Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین دوره استعدادیابی تیم ملی فوتبال بانوان زیر 16سال منطقه شرق کشور به میزبانی هیات فوتبال نیشابور هفته جاری برگزار می شود.

رییس هیات فوتبال نیشابور در گفتگو با خبرنگار برنا در این شهرستان افزود: در این دوره که جهت انتخاب بازیکنان مستعد و آینده دار فوتبال بانوان زیر 16 سال شرق کشور طی روزهای دوشنبه 22 و سه شنبه  23 آذر به میزبانی هیات فوتبال و با همکاری باشگاه کیان نیشابور در محل ورزشگاه انقلاب برگزار می شود ، بازیکنان برگزیده جهت حضور در اردوی انتخابی تیم ملی نوجوانان ایران معرفی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر شهرآبادی با اشاره به اینکه در شهرستان نیشابور و در استعدادیابی مقدماتی ۶۳ بازیکن از نیشابور و مناطق تابعه شهرستان شرکت نمودند که در نهایت 10 نفر برای حضور در دوره استعدادیابی یاد شده انتخاب شده اند ، اضافه کرد: در این مرحله استقبال بی نظیری صورت گرفت و حضور بازیکنان مستعد و آینده دار از روستاهایی همچون ریگی (میان جلگه) و چاه بلند (حومه شهر) ، مسوولان هیات فوتبال را شگفت زده کرد که این امر نشانگر توسعه فوتبال و علاقه وافر و روزافزون بانوان نوجوان شهرمان به این رشته پرطرفدار است.

وی ضمن قدردانی از اداره کل ورزش و جوانان استان ، هیات فوتبال خراسان رضوی ، اداره ورزش و جوانان نیشابور ، شورای اسلامی شهر ، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری نیشابور و باشگاه فوتبال کیان که همکاری خوبی جهت تشکیل این دوره استعدادیابی و میزبانی از فوتبالیست های نوجوان شرق کشور را داشته اند ، خاطرنشان کرد: همچنین لازم می دانم از حمایت های ویژه دکتر هاجر چنارانی نماینده فعال و پرتلاش نیشابور در مجلس شورای اسلامی که ضمن حمایت از برگزاری این دوره استعدادیابی ، کمک های بسیار خوبی به تیم فوتبال بانوان کیان نماینده شایسته نیشابور در لیگ برتر بانوان کشور داشته اند ، تشکر و قدردانی نموده  و تاکید نمایم که نگاه و حمایت ویژه ایشان از ورزش بانوان تاثیر زیادی درکسب موفقیت های به دست آمده داشته است.

دکتر شهرآبادی با بیان این مطلب که در این دوره استعدادیابی پروانه خسروی مربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران به همراه همکارانش مسوولیت ارزیابی استعدادها را به عهده دارند ، افزود:  پس از ارزیابی نوجوانان نیشابوری شرکت کننده در مرحله مقدماتی ، 10 نفر به نامهای هستی دهنوی ، سپیده سادات موسوی ، نگار ماتوری ، صبا محمدیان ، ریحانه سوقندی، فائزه جنگی ، نرگس خورشاهی، مبینا درودی ، سارینا قاسمی و زهرا طالبی فر از سوی مربیان نیشابوری انتخاب شدند که به همراه شرکت کنندگان از سایر شهرها و مناطق شرق کشور در مرحله دوم استعدادیابی که زیرنظر مربیان تیم ملی برگزار می شود ، به عنوان سهمیه نیشابور شرکت خواهند کرد. انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتبال انقلاب انتخابی تیم ملی ایران ریگی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی اداره ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر شهرداری مجلس شورای اسلامی لیگ برتر تیم ملی فوتبال تیم ملی استعدادیابی دوره استعدادیابی فوتبال بانوان شرق کشور تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۰۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، مهدی فولادی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: این دوره از مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار شد و شهرستان میناب قهرمان مسابقات، ناحیه دو بندرعباس نایب قهرمان و شهرستان بندرلنگه عنوان سومی راکسب کرد.

بیشتر بخوانید: برگزاری اردوی تیم ملی والیبال ساحلی کشور در بستک

این مسابقات از چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز و روز جمعه ۱۴ اردیبهشت به پایان رسید.

در پایان مسابقات به مناسبت هفته معلم از تمام بازیکنان و عوامل برگزاری با اهدا لوح و هدیه تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرد
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرده است
  • اتفاقات ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرده است؛ ظرف یک هفته بررسی کنید و گزارش دهید
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید
  • اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرده است
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان
  • دلایلی که مربیان به سمت جوانگرایی نمی‌روند/ همه نتیجه‌گرا شده‌اند
  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • باشگاه سپاهان؛ بانوان پرسپولیسی رفتار ناشایستی داشتند
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور