Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود امامی یگانه ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اردبیل با تاکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و تسهیل سرمایه‌گذاری در شهرستان اردبیل اظهار کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران و تسهیل روند سرمایه‌گذاری در شهرستان باید به عنوان اولویت مهم همه دستگاه‌های متولی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: اعتبارات عمرانی شهرستان اردبیل بالغ بر ۱۲۵ میلیارد تومان بوده و همه دستگاه‌ها ضروری است نسبت به جذب و تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام پیگیری و نظارت لازم داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اردبیل بر مدیریت مصرف آب با توجه به وضعیت خشکسالی به ویژه در بخش آب شرب و کشاورزی تاکید کرد و گفت: شرکت آب منطقه‌ای، آب و فاضلاب و جهاد کشاورزی برنامه‌ریزی لازم در این زمینه انجام دهند.

امامی یگانه افزود: با توجه به نزدیکی فصل زمستان مدیریت مصرف انرژی نیز نیازمند توجه همگانی به ویژه در ادارات و مجموعه‌های تابعه است.

فرماندار اردبیل با تاکید بر جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز به ویژه در حاشیه شهرها و روستاها خاطر نشان کرد: در روستاها با محوریت بخشداران، دهیاران، شوراها و در شهرها با محوریت شهرداری‌ها و همکاری سایر ارگان‌های ذیربط جلوی هرگونه ساخت و سازهای غیرمجاز گرفته شود.

کد خبر 5373673

منبع: مهر

کلیدواژه: مسعود امامی یگانه اعتبارات عمرانی تکمیل پروژه های نیمه تمام تسهیل سرمایه گذاری پروژه عمرانی پروژه نیمه تمام آب منطقه ای اردبیل شرکت آب و فاضلاب اردبیل جهاد کشاورزی اردبیل خشکسالی ویروس کرونا مطالبات مردم لرستان از دولت بوشهر روز پرستار آمار کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان کرمانشاه عکس استانها خرم آباد سیدابراهیم رئیسی واکسن کرونا سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۳۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد روستا در نشست با شهرداران شهرهای یاسوج، دهدشت و دوگنبدان گفت: وصول عوارض آلایندگی کار سخت و طاقت فرسایی است و انتظار مردم از مسئولان هزینه کرد این اعتبارات در حوزه عمرانی و مبلمان شهری توسط شهرداری های استان است. وی افزود: سال گذشته از محل عوارض، مالیات و حق آلایندگی مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان به شهرداری های استان پرداخت شد.
معاون عمرانی استانداری با اشاره به اینکه گاهی مبالغ پرداخته شده صرف پرداخت حقوق کارگران شده است، ادامه داد: دغدغه ما مصرف بهینه این تخصیص‌ها و جهت دهی به سمت طرح های عمرانی است.
روستا بیان کرد: انتظار می رود شهرداری های سه شهر بزرگ استان فهرستی از طرح های عمرانی برای بهبود فضای شهری ارائه دهند تا از محل آلایندگی، اعتبارات اختصاص یابد.

دیگر خبرها

  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • اعتبارات طرح‌های عمرانی استان‌ها در بودجه ۱۴۰۳ سی درصد افزایش یافت
  • تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل
  • ایلام از استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج است
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • ضرورت بهره گیری از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان در طرح جوانی جمعیت
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود
  • پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد