Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پس از مراسم سی و سومین دوره مسابقات قرآن کریم استانی گفت: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در فعالیت های قرآنی پیشتاز باشند.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران ردساری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در مراسم سی و سومین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله استانی در رشته حفظ و قرائت تحقیق ویژه خانواده های معظم شاهد و ایثارگر که در مجتمع شهید عظیمی شهرستان بابلسر برگزارگردید با اشاره به سوره اقرء از قرآن کریم گفت: همه ما باید قرآن خوان باشیم چراکه این کلام ا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. مجید در قلب و دل و روح ما جای دارد لذا اگر بخواهیم دردنیا و آخرت سعادتمند شویم باید قرآن را با دل اخلاص بخوانیم. 
حجت الاسلام دکتر یوسف پور با بیان اینکه رمز موفقیت پیشرفت و راز شگفتی در هستی و عالم در قرآن کریم نهفته است اظهار کرد: قرآن درمان تمام مشکلات است لذا درک و فهم ما ازقرآن کریم باید عمیق باشد.      
مدیرکل بنیاد مازندران با اشاره به اینکه انسان باید خود را به قرآن عرضه کند تا این کلام الهی جلوه گری کرده و در جان ما تجلی پیدا کند عنوان کرد:آنچه در هستی می بینیم همه آنان در قرآن کریم بیان شده است.
ایشان افزود: شهدای عزیزما با انس به قرآن و عمل به تعالیم دینی و قرآنی به درجه رفیع شهادت رسیدند.مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران تصریح کرد: قرآن را در برنامه های روزانه خود داشته باشیم و قرآن حی و زنده است و احترام خاصی نزد ما مسلمانان دارد.           
حجت الاسلام دکتر یوسف پور: با اشاره به اینکه شما عزیزان شاهد و ایثارگردر فعالیت ها و برنامه های قرآنی پیشتاز باشید اظهار کرد: قرآن برای همه مردم هدایت و راهگشا است لذا علاوه بر اینکه خودمان قران می خوانیم بلکه دیگران را هم تشویق به خواندن قران کنیم.           
محمد رضا احمدی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، در حاشیه برگزاری این مراسم گفت: این مسابقه در دو گروه برادران و خواهران بالای 18 سال و گروه ایثارگران با 120 شرکت کننده در دو رشته حفظ و قرائت تحقیق برگزار گردید.         
وی افزود: نفرات اول تا سوم هررشته که امتیاز کامل یا حد نصاب را کسب کرده باشند به مسابقات کشوری اعزام می گردند.
گفتنی است مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پس از این مراسم به مناسبت روز دانشجو در بهنمیر شهرستان بابلسر از والدین صبور و مقاوم دانشجوی شهید آرمان نعمتی دیدار و از آنان تجلیل و تکریم به عمل آورد.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در فعالیت های قرآنی پیشتاز بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران مدیرکل بنیاد قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۹۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، به مناسبت فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت روزکارگر، معاون سیاسی امنیتی فرماندار میبد به همراه رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل شهرک صنعتی جهان آباد، فرمانده بسیج کارگری و جمعی از مسئولین باحضور درمنزل خانواده شهیدان کمال جعفریان فیروز آبادی و اسداله رشیدی بارجینی، از صبر و استقامت این خانواده‌ها تجلیل و از آنها دلجویی کردند.


شهید کمال جعفریان درسال ۱۳۶۵ در شلمچه و درعملیات کربلای پنج و شهید اسدالله رشیدی بارجینی در سال ۱۳۶۱ در عملیات فتح المبین در منطقه شوش به درجه والای شهادت نائل شدند.

دیگر خبرها

  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • واگذاری زمین به خانوار‌های ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد