Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، انیسه سرپرست شهرداری منطقه ۶ تبریز از تداوم طرح ساماندهی نخاله‌های ساختمانی بلاتکلیف و رها شده در سطح معابر حوزه‌های سه‌گانه این منطقه خبر داد و گفت: این عملیات با هدف  پیشگیری از تخریب محیط زیست و ارتقای سطح سلامت و بهداشت شهروندان توسط اکیپ‌های تنظیف حوزه معاونت خدمات شهری و اجرایی منطقه اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر تداوم عملیات پاکسازی و ساماندهی اراضی خالی و زمین‌های بایر سطح منطقه تاکید کرد و افزود: با توجه به کثرت زمین‌های بایر و رها شدن انواع نخاله‌های ساختمانی و پسماند‌های شهری در این اماکن که باعث تخریب محیط زیست شهری و انتشار انواع بیماری‌ها می‌شود، عملیات پاکسازی آن‌ها با جدیت در دستور کار اکیپ‌های تنظیف منطقه قرار دارد.

او گفت:در همین راستا و در اجرای ماده ۱۱۰ قانون شهرداری، عملیات ساماندهی و پاکسازی ۱۵۰ زمین بایر در حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۶ به صورت مستمر و طبق برنامه زمانبندی ادامه دارد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نخاله های ساختمانی شهرداری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۰۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه «چهلمیر» در پارک ملی تندوره درگز پاکسازی شد

به گزارش قدس خراسان، مهدی یزدان اظهار کرد: پاکسازی منطقه چهلمیر همراه با پیاده روی با حضور دوستداران محیط زیست در راستای افزایش مشارکت مردم در امر حفاظت از محیط زیست و فرهنگ سازی برای حفاظت از انفال به مناسبت هفته زمین پاک و در راستای اجرای پویش «مسیر سبز _ ایران پاک» برگزار شد.

وی با اشاره به مشارکت دستگاه‌هایی از جمله آموزش و پرورش، جمعیت هلال احمر، منابع طبیعی و آبخیزداری در پاکسازی تندوره بیان کرد: علاوه بر این افزون بر ۲۰۰ نفر از گروه‌های خود جوش مردمی در این زمینه همکاری کردند.

معاون محیط زیست انسانی اداره کل محیط زیست خراسان رضوی ادامه داد: این اقدام ارزشمند در هفته زمین پاک با شعار «مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک و نجات زمین»، به منظور حفظ طبیعت و پاکسازی محیط زیست به عنوان یک فرهنگ عمومی صورت گرفت.

یزدان جو گفت: در این ویژه برنامه محیط زیستی بخش قابل توجهی از مسیر دره چهلمیر که زیستگاه گونه‌های ارزشمندی همچون پلنگ، قوچ و میش، کل، بز و گربه سانان و پرندگان ارزشمند است، پیمایش و پس از پیاده روی سبک، پاکسازی و حجم زیادی از پلاستیک‌ها و زباله‌های رها شده در طبیعت و رودخانه چهلمیر جمع آوری و پاکسازی شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پاکسازی فضا‌های بی دفاع شهری در منطقه ۱۹ تهران
  • لایروبی کانال آب‌های سطحی شهرک سعدی
  • منطقه «چهلمیر» در پارک ملی تندوره درگز پاکسازی شد
  • پاکسازی و تسطیح ۱۴ هکتار از فضا‌های بی دفاع شهری منطقه ۱۹
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • طرح جامع شهری در شهرهای کوچک بلاتکلیف مانده است
  • پاکسازی منطقه حفاظت شده تنگ صیاد در چهارمحال و بختیاری
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس