Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-04@08:27:12 GMT

مسابقه ملی «من سلیمانی‌ام» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۱۱۵۸۹

مسابقه ملی «من سلیمانی‌ام» برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری مسابقه ملی «من سلیمانی‌ام» به مناسبت دومین سالروز شهادت سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، یعقوب سلیمانی با اعلام این خبر گفت: دو سال از شهادت «حاج قاسم» می‌گذرد اما هنوز هم باور شهادت ایشان سخت است. شهید سلیمانی شخصیتی چند وجهی داشت و علاوه بر آن که «مرد میدان» بود، آثار فرهنگی فاخری از خود به یادگار گذاشت که از جمله می توان به «زندگینامه خودنوشت» ایشان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به یکی از رسالت های اصلی بنیاد شهید که توجه به مسائل فرهنگی است، امسال و به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران مسابقه ملی «من سلیمانی‌ام» را برگزار می کند. قالب این مسابقه نقاشی است و تمامی دانش آموزان سراسر کشور می توانند در آن شرکت کنند.

سلیمانی با بیان این که مسابقه ملی «من  سلیمانی‌ام» با مرکزیت پایگاه خبری نوید شاهد استان کرمان و با همکاری ادره کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می شود، موضوعات این مسابقه را «حاج قاسم قهرمان ایران»، «حاج قاسم الگوی ما»، «حاج قاسم پدر مهربان»، «حاج قاسم مرد میدان»، «حاج قاسم و کرمان»، «یاران کوچک حاج قاسم»، «حاج قاسم زنده جاوید»، «حاج قاسم و تکریم ایثارگران»، «حاج قاسم و مردمی بودن»، «حاج قاسم و مردمی بودن» و «میثاق با حاج قاسم» اعلام کرد.

وی آخرین‌ مهلت ارسال آثار به جشنواره را ششم دی‌ماه ۱۴۰۰ بیان کرد و گفت: تاریخ این مسابقه تمدید نخواهد شد و داوری مسابقه و اعلام نتایج نهم دی‌ماه انجام و ۱۸ دیماه همزمان با دهه مقاومت و بصیرت به ۱۰۰ نفر از برندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و یا شرکت در این مسابقه می توانند به آدرس https://kerman.navideshahed.com/fa/forms/۳۵۷ مراجعه کنند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران مسابقه نقاشی سلیمانی ام مسابقه ملی بنیاد شهید حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۱۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیست و دومین دوره سیر مطالعاتی بنیاد شهید مطهری برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و دومین دوره «مرحله اول» سیر مطالعاتی بنیاد شهید مطهری (ندای فطرت) برگزار می‌شود.

این دوره شامل ۴ کتاب و به صورت مجازی، همراه با پرسش و پاسخ بوده و شروع کلاس‌ها از امروز ۱۲ اردیبهشت ماه به مدت ۱۴ جلسه چهارشنبه‌ها ساعت ۱۵:۳۰ برگزار می‌شود.

چهار کتاب این دوره: «آزادی معنوی»، «سیری در سیره نبوی»، «جاذبه و دافعه علی (ع)» و «حماسه حسینی» خواهد بود.

این دوره با ارائه گواهی پایان دوره از طرف «بنیاد علمی و فرهنگی شهید مطهری خواهد بود و علاقه مندان می‌توانند جهت ثبت نام و اطلاعات بیشتر با کلیلک بر روی آدرس motahari.ir/nedayefetrat اقدام کنند.

کد خبر 6093006 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • برخورد بدون اغماض با ترک فعل‌ها درباره خدمات‌دهی سلامت به والدین شهدا
  • آزمون استخدامی جامعه ایثارگران را برگزار می‌کنیم
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • بیست و دومین دوره سیر مطالعاتی بنیاد شهید مطهری برگزار می شود
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها