Web Analytics Made Easy - Statcounter

– اخبار ورزشی –

میرمعصوم سهرابی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره بحث تبلیغات محیطی و اینکه هنوز این تبلیغات به باشگاه تراکتور واگذار نشده است، اظهار داشت: ما اولین باشگاهی بودیم که این پیشنهاد را به سازمان لیگ دادیم. زمانی که کسی حرفی نمی‌زد، ما پیشنهاد دادیم و مالک باشگاه شخصاً به سازمان لیگ رفت و با بهاروند جلسه برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه در آن مقطع تبلیغات محیطی را به ما ندادند.

وی در ادامه افزود: همانطور که می‌دانید شرایط باشگاه ما با تیم‌های دولتی فرق دارد. برخی تیم‌ها به هر نوعی از بودجه دولتی استفاده می‌کنند. در همین زمینه هم قرار است جلسه‌ای در هیئت مدیره برگزار و شرایط را بسنجیم. بعد از آن هم پیشنهادمان را خواهیم داد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور راجع به حضور هواداران در ورزشگاه تصریح کرد: ما آمادگی کامل را در این زمینه داریم. یکی از تیم‌هایی که بیشترین ضرر را از غیبت هواداران دیده است ما، هستیم. فوتبال با هوادار زنده است. یکی از دغدغه‌های اصلی ما هم ورود هواداران به استادیوم بود و اگر ستاد ملی مبارزه با کرونا اجازه دهد و امکانات فراهم شود، آماده میزبانی هستیم. ان‌شاءالله هر چه سریعتر شرایط حضور هواداران فراهم شود.

سهرابی در واکنش به این پرسش که آیا گیت‌ها و امکانات لازم در ورزشگاه یادگار امام (ره) برای حضور هواداران وجود دارد، گفت: بله! گیت و امکانات سخت‌افزاری برای کنترل بلیت در ورزشگاه نصب است. فقط بحث سامانه کنترل واکسن مانده که باید لینک آن از سوی مسئولان در اختیار فدراسیون و در نهایت در اختیار باشگاه قرار بگیرد تا روی سامانه نصب شود. این موضوع هم در اختیار باشگاه نیست و باید مسئولان مربوطه لینک را به ما بدهند.

وی درباره تقویت تیم تراکتور اینکه گفته می‌شد یک مربی کروات جدید قرار است به کادر فنی تراکتور اضافه شود، عنوان کرد: هدف ما این است که به روند تیم کمک کنیم. سولدو یک مربی خارجی است و زمان می‌برد تا تیم را بشناسد و نیازهایش را به ما اعلام کند. ما با هم جلساتی در این زمینه داشتیم و او به ما یک مربی بدنساز معرفی کرد تا به کادر فنی اضافه شود. مکاتباتی با این مربی انجام دادیم و قرار بود روز گذشته به ایران بیاید اما متأسفانه نیامد. ما حتی برای او بلیت هم گرفتیم، اما نمی‌دانیم چرا نیامده است. باید این موضوع را پیگیری کنیم و دلیل آن را متوجه شویم.باشگاه تراکتور بلیت گرفت، مربی کروات به ایران نیامد!

مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره معرفی یک بازیکن کروات نیز از سوی سولدو به باشگاه توضیح داد: در حال مکاتبه با این بازیکن هستیم. ما به او شرایط‌مان را اعلام کردیم و او هم به ما شرایطش را گفته است. روی یک مبلغ هم توافق کردیم و آخرین مکاتبه را هم با او داشته‌ایم. فعلاً منتظر جواب نهایی هستیم و باید ببینیم شرایط چه می‌شود.

«گفته می‌شود رضا قوچان‌نژاد نیز به سولدو معرفی شده است.»، سهرابی در واکنش به طرح این موضوع گفت: بله، اما مربی باید بازیکن را تأیید کند. قوچان‌نژاد یک بازیکن بین‌المللی است و خوشبختانه پیش از این نیز بازیکنان بین‌المللی دیگر مثل شجاعی، دژاگه و حاج‌صفی سابقه بازی در تراکتور را داشتند. چند روزی است ما فیلم‌های بازی قوچان‌نژاد را به سولدو داده‌ایم و باید با او صحبت کنم و ببینم نظرش درباره این بازیکن چیست.

وی درباره اعتراض شدید باشگاه تراکتور به قضاوت داوران در دیدار این تیم مقابل آلومینیوم اراک و مس رفسنجان در هفته‌های هشتم و نهم توضیح داد: سه هفته است که تیم ما از داوری لطمه می‌بیند. بیشترین ضرر را دیده‌ایم، هفته گذشته شب قبل از بازی داور را تغییر دادند و دیدید که گل سالم ما را قبول نکردند. در این زمینه با کامرانی‌فر هم صحبت کردم. متأسفانه به یک تیم خاص که نمی‌خواهم اسمش را بیاورم چند هفته‌ای است که محبت می‌شود! حالا به عمد یا غیرعمد را نمی‌دانم. هفته قبل خطا بیرون محوطه را برای آنها پنالتی گرفته‌اند.

مدیرعامل تراکتور یادآور شد: وظیفه من بود که این را به اطلاع کامرانی‌فر برسانم. قبل از بازی هم با او صحبت کردم و قرار بود به ورزشگاه بیاید، اما نمی‌دانم چرا نیامد. در جریان بازی با مس یک پنالتی بی‌مورد علیه ما گرفتند و بازیکن حریف هم باید اخراج می‌شد که این اتفاق نیفتاد. بعد هم آقای سخندان مصاحبه می‌کند و می‌گوید اشتباهات داوری ادامه خواهد داشت، چرا باید اینطور باشد؟ آقای سخندان! اگر داوری‌ها جایگاه تو را هم بالا و پایین می‌برد باز هم این حرف را می‌زدی؟ اگر با ضعف داوری‌ها به عملکرد تو نمره می‌دادند راضی بودی این اشتباهات انجام شود؟ ما هم قبول داریم اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است، اما این درست نیست که آقایان دست پیش را بگیرند! ما با ضعف داوری دو هفته است که شکست خوردیم. تیم من به جای اینکه الان پنجم جدول باشد، دوازدهم است. ما مستندات‌مان را مکتوب به فدراسیون فرستادیم.

سهرابی تصریح کرد: ما تنها باشگاهی بودیم که از عدم حضور هواداران‌مان ضرر دیدیم، اگر هوادار در ورزشگاه بود داوران این اشتباهات را انجام می‌دادند؟ تراکتور بیشترین ضرر را از نبود هوادار و داوری‌ها دیده است، ولی نباید اینطور باشد که یک تیم خاص از داوری‌ها منفعت ببرد. آیا پنالتی هفته قبل این تیم داخل محوطه جریمه بود؟ یکی از مسائل مهم برای پیشرفت فوتبال یک کشور، داوری‌ است. از سازمان لیگ و کامرانی‌فر می‌خواهم به این مسائل رسیدگی کنند.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتبال تیم فوتبال تراکتور تبریز فوتبال باشگاه تراکتور حضور هواداران داوری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۴۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقام تراکتور از سبز پوشان اصفهان

در چارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی دو تیم تراکتور و ذوب‌آهن به مصاف یکدیگر رفتند و تقابل آن‌ها با پیروزی شاگردان مطهری به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، امروز _ جمعه هفتم اردیبهشت _ دو تیم تراکتور و ذوب‌آهن از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف یکدیگر رفتند و تقابل آن‌ها در پایان ۱۲۰ دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید و در ضربات پنالتی نیز تراکتور با نتیجه سه بر یک از سد حریف خود گذشت.

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب‌آهن

ورزشگاه: یادگار امام تبریز

داور: امیر سامان سلطانی

اخطار: شجاع خلیل‌زاده (دقیقه ۳۵) تراکتور

اخراج:

گل‌ها: مهدی هاشم نژاد (دقیقه ۴۶) تراکتور، محمدحسین اسلامی (دقیقه ۶۰) ذوب‌آهن

ترکیب اولیه تیم تراکتو ر:

حسین پورحمیدی، شجاع خلیل زاده، عارف آغاسی، محمد نادری، مهدی شیری، صفا هادی، ریکاردو الوز، گوستاوو، مهدی حسینی، رحمان جعفری، مهدی هاشم نژاد

سرمربی: حمید مطهری

ترکیب اولیه تیم ذوب‌آهن:

پارسا جعفری، محمد قریشی، فریبرز گرامی‌، امیرحسین جدی، محمدجواد محمدی، کمال کامیابی نیا، محسن آذرباد، گریگول چاپرادزه، شایان مصلح، مهرداد رضایی، محمدحسین اسلامی‌

سرمربی: محمد ربیعی

دقایق حساس:

دقیقه ۵ _ شوت گوستاوو واگنین با واکنش به موقع پارسا جعفری به کرنر رفت.

دقیقه ۹ _ همکاری تیمی بازیکنان ذوب آهن مهرداد رضایی را در موقعیت گلزنی قرار داد، اما شوت از راه دور این بازیکن با اختلاف از کنار دروازه شاگردان مطهری بیرون رفت.

دقیقه ۱۳_ شوت از راه دور مهدی هاشم نژاد از پشت محوطه جریمه دروازه ذوب آهن با واکنش خوب جعفری نتیجه‌ای را برای تی‌تی‌ها نداشت.

دقیقه ۲۰ _ فریبرز گرامی قصد داشت ارسال محمد نادری روی دروازه ذوب‌آهن را دفع کند، اما ضربه سر این بازیکن با اختلاف اندک و به شکلی خطرناک از کنار دروازه ذوب‌آهن بیرون رفت.

دقیقه ۳۵ _ شوت گوستاوو واگنین از بالای دروازه ذوب‌آهن بیرون رفت.

دقیقه ۴۰ _ اشتباه مدافع ذوب‌آهن باعث شد دروازه سبز پوشان تهدید شود، اما جعفری توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۴۵+۲_ پارسا جعفری در موقعیت تک به تک با گوستاوو واگنین مانع از باز شدن دروازه شاگردان ربیعی شد.

دقیقه ۵۲ _ رحمان جعفری برای تراکتور موفق به گلزنی شد، اما به دلیل آفساید گل این بازیکن مردود اعلام شد.

دقیقه ۶۱ _ شوت از راه دور صفا هادی از کنار دروازه ذوب آهن به بیرون رفت.

دقیقه ۷۰ _ رحمان جعفری در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان ذوب‌آهن قرار گرفت، اما توپ این بازیکن برای تی‌تی‌ها نتیجه‌ای نداشت.

دقیقه ۷۷ _ همکاری تیمی بازیکنان تراکتور رحمان جعفری را در موقعیت گلزنی قرار داد، اما ضربه این بازیکن توسط دروازه‌بان ذوب‌آهن مهار شد.

دقیقه ۸۱ _ ضربه رحمان جعفری پس از برخورد به مدافعان ذوب‌آهن برگشت داده شد.

دقیقه ۸۴ _ ضربه سر صفا هادی روی ارسال ریکاردو آلوز برای شاگردان مطهری بی ثمر بود.

کد خبر 748181

دیگر خبرها

  • تیغ جراحی بر طرح ترافیک تهران/ پلیس و شهرداری به توافق می‌رسند؟
  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • ربیعی: قسمت بود ببازیم و هوادار تراکتور خوشحال شود
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • تغییر خشم به لبخند در یادگارامام (ره)
  • انتقام تراکتور از سبز پوشان اصفهان
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • تاکیدامام جمعه بوکان براهمیت نقش و جایگاه معلمان و کارگران در جامعه