Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهدی دوستی عصر پنجشنبه در اجلاسیه اساتید حوزه‌ها و مدارس علمیه استان هرمزگان افزود: برنامه‌ریزی ویژه برای بهبود وضعیت ۱۳۰ روستا و ۴۶ محله حاشیه‌ای در سطح هرمزگان شناسایی شده است و با توجه به اینکه در این مناطق مجموعه‌ای از برنامه‌های حرفه آموزی، فناوری، فقرزدایی، اجتماعی، فرهنگی، معماری و رفع مشکلات اسناد مالکیت انجام خواهد شد، در بخش اجتماعی و فرهنگی، نیازمند کمک حوزه‌های علمیه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: به برکت حضور حوزه‌های علمیه در مناطق مختلف کشور از جمله در استان هرمزگان، شاهد رویش های گسترده نسل جوان هستیم.
استاندار هرمزگان با بیان اینکه حوزه های علمیه در جنگ نرم در برابر دشمنان نیز کار خود را به درستی و خوب انجام داده‌اند، اظهارداشت: وظیفه خود می‌دانیم که حوزه‌های علمیه را تقویت و حمایت کنیم و امکانات زیرساختی، سخت افزاری و نرم افزاری حوزه‌ها را افزایش دهیم.
دوستی ادامه داد: به طور قطع پیگیری و تلاش لازم در جهت ارتقای زیرساخت‌های حوزه‌های علمیه در استان هرمزگان را انجام خواهیم داد.
وی همچنین با اشاره به نقش بسیار مهم روحانیت در تربیت دینی جامعه ادامه داد: روحیه دینی بسیار خوبی در جامعه ایران اسلامی جریان دارد که حضور پررنگ و گسترده مردم بویژه جوانان در آیین های اعتکاف و همچنین مراسم اربعین حسینی(ع) آن را نشان می‌دهد که محصول تلاش‌ حوزه‌های علمیه و روحانیت بزرگوار است.
استاندار هرمزگان ابرازداشت: شخصیت‌ های بزرگوار و تاثیرگذاری همچون امام خمینی(ره) و رهبرمعظم انقلاب پرورش یافته حوزه‌های علمیه هستند که با اتکا به خداوند متعال، هیمنه ابرقدرت های پوشالی غرب و استکبار جهانی را درهم شکسته‌اند.
 

برچسب‌ها آسیب های اجتماعی حوزه علميه مهدی دوستی استانداری هرمزگان هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی حوزه علميه مهدی دوستی آسیب های اجتماعی حوزه علميه مهدی دوستی استانداری هرمزگان هرمزگان حوزه های علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۱۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم جزم دولت برای به سرانجام رساندن مینی پالایشگاه دهدشت

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: دولت برای به سرانجام رساندن پروژه‌های راکد و کلان نظیر مینی پالایشگاه دهدشت پای کار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محسن منصوری، عصر امروز_ یکشنبه، دهم اردیبهشت_ در آیین کلنگ‌زنی مینی پالایشگاه دهدشت، اظهار کرد: اتفاقات بزرگی در حوزه‌های مختلف در حال انجام است و کشور در مسیر پیشرفت است.

وی افزود: شاید روزگاری از کهگیلویه و بویراحمد به‌عنوان منطقه محروم یاد می‌شد اما امروز باید با افتخار بگوییم که کارهای بزرگی در حوزه‌های اشتغال، کشاورزی، صنعتی، عمرانی و سایر حوزه‌ها در این استان انجام و یا در حال انجام است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور روند کار پتروشیمی دهدشت و پروژه‌های عمرانی، آب و راه را مطلوب دانست و گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد از هر جهت دارای ظرفیت است؛ در برهه‌هایی نسبت به به‌کارگیری این ظرفیت‌ها شاید نارسایی وجود داشت، اما عزم دولت سیزدهم باعث شد تمام این ظرفیت‌ها و ذخایر و منابع خدادادی رو به نفع مردم استفاده کنیم و کارهای بزرگی که سال‌ها معطل شده را بتوانیم مدیریت کنیم.

منصوری خاطرنشان کرد: پروژه پتروشیمی گچساران سال‌ها معطل مانده بود که رئیس جمهور دستور داده و نزدیک به ۱۷ هزار میلیارد تومان منابع در طول یک سال اختصاص پیدا کرد تا پروژه تکمیل شود و همین کار باید در پتروشیمی دهدشت تکرار شود.

وی به احداث مینی پالایشگاه دهدشت اشاره کرد و گفت: مجوزات اصلی از جمله مجوز وزارت نفت مجوز محیط‌زیست واگذاری زمین و سایر حوزه ها انجام شده است.

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه پروژه باید به بهترین شکل پیش رود، گفت: کشور وقت آزمون و خطا ندارد، اینکه بعد از دو سال ببینیم به هر دلیلی کار پیش نرفته اجحاف در حق مردم است؛ فرآیند عملیاتی این پروژه هرچه سریع‌تر آغاز شود تا مردم به عینه مشاهده کنند و متوجه حجم کار و تجهیز و فعالیت کارگاه شوند.

منصوری با بیان اینکه ما به استان کهگیلویه و بویراحمد تعلق خاطر ویژه‌ای داریم، تصریح کرد: تمام ظرفیت دولت را به خدمت این کار و این استان می‌آوریم تا بتوانیم گوشه‌ای از نارسایی‌ها را برطرف کنیم.

کد خبر 749173

دیگر خبرها

  • عزم جزم دولت برای به سرانجام رساندن مینی پالایشگاه دهدشت
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • رژیم میوه ۳ روزه ؛ بگیریم یا نه؟
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • ظرفیت های مردمی در اجرای طرح نماد بکارگیری شود
  • ظرفیت‌های مردمی قزوین در اجرای «طرح نماد» به‌کارگیری شود
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • سمن‌ها و گروه‌های مردمی بر حوزه دانش آموزان تمرکز کنند
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود