Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، رسول خطیبی در نشست خبری پس از بازی با فجر شهید سپاسی شیراز اظهار داشت: این برد را به بازیکنان، مجموعه باشگاه و هواداران تبریک می گویم. گفته بودم بازی سختی برای هردو تیم خواهد بود. 15دقیقه اول بازی را خوب شروع کردیم. موقعیت هم داشتیم اما بعد از15 دقیقه حریف ما را تحت فشار گذاشت با اینکه موقعینت نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در نیمه دوم با تغییر سیستم و نفرات یکی از بهترین بازی هایی بود که تیم خوب کار کرد. سه بار به تیر زدیم و موقعیت های دیگری هم داشتیم. تغییرات جواب داد و خداراشکر با 3 امتیاز همراه شد. بدشانس نبودیم گل های بیشتری می زدیم اما همین که 3 امتیاز را گرفتیم از بچه ها ممنون هستم که تلاش کردند. باعث خوشحالی است که تیم من گل نمی خورد، به حریف سخت موقعیت می دهد.

خطیبی تصریح کرد: این تحسین برانگیز است. تیم فجرسپاسی تیم جنگنده و دونده ای است. خیلی خوب کار کرد. به آن ها تبریک می گویم. اسم فجر خیلی بزرگ است اما در سال اول اینطور بازی می کند جای خوشحالی دارد. بعد از سال ها یک تیم درست شده که در شان مردم شیراز است. به کلانتری خسته نباشید می گویم که تیمی به این خوبی ساخته است.

سرمربی آلومینیوم در خصوص اینکه تیمش آنقدر خوب بازی می کند که جای حرفی نمی گذارد، گفت: امیدوارم همیشه این اتفاق بیفتد. برد و باخت و مساوی مهم نیست. همیشه اولویت من خوب بازی کردن است و دوست دارم تماشاگری که وقتش را گذاشته از فوتبال لذت ببرد. خداراشکر این اتفاق در تیم ما افتاده است.

وی در مورد اینکه مربیان تیم های دیگر معتقدند خدا نگاه ویژه‌ای به خطیبی دارد، اظهار داشت: خدا تمام بنده هایش را دوست دارد. همه مربیان هم قابل احترام هستند. خدا به ما خیلی لطف کرد که این تیم را جمع کردیم. بچه های با شخصیتی داریم که از نظر فنی هم توانایی بالایی دارند. بقیه هم مربیان خیلی خوبی هستند. ما بیشتر تلاش می کنیم. بازیکنان ما یکدل هستند. با این صفا و صمیمیت خوشحالم سرمربی این تیم هستم.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رسول خطیبی فجر سپاسی شیراز آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۶۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| اعتراف اشکان خطیبی به زندگی سخت در خارج از ایران؛ خودم به همه چیز پشت پا زدم

اشکان خطیبی در گفت‌وگو با رادیو فردا به شرایط سخت زندگی خارج از ایران اعتراف کرد و گفت: خودم به همه چیز پشت پا زدم. دیگر توانایی کار کردن ندارم. اصلا از کیفیت کارهایی که در خارج از ایران کردم راضی نیستم. واقعا سخت است؛ بهایی که من دادم به قیمت از دست دادن خانواده‌ام تمام شد.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد اغواکننده به اسطوره فوتسال ایران برای تبلیغ برنج!
  • پیشنهاد اغواکننده به سرمربی تیم ملی ایران برای تبلیغ برنج!
  • پیشنهاد اغواکننده به شمسایی برای تبلیغ برنج!
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • خسروی: خوشحالی بعد از گل من، یک کار شخصی بود
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!
  • توهین‌های نژادپرستانه به نیکو ویلیامز در بازی مقابل اتلتیکو مادرید
  • عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!‏
  • فیلم| اعتراف اشکان خطیبی به زندگی سخت در خارج از ایران؛ خودم به همه چیز پشت پا زدم