Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد حمیدی، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان بعدازظهر امروز در جلسه هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان اظهار کرد: باید عملکرد نظام مهندسی به‌گونه‌ای باشد تا ضمن فرهنگ‌سازی، مردم از اثربخشی خدمات فنی مهندسی ساختمان به‌طور کامل آگاه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حضور مهندس و متخصص در زمینه ساختمان‌سازی اگر عمق پیدا کند، قطعاً در آینده اثرات مثبت و فواید آن شامل حال آحاد اقشار جامعه و کشور خواهد شد که این امر نیازمند اقدامات فرهنگی و تبیینی با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود ازجمله فضای مجازی و رسانه است.

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: بخشی از برنامه‌ریزی، بخشی از فرهنگ‌سازی ما و بخشی از نگاه جامعه به مسائل است که باعث شده تا گاهی در خصوص رویکرد جدی به مسائل خدمات فنی مهندسی ساختمان، غفلت صورت گیرد.

حمیدی ادامه داد: آموزش و مشاوره در تمامی امور به‌خصوص در بحث خدمات مهندسی ساختمان، از مباحث بسیار ضروری است که در نهایت از هزینه‌های مازاد چندبرابری می‌کاهد.

وی تأکید کرد: باید تلاش کنیم تا در قالب فرهنگ‌سازی با اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم، اثرات مثبت و سودهای حاصل از استفاده از خدمات فنی مهندسی ساختمان را برای مردم تبیین کنیم تا بتواند از هزینه‌های دوباره‌کاری و اقدامات مازاد و بیهوده در زمینه ساختمان‌سازی برای مردم بکاهد.

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری سمنان با بیان اینکه امروز با پیشرفت تکنولوژی مقدمات برای ارائه خدمات غیرحضوری و آسان به مردم فراهم شده است، عنوان کرد: ضرورت دارد تا شهرداری‌های استان در راستای کاهش هزینه مردم و تسهیل در امور آن‌ها و همچنین پیشبرد بهتر رویه‌ها در حوزه فنی و عمران، با سازمان نظام مهندسی ساختمان تعامل و همراهی تنگاتنگی داشته باشند.

حمیدی گفت: سازمان نظام مهندسی ساختمان یک سازمان مردم‌نهاد تخصصی با حضور افراد تحصیل‌کرده، متعهد و متخصص است که دارای چارچوب و قانون مشخص بوده که باید از این ظرفیت در جهت رفع مشکلات حوزه‌های فنی و عمرانی استان بهره‌گیری کرد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری سمنان محمد حمیدی شهرداری سمنان ساختمان سازی سازمان نظام مهندسی ساختمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۵۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر

آفتاب‌‌نیوز :

جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: در ساعت ۱۹ و ۳۴ دقیقه آتش‌سوزی در یک ساختمان اقامتی به آدرس خیابان، ولی عصر (عج) به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

وی گفت: نیرو‌های آتش‌نشانی در مدت ۳ دقیقه به محل حادثه رسیدند.

 ملکی تصریح کرد: آتش‌سوزی در طبقه منفی (انبار) در یک ساختمان ۵ طبقه بود که خوشبختانه نیرو‌های آتش‌نشانی اقدام به کنترل آتش در محدوده کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: آنچه اعلام شده که این آتش‌سوزی در هتل پارسیان بوده تکذیب می‌شود.

وی افزود: در ادامه محل ایمن‌سازی شد و هیچ اتفاقی برای مسافران در این ساختمان به وجود نیامده و همچنان در این ساختمان اقامتی خدمات در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات مهندسی
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات فنی و مهندسی
  • بیش از ۲۰۰۰ پروژه در شهرداری شیراز فعال است
  • نرخ ساخت منطقی نیست/ ابلاغ تعرفه حق‌الزحمه مهندسان نظام مهندسی
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت