Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ از شهر یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت ایران یاد می‌کنند و چند سالی هست که این نام پر طمطراق را روی شهر یاسوج گذاشته‌‌اند اما وقتی به اطراف و اکناف این شهر و حتی درون آن نگاه می‌کنیم بویی از پایتخت طبیعت نبرده و روز به روز بر نازیبایی و جلوه‌های نازیبای آن افزوده می‌شود.

در اطراف شهر یاسوج سکونت‌گاه‌هایی وجود دارد که رنگ و روی خوبی ندارند و از هر ورودی که به شهر یاسوج ورود کنی اثری از زیبایی و نظم و مقرارات دیده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگاه‌های مختلف وظیفه خود را انجام نمی‌دهند و هر کدام منتظر ورود دیگری مانده است ارتباط میان دستگاه‌ها برای رفع مشکلات مردم در حد صفر است و همین بیگانگی دستگاه‌ها با یکدیگر موجب شده تا شهر یاسوج و اطراف آن روز به روز برای زندگی کردن وضعیت سخت‌تری داشته باشد.

یکی از مکان‌هایی که به هیچ وجه زیبنده شهر یاسوج و نام پایتخت طبیعت ایران نبوده اطراف مسکن مهر نجف‌آباد درست چسبیده به این شهر است که معلوم نیست متولی آن چه کسی بوده و چرا این وضعیت افتضاح در مسکن مهر نجف‌آباد همچنان به حال خود باقی مانده است.

فاضلابی که در مدخل این واحدهای مسکونی جاری است و علاوه بر این که موحب بیماری می‌شود چهره آن نقطه از شهر یاسوج را زشت کرده است سؤال این است که متلی کیست و چرا مسئولان ارشد استانی چنین موضوعاتی را پی‌گیری نکرده و تذکر لازم را به دستگاه خاطی و سهل انگار نمی‌دهند.

سؤال از دانشگاه علوم پزشکی این است که مگر شما متولی بهداشت نیستید؟ چرا به دستگاه سهل‌انگار تذکر نمی‌دهید چرا از دستگاه سهل‌انگار شکایت نمی‌‌کنید و چرا زبان در نیام برده‌اید و برای سلامتی و جلوگیری از بیماری مردم و فرزندان آن‌ها حرفی نمی‌زنید و سکوت کرده‌اید.

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکن مهر بهداشت یاسوج فیلم خبرگزاری فارس یاسوج شهر یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۸۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت خشکی گلو بعد از بیدار شدن از خواب چیست؟ (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توصیه‌های پیشگیری از یبوست در طب سنتی (فیلم) تفاوت اگزما و قارچ پوستی (فیلم) کشف داروی جدید برای درمان بیماری MS (فیلم)

دیگر خبرها

  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ قطب سرمایه گذاری ملک در منطقه ۲۰ تهران
  • تصادف خودروی پژو و کامیون در یاسوج ۳ کشته برجای گذاشت
  • علت خشکی گلو بعد از بیدار شدن از خواب چیست؟ (فیلم)
  • تصادف مرگبار در جاده جنت آباد قم
  • کار ترانشه حاجی آباد به دستگاه قضا رسید
  • واگذاری ۱۴۸۳ سند نهضت ملی مسکن و هزار فقره سند مالکیت روستایی در بندر خمیر
  • جهش تولید مسکن با هدف تحقق شعار سال در همدان
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • ببینید| نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و محمدجواد ظریف/ «هر روز که از خواب بیدار می‌شویم وضعیت عوض شده»