Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@05:45:45 GMT

گلزنی کرار در لیگ ایران بعد از 1211 روز(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۰۰۴۵۳

هافبک کهنه‌کار عراقی موفق شد روز گذشته گلی تماشایی را در مسجدسلیمان برای تیمش به ثمر برساند.

به گزارش "ورزش سه" کرار جاسم هافبک عراقی که با حضور فراز کمالوند در نفت مسجدسلیمان و به درخواست او جذب شد، بعد از نمایش کم‌فروغ در هفته‌های ابتدایی فصل و سپس دوری از ترکیب، روز گذشته بعد از سه مسابقه مجدداً برای نفت به میدان رفت و این‌بار نمایشی متفاوت از همیشه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کرار که یک هافبک خلاق، بازیساز و البته گلزن شناخته می‌شود، توانست در جدال با ذوب‌آهن از تجربه بالای خود استفاده کند و به طلسم 3 بازی پیاپی گل نزدن نفتی‌ها پایان داد و از روی ضربه ایستگاهی موفق شد به شکلی تماشایی دروازه ذوبی‌ها را فرو بریزد تا این‌چنین در بازگشت دوباره‌اش به فوتبال ایران موفق به گلزنی شود.

 


آخرین‌بار این هافبک عراقی در فوتبال ایران در مردادماه 1397 در لیگ هجدهم توانسته بود گل بزند؛ زمانی‌که کرار جاسم پیراهن صنعت نفت آبادان را به تن می‌کرد و در آن‌جا هم شاگرد کمالوند بود و در هفته چهارم موفق شد به استقلال خوزستان گل بزند و حالا بعد از 1211 روز، روز گذشته کرار در مسجدسلیمان موفق به گلزنی دوباره در فوتبال ایران شد.


بی تردید نفتی ها حساب ویژه ای روی درخشش کرار جاسم در بازی های خود باز کرده اند. این هافبک عراقی امیدوار است در بازی های بعدی نیز برای تیمش مثمرثمر باشد.

 

 

نفت مسجد سلیمان کرار جاسم محمد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان کرار جاسم محمد کرار جاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۰۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟

به گزارش همشهری آنلاین، آخرین جزئیاتی که از ریز مبادلات ایران و عراق منتشر شده مربوط به ۹ ماهه ۱۴۰۲ است که نشان می‌دهد در این بازه زمانی، حدود ۲۰ درصد از تجارت ۷.۳ میلیارد دلاری ایران و عراق به صادرات گاز اختصاص داشته و مابقی کالاهای غیرنفتی و مصرفی بوده است.

بنا بر اعلام سازمان توسعه تجارت، در ۹ ماهه پارسال، علاوه بر گاز، محصولات فولادی، پلاستیکی، لبنی، معدنی فلزی، صنایع تبدیلی، کاشی و سرامیک، شیرینی و شکلات مهم‌ترین محصولات صادراتی ایران به عراق بوده‌اند.

بیشتر بخوانید:

ایران بازار عراق را از دست می‌دهد؟ | واکنش معاون وزیر صمت به رقابت ترکیه با ایران در بازار عراق

کد خبر 847420 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها صادرات تجارت خارجی عراق

دیگر خبرها

  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • اخراج بازیکن عراقی از باشگاه صنعتی ایران
  • هاکان چالهان اوعلو گلزن‌ترین هافبک 33 سال اخیر اینتر طی یک فصل سری آ
  • داستان‌های ادامه‌دار ستاره عراقی؛ علی عدنان از ایران رفت!
  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه
  • عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟
  • زورخانه حیدر کرار بندرعباس میزبان عاشقان ورزش زورخانه‌ای
  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد