Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی حکمی از سوی حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان استان، محمد طالبی به عنوان مسئول روابط عمومی و امور بین‌الملل اداره کل خراسان جنوبی منصوب شد.

به گزارش برنا از خراسان جنوبی ، با ابلاغ حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، محمد طالبی به عنوان مسئول جدید روابط عمومی و امور بین‌الملل اداره کل ورزش و جوانان استان، منصوب و معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این حکم آمده است: 

جناب آقای محمد طالبی

سلام علیکم

نظر به تجربه، تخصص و تعدی که از جنابعالی سراغ دارم  به موجب این ابلاغ به عنوان مسئول پیگیری روابط عمومی و امور بین‌الملل اداره کل منصوب می گردید.

امید است در تعامل با وزارت، مجموعه استانداری و دستگاههای اجرایی و جامعه تخت پوشش در انجام تکالیف و وظایف خطیر محوله بیش از پیش موفق و موید باشید

حسن عزیزی مدیر کل ورزش و جوانان

لازم به ذکر است: محمد طالبی سرپرستی خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان شهرستان بیرجند، مسئول روابط عمومی هیات های ورزشی همگانی و اسکواش و کارشناس رسانه و ارتباطات روابط عمومی اداره کل را در کارنامه دارد و طی دوسال کارشناسی در حوزه روابط عمومی اداره کل در شاخص های خبر و فضای مجازی عنوان برتر در سطح کشور و استان را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان جنوبی مدیرکل ورزش و جوانان روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان جامعه پوشش برنا ورزش و جوانان اسکواش رسانه کارشناسی شاخص فضای مجازی روابط عمومی محمد طالبی روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل مسئول روابط عمومی کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی محمد طالبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۲۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است

جوسپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با توجه به شرایط حال حاضر دنیای امروز گفت که نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وی امروز یکشنبه در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد در ریاض تاکید کرد: ما باید به یک دنیای جدید عادت کنیم. ما باید نسبت به امنیت خودمان بیشتر مسئول باشیم. اروپایی‌ها باید متحدتر باشند زیرا آنها خیلی کوچک هستند که از یک جهان با قدرت‌های بزرگ نجات پیدا کنند.

بورل همچنین امروز در دیدار با سامح شکری وزیر خارجه مصر به طور فشرده در مورد وضعیت منطقه غرب آسیا گفتگو کرد.

وی در حساب ایکس خود نوشت که با شکری در مورد لزوم پایان جنگ غزه، تضمین دسترسی کامل کمک بشردوستانه و اقدام‌های جدی به سمت اجرای راه حل دو دولتی توافق کرده است.

بورل: درگیری‌ها در نوار غزه راه حل نظامی ندارد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • بورل: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • امیرعبداللهیان بر استمرار همکاری های دو کشور در عرصه های بین المللی تاکید کرد
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی تولید شد
  • عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی