Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی گفت: در سه ماه اخیر ۱۲۰ مدرسه روستایی و عشایری استان در طرح هوشمندسازی مدارس از محل اعتبارات USO از طریق شبکه داده اپراتور ایرانسل به شبکه ملی اطلاعات متصل شده است.

 محمد فرزاد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این مدارس در مناطق اهر، آذرشهر، گوگان، تیکمه‌داش، بستان‌آباد، نواحی دو و سه آموزش و پرورش تبریز، جلفا، چاراویماق، خداآفرین، سراب، مهربان، شبستر، تسوج، صوفیان، کلیبر و مناطق عشایری مراغه، مرند، ملکان، کاغذکنان، کندوان، خواجه، هریس، هشترود، نظرکهریز، هوراند و عجب شیر به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر جمعیت حدود یک هزار و ۳۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار آذربایجان‌شرقی از اینترنت پرسرعت برخوردار هستند که از این تعداد روستا ۷۳ درصد به اینترنت نسل سوم (۳G) و ۹۴ درصد به اینترنت نسل چهارم (۴G) دسترسی دارند.

وی ادامه داد: حدود ۳۰۴ سایت ارتباطی تلفن همراه در استان از مجموع اپراتورهای تلفن همراه فعال است.

فرزاد اضافه کرد: اپراتورهای تلفن همراه همچنین از مجموع ۲ هزار و ۲۰ روستای بالای ۲۰ خانوار استان، بیش از یکهزار و ۵۴۵ روستا را پوشش می‌دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اتصال روستا به اینترنت آذربايجان شرقي آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۲۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از گمرک، در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۹۴ هزار و ۴۹۵ دستگاه گوشی تلفن همراه به دو شیوه تجاری و مسافری وارد کشور شده است. ارزش این تعداد گوشی تلفن همراه وارد شده به کشور در مدت یاد شده ۱۲۲ میلیون و ۸۵۹ هزار دلار بود.

این گزارش در خصوص واردات گوشی تلفن همراه به تفکیک تجاری و مسافری می‌افزاید: در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۶۶ هزار و ۱۹۳ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۰۶ میلیون و ۵۵۸ هزار دلار به شیوه تجاری و ۲۸ هزار و ۳۰۲ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۶ میلیون و ۳۰۱ هزار دلار به شیوه مسافری وارد گردید.

بر اساس این گزارش، آمار واردات گوشی تلفن همراه در این مدت شامل ردیف تعرفه ۸۵۱۷۱۳۹۰ به شرح گوشی‌های تلفن همراه هوشمند و کد شماره ۸۵۱۷۱۴۲۰ به شرح گوشی تلفن همراه با صفحه کلید غیر لمسی می‌باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • تولید نوکیای تقلبی متوقف می‌شود+ فیلم
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • تخلیه فضولات حیوانی رودخانه روستای همای علیا را آلوده کرد + فیلم و تصاویر
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • اطلاعیه قطعی گاز در هوراند و کلیبر
  • ببینید | تصاویری از دزدی تلفن همراه در پشت چراغ قرمز در کمتر از 30 ثانیه!