Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری به حوادث مهم امروز پرداخته‌ایم و به اتفاق چند خبر از این دست را با هم مرور خواهیم کرد.

دستگیری سارقان محله بی بی شهربانو قبل از فرار

سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: در پی وقوع سرقت موتور سیکلتی در حوالی خیابان بی بی شهربانو، تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۳ امین آباد، سریعا وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همان بررسی‌های اولیه مشخص شد که ۲ مرد جوان، موتورسیکلت را سرقت و مشخصات متهمان به گشت‌های انتظامی سطح منطقه اعلام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: طرح مهار سارقان عملیاتی و متهمان که قصد خروج از محور‌های خروجی محدوده را داشتند، شناسایی و با توقیف موتورسیکلت هر ۲ موتورسوار دستگیر شدند.

به گفته سرهنگ جلیلیان سارقان موتورسیکلت قبل از خروج منطقه شناسایی و دستگیر شدند.

پرسه زنی سارقان با موتور سرقتی در خیابان‌های پایتخت

سرهنگ رسول بهرامی سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: عملیات کلانتری ۱۴۹ امام زاده حسن برای پیشگیری از سرقت در حین گشت زنی به یکی موتورسواری که با یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش در حال تردد بوده مشکوک و جهت بررسی دستور توقف می‌دهند، ولی موتورسوار به محض مشاهده ماموران از محل فرار می‌کند.

وی افزود: پس از دستگیری متهم در استعلام اولیه مشخص شد که موتورسیکلت سرقتی بوده و ۳ روز پیش به سرقت رفته است.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری به انتقال متهم به کلانتری اشاره و تصریح کرد: متهم با تحقیقات پلیسی و با توجه به ادله و مدارک موجود به بزه انتسابی معترف شد.

سرهنگ بهرامی با بیان اینکه متهم پیش‌تر به جرم سرقت دستگیر شده است، گفت: پرونده متهم جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف محموله لوازم خانگی الکترونیکی قاچاق در جنوب تهران

سرهنگ علی، ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران اظهار کرد: در پی رصد‌های اطلاعاتی نامحسوس و کسب اطلاع از انبار دپوی لوازم خانگی قاچاق در محدوده خیابان ری تهران، ماموران این پلیس به محل اعزام و طی عملیات منسجم موفق به کشف تعداد ۱۲۹ دستگاه لوازم خانگی الکترونیکی قاچاق شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه انجام شده با توجه به اینکه واردات لوازم خانگی خارجی ممنوع هستند، مشخص شد کالا‌های مکشوفه فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی بوده و ورود و خروج کالا‌ها نیز در هیچ سامانه‌ای ثبت و درج نمی‌شود و انبار فاقد شناسه انبارداری است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران تصریح کرد: در ادامه تحقیقات متهمان دستگیر و به همراه کالا‌های قاچاق به این پلیس منتقل شدند و طی شمارش صورت گرفته کالا‌ها شامل تعداد ۳۸ دستگاه یخچال ساید، ۲۴ دستگاه ماشین لباسشویی و ظرفشویی، ۳۴ دستگاه لوازم برقی آشپزخانه، ۳۲ دستگاه آسیاب برقی، ۱ دستگاه فر برقی بمارک بوش محصول کشور‌های چین، اسلوانی، آلمان و ترکیه بوده که کارشناسان ارزش تقریبی کالا‌ها را مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رآورد کرده اند.

وی با بیان اینکه جلوگیری از قاچاق لوازم خانگی خارجی در جهت حمایت از تولیدات ملی از لزوم خاصی برخوردار و از اهداف این پلیس بوده اضافه کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه کالای مشکوک به قاچاق و یا احتکار شده با این پلیس تماس بگیرند.

فروش موادمخدر با خودروی سواری در خیابان‌های نازی آباد

سرهنگ امیرهوشنگ امیری سرکلانترهفتم پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: در پی اطلاع واصله مبنی بر فروش مواد مخدر با یک دستگاه خودرو سواری توسط ۳ مرد ۳۰ الی ۴۰ ساله در سطح حوزه استحفاظی کلانتری ۱۳۰نازی آباد مراتب در دستور کار عملیات کلانتری ۱۳۰ نازی آباد قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی خودرو مذکور را با ۲ سرنشین که نفر سوم به صورت پیاده در حال تبادل شئی بوده مشاهده که بلافاصله وارد عمل می‌شوند.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: متهمان که قصد فرار داشتند غافلگیر شده و با درایت ماموران دستگیر شدند و در بازرسی خودرو متهمان اقلامی از جمله یک عدد شمش مس یک کیلویی و سلاح سرد و ۴۰۰ گرم موادمخدر و مبلغ ۱۹ میلیون پول نقد که از فروش مواد مخدر کسب کرده بودند کشف شد.

وی افزود: متهمان به کلانتری دلالت و در تحقیقات پلیسی به جرم خود معترف و در بررسی سوابق متهمان مشخص شد دارای سوابق متعددی از جمله سرقت، تخریب اموال عمومی، زورگیری و مواد مخدر هستند.

حمله سارقان مسلح منازل شمال تهران به پلیس

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: عوامل عملیات کلانتری ۱۲۴ قلهک برای پیشگیری از وقوع سرقت در حال گشت زنی بودند، در یکی از خیابان‌ها به خودرویی که ۲ سرنشین داخل آن بود و فرد دیگری بیرون از خودرو در حال باز کردن درب منزلی بودند، مشکوک می‌شوند.

وی افزود: ماموران بلافاصله برای دستگیری متهمان وارد عمل شده و راننده و سرنشین خودرو به محض مشاهده ماموران با خودرو متواری و شخصی که در حال بازکردن درب منزل بود در حالی که با سلاح سرد به سمت ماموران حمله ور شده بود با درایت و شگرد‌های پلیسی دستگیر شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: متهم دستگیر شده به کلانتری منتقل و در بررسی‌های بیشتر از وی یک دسته شاه کلید کشف و متهم که چاره‌ای جز به اعتراف نداشت در تحقیقات پلیسی به جرم خود معترف و اظهار داشت با همکاری همدستان متواری‌اش قصد سرقت ازمنازل ویلایی را داشته است.

به گفته سرهنگ موقوفه‌ای متهم به ۵ فقره سرقت دیگر از منازل ویلایی با همکاری همدستانش اعتراف و تحقیقات پلیسی برای دستگیری همدستان متواری وی و کشف سایر جرائم احتمالی ادامه دارد.

پیرمرد جیب بر بهشت زهرا دستگیر شد

سرهنگ محمد قاسم طرهانی جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: در پی افزایش سرقت مدارک و اشیا قیمتی شهروندان در بهشت زهرا مراتب در دستور کار عملیات کلانتری ۲۰۵ صحن مطهر قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های پلیسی نشان از این داشت، متهم از شلوغی و ازدحام جمعیت در هنگام دفن متوفی استفاده و اموال شهروندان را سرقت می‌کند.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: ماموران عملیات کلانتری طی بررسی‌های بعمل آمده و تحقیقات میدانی مرد جیب بر حدودا ۶۰ ساله بهشت زهرا را شناسایی کردند.

وی افزود: تصویر متهم در اختیار تیم‌های مختلف قرار گرفت تا اینکه روز گذشته تیمی از ماموران متهم را در حالی که قصد جیب بری داشت شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ طرهانی با بیان اینکه متهم دارای ۲ فقره سابقه سرقت و تحمل حبس در این خصوص دارد، تاکید کرد: پرونده متهم جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انهدام باند توزیع موادمخدر در شرق تهران

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران اظهارکرد: در پی اقدامات بی وقفه و شبانه روزی ماموران پایگاه ششم پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت و با انجام تحقیقات گسترده میدانی و پلیسی مشخص شد یک باند بزرگ قاچاق موادمخدر متشکل از ۴ قاچاقچی سابقه دار ضمن تهیه مواد افیونی از مرز‌های شرقی کشور اقدام به قاچاق و انبار آن در شرق تهران می‌کنند.

وی افزود: به دنبال این موضوع ماموران بلافاصله ضمن هماهنگی با مقام قضائی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران چندین روز پیاپی در حال رصد این باند بودند تا بتوانند در زمان و مکان مناسب آن‌ها را دستگیر کنند، گفت: در نهایت صبح روز گذشته ماموران به شرق تهران اعزام و پس از بررسی محیط پیرامونی منطقه موفق شدند در عملیاتی ضربتی ۴ عضو این باند بزرگ قاچاق را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران تصریح کرد: در بازرسی‌های به عمل آمده از مخفیگاه متهمان ۹۰ کیلو و ۵۸۰ گرم تریاک، یک کیلو و ۲۳۰ گرم شیره تریاک و ۵۷۰ گرم حشیش کشف شد.

بیشتر بخوانید

سرقت محتویات خودرو شهروندان با پابند زندان/ قمه کشی شرور سابقه دار در جنوب تهران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت اموال حمله مسلحانه پلیس پیشگیری تهران اظهار رئیس پلیس پیشگیری تهران تهران تصریح عملیات کلانتری تحقیقات پلیسی لوازم خانگی خیابان ها فروش مواد دستگیر شد مشخص شد کالا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۷۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالرضا رخشان امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل بر اثر تیرخوردگی فردی جوان در شهر خرم‌آباد، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: باتوجه‌به نامشخص بودن قاتل، مأموران پس از انجام تحقیقات و اقدامات شبانه‌روزی پلیس قاتل را شناسایی، با هماهنگی قضائی و طی یک عملیات ضربتی قاتل به همراه یک قبضه سلاح کلت کمری دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شد.

رئیس پلیس آگاهی لرستان، بیان داشت: متهم پس از اعتراف به قتل، علت و انگیزه را اختلافات خانوادگی بیان داشت.

سرهنگ رخشان، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 6095043

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • دستگیری سارقان زورگیر خیابان فرشته+ فیلم
  • تیراندازی در الهیه تهران | تعقیب و گریز پلیس با ۲ قمه‌ به‌ دست
  • تیراندازی در الهیه برای دستگیری ۲ زورگیر قمه‌به‌دست