Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مصطفی اسماعیل‌سالم مدیر آبفای منطقه دزفول گفت: با توجه به شکستگی خط ۶۰۰m.m آزبستی فاضلاب واقع در بلوار پیام‌آوران که باعث بروز مشکلاتی برای شهروندان شده بود بلافاصله رفع این مشکل در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: برای ترمیم خطوط فاضلاب ابتدا ضروریست نسبت به آب‌بند کردن و خشک شدن مسیر اقدام شود که در این زمینه ضمن استفاده ۲ دستگاه الکتروپمپ فشار قوی با مساعدت مدیرعامل آبفا خوزستان جهت تسریع در این خصوص یک عدد توپی انسداد فاضلابس ۸۰۰ میلیمتر به منطقه ارسال گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اسماعیل‌سالم تصریح کرد: پس از اب بند کردن مسیر و حفاری به عمق ۱۰ متر ۳۰ متر لوله پلی اتیلن ۶۰۰ میلیمتر جایگزین بخش تخریب شده گردید کما اینکه اتصال لوله پلی‌اتیلن به مهارت خاصی نیاز داشته که به خوبی و با موفقیت از سوی پرسنل پر تلاش واحد فاضلاب انجام گردید.

مدیر آبفای منطقه دزفول ادامه داد: هزینه انجام شده در این خصوص ۴۰۰ میلیون تومان بود که جهت سهولت دسترسی به این خطوط فاضلاب، ۳ دستگاه منهول آدم‌رو به عمق ۸ متر نیز احداث شد تا در مواقع ضروری جهت لایروبی و یا انجام اقدامات لازم، به این خطوط دسترسی لازم انجام گیرد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فاضلاب شهری خدمات شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۷۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه‌های کشور در سال گذشته

ارسلان رحیمی مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در نشست خبری گفت:سرقت از خطوط لوله مخابرات همیشه معضل اصلی بوده است ولی خوشبختانه اقدامات و فعالیت‌های تجهیزاتی در دستور کار است و اقداماتی که انجام شده نشان دهنده عملکرد موفق ما است به طوری که در سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۴۷ مورد انشعاب غیر مجاز داشتیم که ۳۵ مورد به برداشت رسیده بود در حالی که در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ از ۴۷ مورد انشعاب غیر مجاز به ۴۱ مورد رسیده است که ۲۵ مورد انشعاباتی بوده که به برداشت نرسیده است.

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با اشاره به سوخت‌رسانی به نیروگاه‌های کشور در سال گذشته گفت: در سال گذشته ۳میلیارد و ۸۵۰ میلیون لیتر سوخت به نیروگاه‌های کشور انتقال داده شده است.

در حال تکمیل...

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • افزایش یک‌هزار کیلومتری طول خطوط لوله انتقال نفت در سال جاری
  • طول خطوط لوله انتقال نفت ایران ۱۰۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد/ انتقال ۱۳۷ میلیارد لیتر نفت و فرآورده در ۱۴۰۲
  • صادرات نفت خام با خط لوله نداریم
  • سختی کار نفتی‌ها
  • انتقال ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه‌های کشور در سال گذشته
  • ۲۵ فقره سرقت موفق از خطوط لوله نفت در سال ۱۴۰۲
  • صادرات نفت با خط لوله نداریم
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • معلمان و اساتید، سفیران روشنی‌بخشِ هدایت و پیام‌آوران آگاهی هستند
  • رودخانه دز، پنهان زیر پوست فاضلاب‌های شهری