Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌ گزارش ایرنا، علی اکبر علیزاده شامگاه پنجشنبه در شورای اداری دامغان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان سمنان به میزبانی مرکز همایش‌های دانشگاه دامغان برگزار شد، افزود: دولت سیزدهم با اقدام‌های شبانه روزی و جهادی خود در حال رفع تدریجی مشکلات کشور است که با صبوری در آینده نزدیک نتایج این اقدام‌ها قابل لمس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: استان سمنان از ظرفیت بالا و نعمت های بی‌شماری برخوردار است که این توانایی ها با استفاده صحیح و حداکثری می‌تواند تولید ثروت خوبی در سطح استان ایجاد کند. 

علیزاده اضافه کرد: استان سمنان چهارراه ارتباطی شرق به غرب و شمال به جنوب است که اگر متحد و یکدل باشیم می‌توانیم از برکات خداوندی بهره‌مند شویم.

وی اظهار داشت: طی ۲ سال اخیر، رشد بالای معادن و سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت را شاهد بودیم که بیش از ۱۰ جلسه در حوزه معدن و صنعت در دامغان با حضور مسوولان استانی برگزار شد.

امام جمعه دامغان نیز در این نشست گفت: خدمت به مردم که همواره پشتیبان انقلاب بودند، وظیفه همگانی است. 

حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن رستمیان با بیان اینکه فردی که در حکومت اسلامی مسوولیت دارد باید چهره به چهره با مردم ارتباط بگیرد، افزود: در این راستا حجت السلام مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان در اولین سفر شهرستانی به دامغان آمدند و مشکلات را از نزدیک لمس کردند. 

وی خاطرنشان کرد: مشکلات مناطق محروم جنوب شهرستان نیز در این سفر بررسی و به مسوولان منتقل می‌شود.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سید ابراهیم رییسی جلسه شورای اداری دامغان سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری علی اکبر علیزاده دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سید ابراهیم رییسی جلسه شورای اداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سید ابراهیم رییسی جلسه شورای اداری دامغان علی اکبر علیزاده دولت سیزدهم استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۱۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است

به گزارش «نماینده»، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس و در پاسخ به تذکر آصفری نماینده اراک مبنی بر علت اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان تصریح کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و دولت مجوزی برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان پیدا کرد.

وی اضافه کرد: بر این اساس دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت ندارد اگر مشکلی در فروردین‌ماه بوده به صورت قطع در اردیبهشت‌ماه رفع شده و باید انجام شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است که دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • پیگیری اعطای زمین و تسهیلات مسکن در روستاهای دامغان
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در رفسنجان
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان 
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان
  • قالیباف: اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است
  • کاهش پرشدگی مهمترین منبع آبی دامغان
  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • تصویب جدول مرتبط با اختصاص بودجه به طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در مجلس