Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلمه مافیا ممکن است شما را به یاد مردان تبهکار بیندازد اما زنان خطرناکی هم هستند که در جنایت، فساد و سرکردگی مافیاهای بین المللی، مهارت دارند.

به گزارش برنا؛ برخی اوقات تبهکاری و قتل‌های خوفناک را زنان انجام می‌دهند که همیشه به احساساتی و دل رحم بودن مشهور می‌باشند.

کلودیا اوچوا فیلیکس

او سرکرده یک گروهک مافیایی مکزیکی به نام “لوس انتراس” است و یکی از ستارگان اینستاگرام به شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی جنایت‌های زیادی از جمله چندین فقره قتل در کارنامه خود دارد.

جودی موران جزو خطرناک ترین زنان جهان

او در نگاه اول زنی مسن به نظر می‌رسد که کاری از او ساخته نیست اما در واقع همسر یکی از چهره‌های شاخص باند “لزلی کول” است که کارش قاچاق مواد مخدر و انسان بود. وی بعد از مرگ همسرش هدایت این باند را به عهده گرفت.

“سندرا آویلا بلتران”

سندرا بلتران که به ملکه پاسیفیک مشهور بود، یکی از خطرناک ترین زنان جهان محسوب می‌شد و ریاست یکی از کارتل‌های بزرگ مواد مخدر مکزیک را به عهده داشت. سندرا دو بار ازدواج کرد و هر دو شوهر او افسرهای پلیسی بودند که به فروشنده مواد مخدر تبدیل شدند.

“ماریا لئون”

ماریا لئون یکی از مشهورترین و البته خطرناک‌ترین زنان تبهکار در دنیا محسوب می‌شود. او مدت‌های مدید ریاست یک گروه قاچاق مواد مخدر و انسان را به عهده داشت که از حمایت مافیای مکزیک نیز برخوردار بود.

به همین دلیل پلیس لس‌آنجلس هر بار برای دستگیری ماریا با چالش بزرگی روبرو می‌شد. ماریا ۱۳ فرزند داشت که در سال ۲۰۰۸، یکی از پسرهایش در یک عملیات پلیسی گسترده به قتل رسید. ماریا هنگام حضور در تشییع جنازۀ فرزندش بازداشت شد.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زنان مکزیک قتل خطرناک ترین زنان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۰۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان گفت: سال گذشته در استان بالغ بر ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ سراسر استان نگهداری و درمان شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، کورش احمد‌یوسفی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان ظهر امروز در بازدید رئیس کل دادگستری استان کرمان به همراه دادستان کرمان، جانشین فرماندهی انتظامی استان، شهردار، رئیس شورای شهر و جمعی از مسئولان قضایی و اجرایی و فرماندهان نظامی از پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و کمپ نگهداری و درمان معتادان متجاهر ماده 16، از حمایت های دستگاه قضایی استان کرمان قدردانی کرد و اظهار داشت: در سال گذشته در استان کرمان بالغ بر 5 هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده 16 سراسر استان نگهداری و اقدامات درمانی و بازپروری برای رهجویان انجام شد.

وی با بیان اینکه‌ متاسفانه زیرساخت‌های لازم برای توانمندسازی، حرفه‌آموزی و اشتغالزایی معتادان متجاهر در استان وجود ندارد، گفت: به همین دلیل نمی‌توان اطمینان حاصل شود که این افراد بازگشت مجددا به کمپ نداشته باشند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با اشاره به اینکه در سند تحول و تعالی قوه قضائیه، کمپ‌های ماده 15 و 16 مورد توجه قرار گرفته‌اند، افزود: در تامین زیرساخت‌ها و امکانات و تجهیزات سازمان‌های متولی همکاری لازم نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه استان کرمان در بحث زیرساخت‌های کمپ 16 جزو محروم‌ترین استان‌های کشور است، ادامه داد: بسیاری از معتادان به‌واسطه بیماری اعتیاد خود مرتکب جرم می‌شوند.

احمد‌یوسفی با اشاره به اینکه در برخی موارد اعتیاد موجب ضربه زدن به سرمایه‌های اجتماعی شهر شده است، افزود: لازم است اقدامات قبل، حین و بعد از درمان معتادان به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اعتیاد یک چالش اجتماعی در دنیا است ولی در کشور ما در صدر آسیب‌های اجتماعی قرار دارد، گفت: متاسفانه در زندان‌ها 50 درصد زندانیان به‌صورت مستقیم و 20 درصد به‌صورت غیرمستقیم محکومین به حبس مربوط به جرائم  مواد مخدر هستند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • ویدیو/ مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • فیلم| کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان!
  • جمع‌آوری ۲۷۶ معتاد متجاهر در کردستان
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه