Web Analytics Made Easy - Statcounter

  خبرگزاری آریا-    در نشست شهردارمنطقه13 با رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران ، بر  توجه به ابعاد کمی و شاخص های کیفی در طرح بهسازی و بازپیرایی بازارچه شهرستانی تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13 ، محمدهادی علی احمدی شهردار منطقه13 در جلسه ای که به منظور هماهنگی اجرای طرح ساماندهی و بازپیرایی بازارچه خیابان شهرستانی با حضور رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی و معاونین اجرایی این سازمان برگزار شد، بر لزوم ساماندهی و بازپیرایی این بازارچه با توجه به تقویت هویت محله ای آن تأکید کرد و افزود: در این پروژه می بایست ابعاد کمی و شاخص های کیفی از جمله هویت، تعلق، ایمنی و آسایش و امنیت مدنظر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بازارچه شهرستانی از معدود بازارهای قدیمی به جا مانده از تهران است که شهروندان  هنوز به آن مراجعه می‌کنند،  از این رو ضمن توجه به فضای کالبدی بازارچه شهرستانی، جنبه های دیگر زندگی نظیر ابعاد اجتماعی و فرهنگی آن نیز در بازپیرایی و بهسازی این محیط مدنظر باشد. گفتنی است پس از این جلسه شهردار منطقه13 به همراه مدیرعامل سازمان زیباسازی از محدوده بازارچه شهرستانی و فضاهای کالبدی آن بازدید کرد و شیوه اجرای طرح مورد کارشناسی قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۶۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخوار شهرستانی با کمترین نرخ بیکاری در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رییس اداره صنعت، معدن تجارت برخوار گفت: این شهرستان بیش از ۳ هزار واحد صنفی و صنعتی دارد که بخش گسترده‌ای از مصالح ساختمانی ازجمله آجر و سنگ، تریکو و صنایع پلیمری رادر استان تامین می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مردانشاه افزود: در راستای افزایش اشتغال در شهرستان هدف گذاری شده تا موانع تولید برطرف و رشد تولید در برخوار محقق شود.

دیگر خبرها

  • برخوار شهرستانی با کمترین نرخ بیکاری در استان
  • اردبیل و اهواز ابتدا و انتهای مدار کیفیت هوای کشور
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • «عاقل منش» عضو شورای شهر رشت شد
  • بازارچه‌های مرزی پیراحمد و شیخ سلو در چالدران راه‌اندازی می‌شوند
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی
  • تحول در بودجه تولید با شاخص‌های کیفی
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز آلودگی
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز