Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج نشست اخیر ستاد کرونا استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی برگزار شد که رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج از وضعیت کنونی بسته بودن پارک ها و فضاهای مربوط به شهرداری در مرکز استان به شدت گلایه‌مند بود.

رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج در همین خصوص تصریح کرد: تمام شهرهایی که در همجواری یاسوج هستند فضاهای مربوط به شهرداری از جمله پارک‌های آنها فعال بوده و فقط در شهر یاسوج بنا به مصوبه ستاد کرونا این اماکن بسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایت اکبری گفت: اگر قرار است پارک های شهر بسته باشد چرا اجازه ورود مسافر به شهر یاسوج داده می‌شود تا ما را متهم به بی‌عرضگی در خدمات‌دهی نکنند.

وی در ادامه گفت: اگر قرار است جایی تعطیل باشد باید برای همه این گونه تصمیم گیری شود چرا فقط شهرداری را محدود کرده‌ایم.

این عضو شورا گفت: مردم و مسافرانی که به پارک ها می‌روند متاسفانه نمی توانند از سرویس بهداشتی این فضاها استفاده کنند و مشکلات بهداشتی بدی در اطراف پارک ها ایجاد شده که می‌بایست هر چه سریعتر به آن ورود پیدا کنید.

به گزارش فارس؛ پس از گزارش رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیز گفت: با توجه به این که وضعیت شهرهای استان آبی شده و اکنون شهر قرمز و پر خطر نداریم می‌توان از فضای پارک‌ها استفاده کرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی نیز با ابراز نگرانی از گزارش ارائه شده توسط رئیس شورای اسلامی شهر گفت: خوشبختانه تا حدودی خطر کرونا در استان رفع شده و برای تحرک بیشتر در میان مردم و مسافران می‌بایست از فضای پارک‌ها استفاده شود و به همین جهت اجازه دهید تا سرویس های بهداشتی در این فضاها راه اندازی شوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: یاسوج دانشگاه علوم پزشکی شهرداری خبرگزاری فارس رئیس شورای اسلامی شهر شهر یاسوج پارک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۹۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف بیش از ۳ تن مرغ غیر قابل مصرف از چرخه مصرف انسانی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند گفت: با دقت و هوشیاری مسئول بهداشتی یکی از کشتارگاه‌های طیور شهرستان بیرجند سه هزار و ۲۰۰ کیلوگرم مرغ کشتار شده به علت سپتی سمی حاد (یک نوع عفونت خون جدی) ضبط و قبل از ورود به چرخه مصرف انسانی خارج و به واحد تبدیل ضایعات کشتارگاه منتقل شد.

حمزه ئی با تشکر از احساس مسئولیت و وظیفه شناسی مسئول بهداشتی کشتارگاه از همکاری و همراهی مدیریت و عوامل کشتارگاه طیور نیز قدردانی کرد.

حمزه ئی گفت: همشهریان می‌توانند هر گونه گزارش تخلف از طریق سامانه تلفنی ۰۵۶ - ۳۲۲۱۴۳۶۱ در میان بگذارند تا در اسرع وقت توسط کارشناسان مربوطه پیگیری شود.

دیگر خبرها

  • تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • (ویدئو) تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس پیگیری می‌شود
  • فیلم| پیاده‌روی خانوادگی با طعم بی‌تدبیری / مردم در گِل ماندند
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • ضرورت ورود شرکت‌های فناور به صنعت کردستان
  • حذف بیش از ۳ تن مرغ غیر قابل مصرف از چرخه مصرف انسانی
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • ارتقای ۱۳ پله‌ای جایگاه پارک علم و فناوری خراسان شمالی در کشور
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران