Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثبت نام کارشناسی ارشد سراسری و ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ و مسایل مرتبط به آن مقوله ای است که داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد۱۴۰۱ آن را در موتورهای جستجو رهگیری می کنند

به گزارش ایسنا بنابر اعلام سنجش امیرکبیر، ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ نیز طبق روال گذشته  از طرف سازمان سنجش که مجری برگزاری این کنکور به صورت یکپارچه برای تمامی داوطلبان دانشگاه های سراسری است به وسیله انتشار اطلاعیه در سایتsanjesh.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

org،از تاریخ ۱۶ تا ۲۳ آذرماه ۱۴۰۰ و برای تمامی داوطلبان دانشگاه های وزارت بهداشت به وسیله انتشار اطلاعیه در سایتsanjeshp.ir،معمولا از تاریخ ۶ تا ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۰  اعلام شده است.

 ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ و ثبت نام دکتری سراسری

ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ و مسایل مرتبط به آن  مقوله ای است که داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت۱۴۰۱  آن را در موتورهای جستجو رهگیری می کنند. ثبت نام کنکور دکتری۱۴۰۱ نیز طبق روال گذشته  از طرف سازمان سنجش وآموزش پزشکی که مجری برگزاری این کنکور به صورت یکپارچه برای تمامی داوطلبان دانشگاه های وزارت بهداشت است به وسیله انتشار اطلاعیه در سایت sanjeshp.ir، از تاریخ۱۷ تا ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ و برای تمامی داوطلبان دانشگاه های سراسری و آزاد به وسیله انتشار اطلاعیه در سایت sanjesh.org، از تاریخ ۱ تا ۸ آذرماه ۱۴۰۰ اعلام شده است  اعلام شده است.لذا داوطلبان می توانند در مهلت مقرر شده ثبت نام دکتری ۱۴۰۱ را انجام دهند.

کارشناسی ارشد سراسری

ارشد وزارت بهداشت

دکتری سراسری

دکتری وزارت بهداشت

زمان ثبت نام

۱۶ تا ۲۳ آذر ۱۴۰۰

۶ تا ۱۶ اسفند ۱۴۰۰

۱ تا ۸ آذر ۱۴۰۰

۱۷ تا ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱

برگزاری آزمون

۲۸ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

 ۵تا ۶ خرداد ۱۴۰۰

۶ اسفند ۱۴۰۰

۲ تا ۳ تیر ۱۴۰۰

باید و نباید های کنکور ۱۴۰۱

۱- در روزهای ابتدایی، ثبت نام کنکور دکتری و ارشد را انجام دهید.

۲- دفترچه آزمون دکتری را حتما حتما کامل مطالعه کنید.

۳- رشته و گرایشی را انتخاب کنید که اگر قبول شدید آن رشته را ثبت نام کنید.

۴- اطلاعات ثبت نام خود را ابتدا روی برگه ثبت نام با مداد انجام دهید و بعد از حصول اطمینان از صحت اطلاعات، آن را به سایت سازمان سنجش انتقال دهید.

۵- ثبت نام را در روزهای ابتدایی ثبت نام  انجام ندهید چون که در روزهای ابتدایی ،سازمان سنجش معمولا اصلاحیه های ثبت نام متعدد منتشر می کند.

۶- ثبت نام نهایی را در روزهای انتهایی(۲ روز انتهایی) انجام دهید.

۷- معمولا بعد از اتمام تاریخ ثبت نام دکتری و ارشد ، ثبت نام ۲ تا ۳روز دیگر تمدید می شود.

منابع کارشناسی ارشد ، منابع دکتری ۱۴۰۱

منابع دکتری ومنابع کارشناسی ارشد را کجا می توان پیدا کرد؟ پیدا کردن این منابع اولین آیتمی است که داوطلبان آزمون دکتری و ارشد  آن را جستجو می کنند. لذا داوطلب به دنبال مطالبی است که کامل بوده و تمام نیازمندی وی برای امتحان را پوشش دهد.

به گفته دکتر لطف زمان مدیر مسئول موسسه سنجش امیرکبیر، اگر در جستجوی منابع کنکور دکتری ۱۴۰۱ و منابع کنکور ارشد۱۴۰۱ در این اوضاع کاهش ویروس کرونا هستید، پکیج‌های نقره‌ای سنجش امیرکبیر بهترین و کامل ترین گزینه برای قبولی در آزمون دکتری و کارشناسی ارشد۱۴۰۱ است.

لذا داوطلبان آزمون دکتری و ارشد با تهیه بسته آموزشی دکتری و تماشای فیلم‌های صوتی و تصویری زبان عمومی و تافل ،احساس خواهند کرد که انگار ، در کلاس حضوری نشسته‌اند.

علاوه بر آن در پکیج آموزشی یک دی وی دی جزوات دانشگاهی و اسلایدهای دانشگاهی ارائه شده که داوطلب را با حال و هوای دانشگاه‌های معتبر کشور آشنا می‌سازد و یک منبع بسیار عالی برای آزمون دکتری است.

دکتر لطف زمان ادامه داد: «در منابع آموزشی سنجش امیرکبیر، سعی شده، از تمام ابزارهای آموزشی مثل کتب کنکوری، جزوات کنکوری، دی‌وی‌دی‌های صوتی و تصویری، جزوات دانشگاهی، اسلایدهای دانشگاهی و مشاوره و پشتیبانی استفاده شود.

ما در سنجش امیرکبیر فرصتی را فراهم آورده ایم تا داوطلبان به صورت میان بر به منابع مورد نیاز خود برای قبولی در کنکور دست پیدا کنند اگر داوطلبان بتواند تست های سال های گذشته و درسنامه های تهیه شده را حداقل ۲ دفعه مرور کنند مطمئن باشند نتیجه ای عالی در کنکور ارشد و آزمون دکتری کسب خواهند کرد لذا توصیه می شود داوطلب به سمت کتب مرجع نرود و از کتب خلاصه شده استفاده کند.لازم به ذکر است که تلاش داوطلب در مرور مطالب او را به قبولی تضمین شده در آزمون دکتری و کنکور کارشناسی ارشد منتهی خواهد کرد.

نکته: رقابت در کنکور دکتری و آزمون ارشد بین دو گروه انجام می‌شود:

گروه اول: کسانی که زمان کافی را برای مطالعه دارند، به تازگی فارغ‌التحصیل شده و با منابع آشنایی نسبی دارند، در پایه تحصیلی قوی هستند، و دغدغه پذیرفته شدن در دانشگاه‌های مطرح دولتی را ندارند.

گروه دوم: کسانی که شاغل و پرمشغله هستند، بیش از یک سال از فارغ‌التحصیلی ایشان گذشته و منابع جدید را نمی‌شناسند، برایشان مهم است که در کدام دانشگاه پذیرفته شوند. این دسته از داوطلبین باید بدانند که قرار است در کنکور دکتری با دسته‌ی اول رقابت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت رایگان منابع کنکور کارشناسی ارشد  و منابع آزمون دکتری به وب‌سایت سنجش امیرکبیر به نشانی www.sanjeshetakmili.ir مراجعه کنند یا با شماره ۰۲۱۴۴۰۳۱۶۹۰ تماس حاصل کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سنجش امیرکبیر کنکور کارشناسی ارشد برای تمامی داوطلبان دکتری وزارت بهداشت داوطلبان آزمون سنجش امیرکبیر آزمون دکتری ثبت نام کنکور ثبت نام دکتری دکتری و ارشد کنکور دکتری سازمان سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۵۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینترنت برای کنکور امسال قطع نمی‌شود؟

به دنبال برگزاری نوبت اول آزمون سراسری در روزهای پنچ شنبه و جمعه و ایجاد سوالاتی درباره وضعیت اینترنت هنگام برگزاری کنکور، رئیس سازمان سنجش کرد که اینترنت در هیچ کدام از حوزه‌های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی‌شود؛ مسئله ای که رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات هم به آن اشاره و اعلام کرد در مقابل قطع اینترنت برای کنکور ایستاده اند.

به گزارش ایسنا، مسئله قطع اینترنت همزمان با برگزاری کنکور سراسری اگرچه در گذشته هم مطرح شده بود اما به صورت جدی در سال ۱۴۰۱ برای برگزاری نوبت اول کنکور مطرح و اجرا شد. پس از اعلام این خبر توسط معاون امور آزمون های سازمان سنجش، مسئولان از جمله وزیر علوم هم موافقت خود را با اجرای این روش جهت رعایت حقوق داوطلبان اعلام کردند. اگرچه مطرح شدن این موضوع حواشی بسیاری به همراه داشت اما در نهایت پس از موافقت‌ها و مخالفت‌ها قرار شد اینترنت همراه به صورت نقطه‌ای (مناطق نزدیک به حوزه‌های برگزاری کنکور) برای چند ساعتی قطع شد.

قطع اینترنت زمان برگزاری کنکور زمانی مورد توجه قرار گرفت که پدیده لو رفتن سؤالات و رواج تقلب در بین برخی داوطلبان کنکور همپای رشد شبکه‌های مجازی و وسایل الکترونیکی و ابزارهای هوشمند افزایش یافت و این نگرانی را برای داوطلبان کنکور و حتی خانواده‌های آن ها که به نوعی سرنوشتشان به این امتحان گره خورده ایجاد کرد.

اگرچه برای جلوگیری از تقلب و پخش سوالات هنگام برگزاری کنکور تدابیر گوناگونی از سوی سازمان سنجش درنظر گرفته شد اما به دلیل عدم تأثیر، به عنوان تنها روش تضمین امنیت برای این امتحان مورد تأکید قرار گرفت. پس از برگزاری نوبت اول کنکور اگرچه مسئولان اعلام کردند اجرای این روش تا حد زیادی موفق بوده اما پس از پایان برگزاری آزمون شهروندان از بروز مشکلاتی به دنبال قطع اینترنت اعلام نارضایتی کردند و همین امر سبب شد وزیر ارتباطات ضمن عذرخواهی از مردم تأکید کند این بار آخری است که اینترنت به خاطر کنکور قطع می‌شود و سازمان سنجش حتما باید برای دور بعدی کنکور به فکر راهکاری جایگزین باشد چراکه به هیچ وجه دیگر اینترنت را به خاطر کنکور قطع نمی‌کنند.

موضوعی که به دلیل اهمیت آن رئیس جمهور هم نسبت به آن واکنش نشان داد و با اشاره به اهمیت آن به‌ویژه برای دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان در عین حال به مسئولان مربوطه تاکید کرد، سلامت کنکور را از مسیری تامین و تضمین کنند که نیازی به قطع اینترنت نبوده و اختلال در زندگی روزمره مردم ایجاد نشود. بنابراین با توجه به تأکیدهای انجام شده پرونده قطع اینترنت برای حفظ سلامت کنکور و رعایت حقوق داوطلبان این آزمون سراسری بسته شد.

در همین رابطه امروز پنج شنبه و جمعه هفته جاری (ششم و هفتم اردیبهشت ماه) نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ برگزار شود و به رسم هر سال این سوال مطرح شد که آیا اینترنت طی این دو روز قطع می‌شود؟

در این زمینه رئیس سازمان سنجش تأکید کرد اینترنت در هیچ کدام از حوزه‌های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی‌شود و دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضائی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند.

به گفته وی هماهنگی‌های لازم با مسئولان بخش‌های مختلف اعم از سازمان‌های اجرایی، اطلاعاتی و امنیتی برای برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ امن و سالم انجام شده است و داوطلبان با خیال راحت در جلسه آزمون شرکت کنند.

همچنین محمد احسان خرامید- مشاور وزیر ارتباطات و رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات- با انتشار پستی در یک شبکه اجتماعی داخلی با اشاره به این موضوع اظهار کرد: از دورانی که برای هر چیزی مثل کنکور اینترنت‌ را قطع می‌کردند، رسیدیم به وضعیتی که به جای قطع اینترنت راهکارهای مقابله با تقلب را به سازمان سنجش نشان دادیم و در مقابل قطع اینترنت برای کنکور ایستادیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • برگزاری دومین روز کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • برگزاری آزمون کنکور سراسری ۱۴۰۳ در تبریز
  • تقلب در کنکور سراسری صفر است 
  • تقلب در کنکور سراسری صفر است
  • برگزاری آزمون سراسری کنکور در شهرستان بردسکن
  • مرحله اول آزمون سراسری کنکور آغاز شد
  • رقابت ۳۸ هزار و ۵۱۰ داوطلب کنکور در مازندران
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • اینترنت برای کنکور امسال قطع نمی‌شود؟