان مسابقه با هوادار، اعتراض بیش از حدی به عملکرد مهاجمان پرسپولیس داشت. او در بخشی از مصاحبه خود گفت:

“ما نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده خوبی کنیم. فورواردهای ما روز خوبی نداشتند و از فرصت‌‌های خوب، استفاده نکردند.”در کل موقعیت‌سازی ما در این بازی خوب بود. اگر گل اول را می‌زدیم می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم، اما فرصت طلب نبودیم. باید اول بازی گل می‌زدیم، اما اینگونه نشد. باید خود را آماده کنیم برای بازی‌های بعدی.

جالب این که سرمربی سرخ ها به گونه ای نتایج این فصل لیگ برتر را به مهاجمان ربط داده و می گوید:

 “مگر چند فرصت می‌توانیم خلق کنیم. اگر گل نزنیم تیم وارد فشار و استرس می‌شود و تیم حریف از ضربات ایستگاهی می‌تواند به گل برسد.  جاگیری مهاجمان باید بهتر شود و ضمن اینکه باید بیشتر تمرین کنیم و تمرکز بالایی روی ارسال‌ها داشته باشیم. هر هفته هم تمرین گلزنی برای مهاجمان داریم، اما بازهم این اتفاقات رخ می دهد و کسی از توپهای ارسالی استفاده نمی کند. ما باید بتوانیم ابتدای بازی گل بزنیم کار برای ما راحت می‌شود. در امر گلزنی باید تمرکز بیشتری داشته باشیم.”

این جملات در حالی از سوی گل محمدی بیان شده و فشار زیادی را روی مهاجمان تیم ایجاد کرد که در بازی قبل و در نشست خبری بعد از بازی با استقلال نیز با بیان جمله” در چنین بازی‌هایی فرصت کم گیر بازیکنان می‌آید، اما اگر از آنها استفاده می‌کردیم برنده می‌شدیم” باز هم به نوعی مهاجمان پرسپولیس را مورد هدف قرار داد. به هر روی این یک واقعیت است که هر چقدر زمان مربیان خارجی، شاهد حمله کمتر آن ها به بازیکنان بودیم، رفته رفته شاهد روزهایی هستیم که بازیکنان مقصر اصلی ناکامی شناخته می شدند و باید منتظر بود و دید چه سرنوشتی در انتظار سرخ ها خواهد بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس یحیی گل محمدی لیگ برتر پرسپولیس لیگ برتر هوادار یحیی گل محمدی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۷۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟

یحیی گل محمدی گزینه اصلی تراکتور است و باید به زودی شاهد حضور او در تبریز باشیم.

طرفداری | ظاهرا کریم باقری هم به کادرفنی تراکتور در تبریز اضافه می‌شود.

حمید مطهری به عنوان مربی تراکتور انتخاب شد تا در ادامه لیگ بیست‌وسوم روی نیمکت این تیم بنشیند.

مذاکرات تراکتور با یحیی گل‌محمدی به خوبی پیش رفته و احتمالا باید شاهد حضور این سرمربی در تبریز باشیم. حضور حمید مطهری و عقد قرارداد با او نشان می‌دهد یحیی گل‌محمدی نزدیک‌ترین گزینه به هدایت تی‌تی‌ها است.

در این بین شنیده می‌شود مدیران تراکتور علاقه دارند کریم باقری هم در تبریز حضور داشته باشد اما مشخص نیست این اتفاق بیافتد یا خیر.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است