Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا قیصی پور بر اجباری بودن استاندارد صحت عملکرد ترازوها و باسکول‌های مورد استفاده در داد و ستد عمومی تاکید کرد و گفت: کارشناسان این اداره کل به طور مداوم برای صیانت از حقوق شهروندان از واحدهای صنفی دارای ترازو بازدید می‌کنند.

وی بیان کرد: ترازوهای مجاز به استفاده در سطح بازار علاوه بر اینکه سالیانه صحت عملکرد آنها توسط اداره کل استاندارد کنترل می‌شوند باید آزمون‌های استاندارد مربوطه را گذرانده و دارای گواهینامه علامت استاندارد یا دارای گواهینامه استاندارد بین المللی OIML یا سازمان بین المللی اندازه شناسی قانونی بر روی ترازو به صورت چاپ شده داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیصی پور افزود: در صورتی که ترازو فاقد علائم مذکور باشد، غیراستاندارد یا قاچاق محسوب شده و جمع آوری می‌شوند.

مدیرکل استاندارد خوزستان تصریح کرد: این اداره کل همواره با کمک ارگان‌های مربوطه در استان در بازدیدهای مشترک پرونده متخلفان مقوله کم فروش را به مراجع قضائی ارجاع می‌دهد.

کد خبر 5373207

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندارد خوزستان گرانفروشی مواد غذایی ویروس کرونا بوشهر روز پرستار آمار کرونا خطبه های نماز جمعه روز دانشجو مطالبات مردم لرستان از دولت سیدابراهیم رئیسی گرگان عکس استانها سانحه تصادف کرمانشاه خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۷۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشستگی با حمایت قضایی

ایسنا/خوزستان رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: در سال گذشته، با تلاش اداره تصفیه امور و ورشکستگی، سه شرکت استان از ورشکستگی نجات یافت و به چرخه تولید بازگشت.

علی دهقانی اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی اداره تصفیه امور و ورشکستگی در دادگستری‌ها، انجام بهتر امور پرونده شرکت‌هایی است که با این مساله روبه‌رو هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی ادامه داد: به این منظور در سال گذشته این اداره در استان خوزستان تشکیل و پس از رسیدگی به پرونده‌های واصله، سه شرکت ورشکسته در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و دزفول که تولید آن‌ها متوقف شده بود و هزینه‌های زیادی صرف نگهداری تاسیسات آن‌ها می‌شد، با قرارداد اجاره به تولیدکنندگان سپرده شدند و به چرخه تولید در آمدند و با این اقدام، زمینه اشتغال ۸۹ نفر فراهم شد.

دهقانی با بیان اینکه مطابق قانون تجارت، ورشکستگی بنگاه اقتصادی با صدور رای قطعی از محاکم قضایی، محقق می‌شود، گفت: در این مدت از ۴۵ پرونده وارده، ۱۴ پرونده مختومه شد و سایر پرونده‌ها نیز در دست رسیدگی است. همچنین چهار مزایده برگزار شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد
  • انتشار آگهی فراخوان عمومی جهت ارزیابی کیفی پیمانکاران راه و ترابری
  • مشتریان به نشان استاندارد و اصالت قطعات خودرو توجه کنند
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشستگی با حمایت قضایی
  • متصدی واحد جمع‌آوری ضایعات در خواف به حبس محکوم شد
  • توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد