Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین - پریسا شاکری؛ پرند یکی از شهرهای جدید پرطرفدار حومه تهران است که البته قیمت واحدهای مسکونی آن، اندکی از دیگر رقیب خود یعنی شهر جدید پردیس اندکی کمتر است.

شهر جدید پرند یکی از شهرهای رباط‌کریم در استان تهران است. این شهر در ۳۰ کیلومتری جنوب غربی تهران و در مسیر آزادراه تهران - ساوه و در مجاورت فرودگاه بین‌المللی امام واقع شده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرند دارای هفت فاز است که فازهای یک و دو، بیشتر خانه‌های شخصی‌ساز و ویلایی را در خود جای داده و در فازهای چهار و ۶ ، مسکن مهر احداث شده است.

ارزان‌ترین واحدهای مسکونی این منطقه متری حدودا بین پنج تا ۶ میلیون تومان قیمت دارد و آپارتمان‌های کوچک متراژ این منطقه بیشتر در فازهای مربوط به مسکن مهر وجود دارد. مشاوران املاک منطقه می‌گویند علت اینکه قیمت واحدهای مسکونی مهر اندکی پایین‌تر است به دلیل وامی است که روی این واحدها وجود دارد.

در ادامه بهای تعدادی از ارزان‌ترین؛ آپارتمان‌های منطقه پرند را با استناد به آخرین فایل‌های فروش مشاوران املاک منطقه را می‌بینید:

پربیننده ترین قیمت مسکن در غرب تهران (آذر ماه ۱۴۰۰) قیمت مسکن در رشت ( محبوب‌ترین محلات) مالیات باورنکردنی ثروتمندان ایرانی قیمت پنت هاوس های تهران گران تر از بورلی هیلز آمریکا سفرهای مردم دوباره کم شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت مسکن قیمت آپارتمان قیمت مسکن در تهران قیمت مسکن در مناطق تهران قیمت مسکن در پرند قیمت مسکن پرند قیمت آپارتمان در پرند افزایش قیمت مسکن در پرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۳۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌های غیرمنتظره آپارتمان مدرن در افغانستان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 11 ویدیویی از آپارتمان‌های مدرن از جمله برج‌های نوساز افغانستان منتشر شده که نشان می‌دهد این املاک قیمت نسبتاً پایینی در قیاس با ایران دارند. تصاویر این آپارتمان‌های وسیع و قیمت آنها را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • قیمت اجاره آپارتمان در منطقه ۱ و ۳ تهران
  • قیمت‌های غیرمنتظره آپارتمان مدرن در افغانستان
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۲۱ تهران +جدول
  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ با ۶ میلیارد در منطقه ۲۱ ملک بخرید+ جدول
  • قیمت مسکن در یوسف آباد ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ رهن بازار مسکن؛ رهن کامل یک واحد نوساز با ۵۰۰ میلیون تومان
  • خانه‌ای به قیمت 15 آپارتمان در تهران! امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید (+عکس)
  • برای خرید میکروآپارتمان در شهر تهران چقدر باید هزینه کرد؟
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهرهای جدید/ رقم‌های اجاره در پرند چه تغییری کرد؟
  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ قطب سرمایه گذاری ملک در منطقه ۲۰ تهران