Web Analytics Made Easy - Statcounter

از امشب تیم های هنرمندان حامی و تیم ملی پیشکسوتان دذر زمین چمن دانشگاه شهید بهشتی به میدان می روند و چند شب گرم را در تورنمنت چهارجانبه جام دوستی رقم می زنند.

به گزارش طرفداری، مسابقات چهارجانبه فوتبال «جام دوستی» با همکاری هلدینگ رایزکو و انجمن مدیران تاثیرگذار از ۲۱ الی ۲۷ آذر ماه ۱۴۰۰ در زمین چمن دانشگاه‌ شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین دوره این مسابقات با هدف هم‌افزایی بین پرسنل، افزایش روحیه تیمی و همچنین افزایش نشاط و انبساط اجتماعی، با حضور تیم‌های هلدینگ رایزکو، مدیران تاثیرگذار، انجمن پیشکسوتان فوتبال ایران و هنرمندان حامی برگزار می شود… در دیدار نخست تیم‌های هلدینگ رایزکو و مدیران تاثیرگذار در ساعت ۱۹:۳۰ یکشنبه ۲۱ آذر ماه به مصاف یکدیگر می‌روند. در ادامه این مسابقات تیم‌های هنرمندان حامی و تیم ملی پیشکسوتان ایران در ساعت ۲۱:۳۰ همان روز دیدار خواهند داشت. دو روز بعد یعنی ۲۳ آذر ماه دیدار تیم‌های مدیران تاثیرگذار و هنرمندان حامی و همچنین دیدار تیم‌های هلدینگ رایزکو و تیم ملی پیشکسوتان برگزار خواهد شد. دیدار تیم‌های مدیران تاثیرگذار و تیم ملی پیشکسوتان و همچنین تیم‌های هلدینگ رایزکو و هنرمندان حامی در ۲۷ آذر ماه برگزار می‌شود و این تورنمنت بعد از ۶ بازی جذاب به پایان می رسد.

در این بازی‌ها مربیان با سابقه‌ای چون حمید استیلی، ادموند بزیک و احمد دانا در کنار تیم هلدینگ رایزکو و رضا شاهرودی مربی مدیران تاثیرگذار در کنار چهره هایی چون عادل فردوسی پور حضور دارند.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم های هلدینگ رایزکو تیم ملی پیشکسوتان مدیران تاثیرگذار هلدینگ رایزکو هنرمندان حامی آذر ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۵۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز با حافظ : کس ندارد ذوقِ مستی میگساران را چه شد؟

یاری اندر کس نمی‌بینیم یاران را چه شد؟ دوستی کی آخر آمد دوستداران را چه شد؟   آب حیوان تیره گون شد خضر فَرُّخ پِی کجاست خون چکید از شاخِ گل بادِ بهاران را چه شد؟   کس نمی‌گوید که یاری داشت حقِّ دوستی حق شناسان را چه حال افتاد یاران را چه شد؟   لعلی از کانِ مُروّت برنیامد سال‌هاست تابش خورشید و سعی باد و باران را چه شد؟   شهرِ یاران بود و خاکِ مهربانان این دیار مهربانی کی سر آمد شهریاران را چه شد؟   گویِ توفیق و کرامت در میان افکنده‌اند کس به میدان در نمی‌آید سواران را چه شد؟   صدهزاران گل شکفت و بانگِ مرغی برنخاست عندلیبان را چه پیش آمد هَزاران را چه شد؟   زهره سازی خوش نمی‌سازد مگر عودش بسوخت؟ کس ندارد ذوقِ مستی میگساران را چه شد؟   حافظ اسرارِ الهی کَس نمی‌داند، خموش از که می‌پرسی که دورِ روزگاران را چه شد؟ کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین (فیلم)
  • عکس کمتر دیده شده از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه برنامه ۹۰
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • امروز با حافظ : کس ندارد ذوقِ مستی میگساران را چه شد؟
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • مناظره جالب عادل فردوسی‌پور و فریدون زندی درباره تلفظ اسامی (فیلم)
  • (ویدئو) مناظره جالب عادل فردوسی‌پور و فریدون زندی درباره تلفظ اسامی
  • ببینید | کَل‌کَل خنده‌دار عادل فردوسی ‌پور با فریدون زندی؛ لبات رو غنچه کن!