Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@06:14:16 GMT

افشای مشخصات کامل تبلت گلکسی تب A8 سامسونگ

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۱۲۴۶۸

افشای مشخصات کامل تبلت گلکسی تب A8 سامسونگ

فرارو- به دنبال انتشار برخی تصاویر رندر، تبلت ساخته سامسونگ، یعنی Galaxy Tab A8 10.5 دوباره هدف افشاگران دنیای فناوری قرار گرفته و این بار تصاویر جدیدی همراه با مشخصات کلیدی بیشتر از ان به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد این دستگاه مقرون به صرفه از مشخصات قابل توجهی برخوردار است.

به گزارش فرارو، تبلت‌های سری گلکسی تب اس سامسونگ، در حال حاضر یکی از گرانترین تبلت‌های اندرویدی می‌باشند که در دسترس کاربران قرار دارند و سامسونگ نیز به همین دلیل همیشه تبلیغات زیادی را برای معرفی این سری از دستگاه‌های هوشمند خود، درنظر می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون می‌دانیم که Galaxy Tab A8 10.5 جدیدترین محصول در این سری خواهد بود که به علت انتشار شایعات فراروان، احتمالاً به زودی راهی بازار‌ها خواهد شد. با این همه، این دستگاه یک تبلت میان رده و مقرون به صرفه خواهد بود که می‌تواند توجه بسیاری از علاقمندان را به خود جلب کند.

این دستگاه در هفته گذشته شاهد افشای برخی تصاویر رندر از سوی اوان بلاس Evan Blass، افشاگر مشهور بود که برای اولین بار ما را با تصاویری قابل اعتماد از این دستگاه آشنا کرد. این تصاویر که دستگاه را تنها از جلو نشان می‌داد، محل قرارگیری دوربین سلفی را در قسمت بالایی دستگاه تایید می‌کرد. با این همه از تصاویر اوان بلاس اطلاعات چندانی حاصل نمی‌شد تا اینکه گزارش جدیدی توسط وبسایت Winfuture.de، منتشر شد که مشخصات و رندر‌های رسمی Galaxy Tab A8 10.5 را به اشتراک می‌گذارد.

گلکسی تب A8 10.5 مجهز به صفحه نمایش ۱۰.۵۰ اینچی LCD است که وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ را ارائه می‌دهد. این دستگاه با چیپست Unisoc T618 و ۳ یا ۴ گیگابایت رم عرضه خواهد شد. گلکسی تب A۸، ۱۰.۵ احتمالاً در گزینه‌های ذخیره سازی ۳۲، ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی وارد بازار می‌شود که یک اسلات کارت microSD برای فضای ذخیره سازی اضافی را نیز در دسترس قرار خواهد داد. این دستگاه با یک باتری ۷۰۴۰ میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می‌شود و برای علاقه‌مندان به صدا هم باید افزود، این تبلت مجهز به سیستم چهار بلندگو خواهد بود. علاوه بر این، گلکسی تب A8 10.5 دارای دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو خواهد بود و پنل پشتی آن نیز دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی بدون فلاش خواهد بود. این تبلت به احتمال زیاد روی سیستم عامل اندروید ۱۱ اجرا می‌شود.

قیمت گلکسی تب A8 10.5 سامسونگ

انتظار می‌رود Galaxy Tab A8 10.5 در چندین نسخه با یا بدون پشتیبانی LTE وارد بازار شود. با این حال، این دستگاه احتمالاً حداقل ۲۳۰ یورو (۲۶۰ دلار) قیمت خواهد داشت و ممکن است در چندین رنگ مانند نقره ای، خاکستری و رز/صورتی عرضه شود. همچنین اطلاعات تایید نشده‌ای که از طریق یک فروشنده منتشر شده است نشان می‌دهد که گلکسی Tab A8 10.5 تا نیمه دوم ژانویه ۲۰۲۲ برای خرید در دسترس کاربران خواهد بود.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-فرارو

منبع: فرارو

کلیدواژه: گلکسی تب A8 گلکسی تب A8

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۲۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟

احتمالاً شیائومی در طراحی یکی از نسخه‌‌های گوشی پوکو F6 از شخصیت ددپول الهام خواهد گرفت.

به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد مدل جهانی ردمی توربو ۳ را با نام پوکو F۶ در بازار عرضه کند. به‌احتمال زیاد در طراحی یکی از مدل‌های این گوشی از شخصیت «ددپول» الهام گرفته خواهد شد.

طبق اطلاعات فاش‌شده، در دیتابیس مربوط به گوشی شیائومی مدل ردمی توربو ۳ به پوکو F۶ نیز اشاره شده است. علاوه‌براین، در کدبیس HyperOS اطلاعاتی مبنی‌بر وجود نسخه‌ی ددپول پوکو F۶ وجود دارد. انتظار می‌رود مشخصات این نسخه مشابه مدل عادی باشد.

از مشخصات احتمالی پوکو F۶ می‌توان به صفحه‌نمایش اولد ۶٫۶۷ اینچی با وضوح ۱.۵K، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸s نسل ۳، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، سیستم‌عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS اشاره کرد.

از قیمت گوشی پوکو مدل F۶ اطلاعات دقیقی در دسترس نیست؛ اما این دستگاه در صورت برخورداری از مشخصات ردمی توربو ۳، به‌راحتی در بین بهترین گوشی‌های میان رده بازار قرار خواهد گرفت.

منبع: زومیت

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • سنجش قند خون با گلکسی واچ 7
  • بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون؛ جنگ ردمی نوت 13 و A25
  • سری جدید گلکسی واچ قندخون را اندازه می‌گیرد
  • انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد
  • سامسونگ درباره پتانسیل هوش مصنوعی در دستگاه‌های پوشیدنی آینده خود توضیح می‌دهد