Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید فخرالدین هاشمی روز یکشنبه در آیین اهدای این تعداد کانکس به مدرسه های زلزله زده فین افزود: پس از زلزله فین تعداد ۳۱   کلاس درس که مربوط به دهه ۵۰ و ۶۰ بوده است، مورد آسیب جدی قرار گرفت و بناشد این مدرسه ها بازسازی شود.

وی ادامه داد: با توافق ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) قرار شد دانش آموزان این مناطق به صورت موقت در کانکس مستقر شوند تا هرچه سریع تر اقدام های بازسازی مدرسه ها انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان همچنین با اشاره به اینکه در راستای تخریب و بازسازی کلاس های درس آسیب دیده فین نیز رایزنی هایی با مجمع خیران مدرسه ساز انجام شده است، خاطرنشان کرد: بزودی شاهد بازسازی مدرسه های زلزله زده این منطقه خواهیم بود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان هرمزگان نیز در این آیین گفت: با دستور رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تعداد ۲۲ کانکس با کاربری مدرسه جهت استقرار دانش آموزان در منطقه زلزله زده فین و روستای سیاهو با اعتباری افزون بر ۶ میلیارد ریال خریداری شد.

منوچهر دانشمند ادامه داد: امروز ۲۱ آذرماه ۱۴۰۰ این کانکس ها در اختیار اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان جهت استقرار در منطقه زلزله زده قرار گرفت تا دانش آموزان بدون دغدغه خاطر تا زمانی که مدرسه ها بازسازی شود به تحصیل به صورت مستمر ادامه دهند.

وی دربخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه باتوجه به نیاز مواد پروتئینی در مناطق کمترتوسعه در این استان گفت: ۳۰ هزار بسته مواد پروتئینی در استان هرمزگان توزیع خواهد شد.

دانشمند ابرازداشت: همچنین در راستای ایجاد اشتغال و تامین نیازهای ضروری منزل در مناطق کمتر توسعه یافته لوازم گرمایشی و سرمایشی، چرخ خیاطی، پوشاک وغیره در اختیار نیازمندان در مناطق مورد هدف که توسط گروهای جهادی شناسایی شده به زودی قرار خواهد گرفت.

 زلزله ای به بزرگی ۶.۴ در مقیاس امواج درونی ساعت ۱۵ و ۳۷ دقیقه و ۴ ثانیه یکشنبه ۲۳ آبان ماه، در عمق ۱۵ کیلومتری شهر فین در هرمزگان را لرزاند. زلزله بعدی با بزرگای ۶.۳ در مقیاس امواج درونی زمین ساعت ۱۵ و ۲۸ دقیقه و ۳۸ ثانیه بار دیگر منطقه فین را لرزاند.

در این زلزله بیش از ۳ هزار واحد مسکونی آسیب دیدند و ۱۰۰ نفر نیز مصدوم شده و دو نفر جان خود را از دست دادند.

برچسب‌ها سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور هرمزگان مدرسه سازی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) زلزله پروندهٔ خبری زلزله در هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور هرمزگان مدرسه سازی سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور هرمزگان مدرسه سازی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره زلزله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام زلزله زده مدرسه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۲۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان

اسماعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس از ۳۱ فروردین با اجرای تاتر پرفورمنس در شهرستان بندرخمیر آغاز شده است.

 جهانگیری افزود: جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس یکی ازمهم‌ترین برنامه‌های جشنواره ملی خلیج فارس است که با حضور ۱۱ گروه موسیقی ملی از روز جمعه ۷ اردیبهشت کار خود را آغاز کرده و تا روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در محل تالار آوینی بندرعباس میزبان علاقمندان به موسیقی است.

وی گفت: جشنواره ملی فیلمنامه نویسی خلیج فارس با موضوع خلیج فارس از دیگر برنامه‌های در حال اجرا است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: برای شرکت در این جشنواره ۸۱ اثر به دبیرخانه رسیده که از این شمار ۹ اثر به بخش پایانی راه یافته است.

جهانگیری گفت: دبروز هم به مناسبت روز ملی خلیج فارس پرواز پاراگرایدر و پاراموتور با حضور ۳۰ ورزشکار در بوستان غدیر بندرعباس برگزار شد.

وی گفت: امروز بعداز ظهر نیز برنامه‌های فرهنگی و هنری در جزیره هرمز برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: جشنواره تولیدات فرهنگی و اختراعات با موضوع خلیج فارس در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه پیام نور در حال برگزاری است.

جهانگیری افزود: اختتامیه جشنواره ملی خلیج فارس روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت با حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار می‌شود.

وی گفت: در این جشنوراه از برگزیدگان جشنواره‌های ملی موسیقی و فیلنمامه نویسی تجلیل می‌شود.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی هرمزگان افزود: روز اختتامیه از دو کتاب تیشیرا از نویسنده پرتغالی با موضوع خلیج فارس و سفرنامه هرمز پدر، رونمایی می‌شود.  

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • ایمن‌سازی کرمانشاه ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان