Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@03:02:47 GMT

پذیرش ۳ عضو جدید در IOC

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۰۱۰۴۱

پذیرش ۳ عضو جدید در IOC

هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک عضویت در IOC را برای ۳ نفر تایید و تصویب کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  IOC، رئیس اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری UCI، دیوید لاپارتینت، نایب رئیس سابق کمیسیون ورزشکاران کمیته بین المللی المپیک،  دانکا بارتکووا و ورزشکار پناهنده ، ییچ پوربیل برای عضویت در IOC پیشنهاد شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سه نفر در نشست IOC در پکن در ۱ فوریه عضوی از IOC خواهند شد و پس از تایید نامزدی آنها توسط هیئت اجرایی، تعداد کل اعضا به ۱۰۴ نفر می رسد. لاپارتینت، که در سال ۲۰۱۷ به عنوان رئیس UCI انتخاب شد، به عنوان یکی از اعضای IOC به عنوان رئیس دوچرخه سواری در سراسر جهان خدمت خواهد کرد.

لاپارتینت فرانسوی مدت‌هاست که به‌عنوان عضو آینده و ریاست گروه رابط ورزش‌های الکترونیک و بازی IOC را بر عهده دارد. بارتکووا تنها شش ماه پس از اینکه نتوانست عضویت خود را حفظ کند، پس از از دست دادن پیشنهاد خود برای انتخاب مجدد در کمیسیون ورزشکاران IOC در توکیو ۲۰۲۰، به IOC بازخواهد گشت. دارنده مدال برنز تیراندازی المپیک اسلواکی از سال ۲۰۱۲ بخشی از این کمیسیون بود و در سال ۲۰۱۸ به عنوان نایب رئیس انتخاب شد.

بارتکووا و بیل که در اولین تیم تاریخی المپیک پناهندگان در ریو ۲۰۱۶ شرکت کردند و سفیر حسن نیت آژانس پناهندگان سازمان ملل متحد (UN) هستند که به عنوان اعضای انفرادی تعیین خواهند شد. پیشنهاد بیل که قبل از فرار در سال ۲۰۰۵ در سودان جنوبی بدلیل فرار از جنگ برای ادای سوگند بدون احراز ملیت یا کمیته ملی المپیک نیز پذیرفته شده است. وی در ماده ۸۰۰ متر در ریو ۲۰۱۶ شرکت کرد، جایی که تیم المپیک پناهندگان IOC برای نخستین بار حضور یافته بود. هیئت اجرایی IOC همچنین با تغییر وضعیت نایب رئیس نیکول هوورتس به عضویت انفرادی موافقت کرد. لوئیس آلبرتو مورنو از کلمبیا، ناظر دائمی IOC در سازمان ملل، قرار است دوره عضویت خود را برای چهار سال دیگر از ژانویه ۲۰۲۴ نیز تمدید کند. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۱۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت، تصویب شد

معاونت حقوقی ریاست جمهوری از تصویب لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت خبر داد.

به گزارش ایسنا، با حضور وزرای دادگستری، ارتباطات و معاون حقوقی، برخی معاونان رئیس‌جمهوری، اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی دولت و با مشارکت رئیس مرکز ملی فضای مجازی و برگزاری ٨ جلسه سه‌ساعته در روزهای تعطیل رسمی، لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید.

این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکوهای بومی است. این لایحه بعد از تصویب در هیئت دولت برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • پذیرش دانشجو در شعبه نجف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • تحصیل رایگان دانشجویان معترض آمریکایی در ایران + اسامی دانشگاه‌ها
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت، تصویب شد
  • تحصیل رایگان دانشجوی معترض آمریکایی در ایران + اسامی دانشگاه‌ها
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود
  • درب دانشگاه‌های ایران به روی دانشجویان معترض آمریکایی باز شد
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • اعلام آمادگی دانشگاه های ایران برای پذیرش دانشجویان معترض آمریکایی