Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکت با تاکید بر اینکه بنیاد برکت با دستور مقام معظم رهبری شکل گرفته است، گفت: بنیاد با مطالعه فراوان برای سه سال پیاپی مدلی را برای اشتغال‌زایی و توانمندسازی طراحی کرد که امروزه این مدل در بیش از ١٢ هزار روستا پیاده‌سازی و اجرا شده است.

او با تاکید بر ایجاد اشتغال‌های خرد و خانگی اظهار داشت: این موضوع سال‌هاست که مورد بحث است و کشور‌های توسعه یافته تجربه‌های مختلفی در این حوزه دارند و ما قصد داریم برای سال آینده تعداد روستا‌های تحت پوشش را از ١٢ هزار به ٢٠ هزار روستا برسانیم و ۶۵ درصد از روستاییان را تحت پوشش قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکمانه با اشاره به اینکه زنان سرپرست خانوار در کانون توجه بنیاد برکت قرار دارند اظهار داشت: تا امروز بیش از ۶ هزار و ۵٠٠ طرح ویژه این افراد اجرا شده است. همچنین حدود ۴٠ درصد از طرح‌های اشتغال‌زایی برکت توسط زنان عملیاتی شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام اشتغالزایی روستایی بنیاد برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۱۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان بنیاد ملی نخبگان برای ثبت‌نام جشن ازدواج

فراخوان ثبت‌نام جشن ازدواج نخبگان ویژه‌ مستعدان و نخبگان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان ویژه مستعدان و نخبگان به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در بنیاد ملی نخبگان منتشر شد.

این مراسم هم‌زمان با عید سعید غدیر و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری و اهدای هدایای نفیس به زوجین برگزار خواهد شد.

تاریخ عقد از فروردین ۱۴۰۱ به بعد در نظر گرفته شده و استفاده هر دو یا یکی از زوجین از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان از جمله شروط ثبت نام در این فراخوان است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ عدد دو را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۸۶ ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۳۴۷۸۱۸۰-۰۲۱ تماس گیرند.

کد خبر 748344

دیگر خبرها

  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • تشکیل کمیته تخصصی «سبز و آبی» در راستای اهمیت امنیت غذایی در کشور
  • تشکیل زنجیره سبز برای تصمیم‌گیری در بخش کشاورزی
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • سمن‌ها و گروه‌های مردمی بر حوزه دانش آموزان تمرکز کنند
  • فراخوان بنیاد ملی نخبگان برای ثبت‌نام جشن ازدواج
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • به برکت نگاه اسلام، شاهد ارتقای جایگاه کار و کارگر پس از انقلاب هستیم
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی