Web Analytics Made Easy - Statcounter

کسب درآمد از روش‌های فریلنسری و کار با کارفرمایان خارجی این حُسن را دارد که درآمد خود را به صورت دلاری دریافت کنید. بسیاری از کارفرمایان از سیستم‌های بین المللی پرداخت مانند پرفکت مانی برای این کار استفاده می‌کنند. اگر قصد انجام فعالیت‌های فریلنسری و کار با طرف خارجی‌ را دارید، شاید برایتان این سوال پیش آید که دلار پرفکت مانی به چه درد من می‌خورد و آیا این دلار مانند اسکناس دلار در داخل ایران پذیرفته شده و می‌توان آن را خرج کرد یا خیر؟ با این مطلب همراه باشید تا پاسخ این سوالات مهم را بگیرید و با نحوه نقد کردن پرفکت مانی آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی یکی از مشهورترین سیستم‌های دریافت و پرداخت پول است و با کمک کیف پول آن می‌توان به نقد کردن درآمدهای ارزی و نقد کردن درآمد بروکرها و ... پرداخت. پرفکت مانی قادر است در سریع‌ترین زمان ممکن تراکنش‌های مالی شما را انجام داده و از سایت‌های خارجی که این درگاه را پذیرفته‌اند، خریدتان را تکمیل کند.

خوشبختانه پرفکت مانی به کاربران ایرانی خدمات می‌دهد و شما می‌توانید به راحتی یک حساب در این سیستم داشته و به خرید و فروش پرفکت مانی بپردازید. سیستم پرفکت مانی دارای چندین نمایندگی رسمی در داخل ایران است و سایت آن هم از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند. این موضوع برای کاربران ایرانی که نمی‌توانند از سیستم‌هایی چون پی پال و ویزا و مسترکارت استفاده کنند یک مزیت است و می‌تواند به عنوان نقطه عطفی در نقد کردن درآمد ارزی آنها و تبدیل درآمد دلاری به تومان لحاظ شود.

در پرفکت مانی می‌توانید ارزهایی نظیر دلار، یورو، پوند یا حتی ارزهای دیجیتال را دریافت و ارسال کنید. برای انجام این کار روش‌های مختلفی وجود دارد. انتقال به صورت مستقیم از طریق بانک، خرید و انتقال بیت کوین از یک کیف پول، یا استفاده از ووچر پرفکت مانی انجام می‌شود.

ووچر پرفکت مانی چیست؟

ووچر پرفکت مانی را می‌توان مشابه با نوعی کارت شارژ یا کارت هدیه دانست که دارای یک کد فعالسازی ۱۶ رقمی و یک شماره ۱۰ رقمی است. این کارت که به آن e-Voucher هم می‌گویند به منظور افزایش اعتبار و برداشت از حساب پرفکت مانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با کد ووچر می‌توانید کالا یا خدمات خود را از سایت‌های پذیرنده درگاه پرفکت مانی خریداری کنید.

جالب است بدانید که برای استفاده از ووچر نیازی به داشتن یک حساب پرفکت مانی نیست. شما با تبدیل کردن پول خود به ووچر، می توانید بدون نیاز به داشتن حساب پرفکت مانی، از سایت‌های مختلف خرید کنید یا پول جابه‌جا کنید. برای این کار تنها کافی است از خدمات نیک پرداخت استفاده کرده و با خرید ووچر و وارد کردن کد آن در سایت مورد نظر، کالا یا سرویس خود را تهیه کنید. با همین کد می‌توانید به شارژ حساب پرفکت مانی خود نیز اقدام کنید. خرید ووچر در نیک پرداخت آنی و اتوماتیک است و ووچر خریداری شده بلافاصله برای شما ارسال می‌شود.

ووچر پرفکت مانی را نه تنها می‌توان به ارزهای دیگر تبدیل کرد، بلکه قابلیت تبدیل ووچر پرفکت مانی به ریال در ایران نیز وجود دارد. پیش از اینکه با نحوه نقد کردن پرفکت مانی و ووچر آشنا شوید، خوب است بدانید که چه کسانی به نقد کردن دلار پرفکت مانی نیاز دارند و در ادامه با ما باشید تا چگونگی انجام این کار را بخوانید.

چه کسانی به تبدیل دلار پرفکت مانی به ریال نیاز دارند؟

همه افرادی که به نوعی در کیف پول خود پرفکت مانی دارند یا درآمد خود را به این روش به دست می‌آورند، برای واریز موجودی این حساب به حساب بانکی داخل کشور نیاز به نقد کردن پرفکت مانی دارند. از جمله این افراد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

فریلنسرهایی که در حال حاضر درآمد خود را از طریق سیستم پرفکت مانی به صورت دلار یا ووچر دریافت می‌کنند. افرادی که از حساب پرفکت مانی برای جابه‌جایی پول و نقل و انتقالات مالی به سراسر دنیا استفاده می‌کنند. افرادی که ووچر پرفکت مانی هدیه گرفته و اما نیازی به آن ندارند و خواهان نقد کردن آن هستند. افرادی که به هر دلیلی قصد بستن حساب پرفکت مانی خود را داشته و نیاز به نقد کردن موجودی حسابشان و تبدیل دلار پرفکت مانی به ریال دارند.

اما این فرآیند چگونه انجام می‌گیرد؟ در ادامه مطلب در مورد بهترین روش تبدیل دلار پرفکت مانی به ریال توضیحات مفیدی آورده شده است که به شما کمک می‌کند بدون کارمزد و به صورت فوری پرفکت مانی خود را نقد کنید.

نقد کردن پرفکت مانی و تبدیل ووچر پرفکت مانی به ریال

پرفکت مانی یکی از بهترین روش‌های پرداختی برای کاربران ایرانی است که با کارفرمایان خارجی کار می‌کنند. دریافت ارز به این روش بسیار آسان است و شما می‌توانید پس از ساخت کیف پول، آدرس آن را به طرف مقابل که قصد واریز دلار پرفکت مانی دارد بدهید. سپس نقد کردن درآمد ارزی خود را به نیک پرداخت بسپارید.

البته اگر حساب ارزی پرفکت مانی هم ندارید، نگران نباشید. شما می‌توانید فرآیند تبدیل دلار پرفکت مانی به ریال یا نقد کردن کد ووچر را با کمک نیک پرداخت با بهترین قیمت انجام دهید و سفارش خود را در کمتر از ۳۰ دقیقه ثبت کنید. برای نقد کردن کد ووچر با کمک درگاه پرفکت مانی موجود روی سایت، با عضویت در سایت و ورود می‌توانید از قسمت نقد درآمدهای ارزی، کدها را وارد کرده و آن را به ریال تبدیل کنید.

نه تنها برای نقد کردن پرفکت مانی، بلکه برای افتتاح حساب پرفکت مانی در ایران، خرید ووچر و شارژ حساب پرفکت مانی نیز می‌توانید از خدمات نیک پرداخت بهره‌ مند شده و آن را به دیگر دوستان خود نیز معرفی کنید. برای پاسخگویی به هرگونه سوال در خصوص روند نقد کردن درآمد ارزی با همکاران بخش پشتیبانی و فروش ما تماس بگیرید و اولین سفارش نقد کردن پرفکت مانی خود را همین حالا ثبت کنید.

کد خبر 1582027

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حساب پرفکت مانی ووچر پرفکت مانی نقد کردن نیک پرداخت کیف پول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۳۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای نظامی اسرائیلی که بخاطر عشق، اطلاعات گنبدآهنین را به ایران لو داد!

رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که یک راننده نظامی اسرائیلی از باتری‌های گنبدآهنین، سامانه پیشرفته‌ سیستم ضدهوایی اسرائیل، عکس گرفته و آن‌ها را به حساب کاربری یک ایرانی در فیس‌بوک ارسال کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از المیادین، رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که یک راننده نظامی اسرائیلی از باتری‌های گنبد آهنین، سامانه پیشرفته سیستم ضدهوایی اسرائیل عکس گرفته و آن‌ها را به حساب کاربری یک ایرانی در فیس‌بوک ارسال کرده است.

به گزارش شبکه تلویزیونی کان اسرائیل، یک راننده کامیون در ارتش اسرائیل در حین انجام وظیفه، ده‌ها عکس از باتری‌های گنبد آهنین گرفت و این فیلم را به حساب کاربری ارسال کرد که معتقد بود متعلق به زنی است که عاشق او بوده است.

این کانال نشان داد که راننده کامیون داوطلبانه باتری‌های گنبد آهنین را با مکان آنها مستند کرده و آن‌ها را برای شخصی که فکر می‌کرد عاشق اوست فرستاده بود، اما بعداً متوجه شد که این حساب جعلی بوده و اطلاعات به آن به ایران تحویل داده شده است.

کد خبر 748018

دیگر خبرها

  • سه روش راحت برای تعمیر لامپ LED به سبک مکزیکی (فیلم)
  • قهرمانی دختران فوتبال ایران در تورنمنت کافا
  • نرخ ارز امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • یک ترفند ساده و سریع: آسانترین راه پیچیدن دلمه برگ مو (فیلم)
  • نرخ ارز امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات
  • پرداخت ۴۶ هزارمیلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن سیستان وبلوچستان
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • یک روش ساده برای تکثیر درخت کاج در خانه (فیلم)
  • روسیه دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکا را بلوکه کرد
  • ماجرای نظامی اسرائیلی که بخاطر عشق، اطلاعات گنبدآهنین را به ایران لو داد!