Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار زنجان گفت: پژوهش دولتی بخشی از دنیای پژوهش بوده و همه آن نیست، بنابراین باید ثروت بخش خصوصی را وارد حوزه پژوهش کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ محسن افشارچی در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن‌بازار در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن‌بازار خوب است ولی خیلی نیاز به کار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید خودمان را بسنجیم و ببینیم کجا قرار داریم، افزود: باید به صورت ریالی محاسبه کنیم و ببینیم کارهای انجام شده چقدر برای اقتصاد استان زنجان تاثیرگذار بوده و سپس هدف‌گذاری کنیم تا آن را ارتقا دهیم.

این مسئول با بیان اینکه ملاک و شاخص نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن‌بازار این است که چقدر از اقدامات انجام شده به ثروت تبدیل می‌شود، تصریح کرد: افرادی که انرژی، توان و ایده دارند و با مشکلات می‌توانند بجنگند، جوانان هستند.

استاندار زنجان با بیان اینکه ماهیت کارهای پژوهشی برای جوانان است، گفت: معمولاً جوانان به وجود آورنده یک تحرک و تحول جدید هستند.

افشارچی با بیان اینکه پژوهش دولتی بخشی از دنیای پژوهش بوده و همه آن نیست، اظهار کرد: اکنون با توجه به وضعیت مالی در خصوص افزایش بودجه پژوهش صحبت کنیم.

وی با بیان اینکه باید ثروت بخش خصوصی را وارد حوزه پژوهش کنیم، افزود: اکوسیستم حرکتی اقتصاد دانش‌بنیان را در استان زنجان تقویت خواهیم کرد.

این مسئول در رابطه با غرفه جهاددانشگاهی در نمایشگاه پژوهش، فن‌آوری و فن‌بازار، خاطرنشان کرد: غرفه جهاددانشگاهی یکی از بهترین غرفه‌های این نمایشگاه بود.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا فناوری استان زنجان شاخص مشکلات بودجه بخش خصوصی اقتصاد استان زنجان شاخص فناوری مشکلات نمایشگاه پژوهش فن بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۱۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کارگران نقش بسزایی در تحقق شعار سال دارند و این افراد در رشد تولید در خط مقدم قرار دارند.
حیدری افزود: صنعت نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارد و از همین‌رو دولت برنامه‌هایی برای توسعه صنعت و سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی دارد.
وی با بیان اینکه در شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت یکی ار محور‌های اصلی سرمایه‌گذاری است، ادامه داد: ما شاهد انگیزه بالا و تلاش فعالان در عرصه تولید هستیم و باید برای رفاه کارگران تلاش شود.
استاندار گفت: دولت رفع مشکلات کارگران را در دستور کار قرار داده و گام‌های خوبی در این زمینه برداشته شده است و امید است با این اقدامات انگیزه مضاعفی برای فعالان این عرصه ایجاد شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • لزوم ارایه برنامه‌های عملیاتی برای افزایش تولید و ثروت در کردستان
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • وزیر صمت: حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است/ اولویت به دیپلماسی اقتصادی با هدف ورود به بازار‌های جهانی و فناوری
  • لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان
  • پرداخت مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره/ بی‌توجهی در حوزه پسماند زیبنده استان ایلام نیست
  • طرح‌های توسعه و تجهیز مدارس امسال با جدیت دنبال می‌شود