Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@05:31:10 GMT

لیستی از بازی‌های مورد علاقه جوانان

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۲۲۶۲۲

لیستی از بازی‌های مورد علاقه جوانان

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از Buzzfeed، لیستی از بازی‌های مورد علاقه جوانان که با آن‌ها آشنا می‌شویم.

Wolfenstein ۳D (۱
این بازی نمایی اول شخص دارد که یک سرباز رژیم نازی را در Wolfenstein ۳D سرنگون می‌کند. بازی Wolfenstein ۳D، یک بازی ویدئویی در سبک تیراندازی اول شخص است. این بازی یک بازی ساده است که یک جاسوس آمریکایی پس از فرار از زندان تلاش می‌کند، رژیم نازی را نابود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی نازی‌ها به تکنولوژی پیشرفته‌ای در جنگ‌افزار‌ها می‌رسند و آمریکا، متحدانش را در جنگ جهانی شکست می‌دهند. سومین قسمت این بازی در زمان خودش موفق‌ترین بازی بود.

 DOOM (۲
در این بازی یک تفنگدار فضایی دو دشمن خود را با تفنگ ساچمه‌ای می‌کشد. Doom یک بازی تیراندازی اول شخص در سال ۱۹۹۳ است. یکی از مهم‌ترین بازی‌های ویدئویی تاریخ DOOM است که اغلب به عنوان یکی از بهترین بازی‌های ساخته شده تاکنون نام برده می‌شود.

۳) Warcraft: Orcs and Humans
بازی Warcraft با نمای بالا که یک پایگاه آغازین برای انسان‌ها را در بر دارد. همچنین این پایگاه برای ساخت پایگاه، ارتش و سپس نابود کردن دشمن ساخته بود. بازی Warcraft با اجازه دادن به سناریو‌های مختلف مانند ماموریت‌های نجات یا داشتن تعداد معینی نیرو برای حمله در یک ماموریت مخاطبان را به سوی خود جذب می‌کرد.

۴) Star Wars Dark Forces
بازی جنگ ستارگان، نیرو‌های دریایی ولین FPS نبوده است. در این بازی کایل کاتارن، یک مزدور بود که مأمور شد تا نقشه‌های ستاره مرگ را توسط اتحاد شورشی بدزد.

۵)  Diablo
یک جنگجو که با اسکلت‌ها در سیاهچال مبارزه می‌کند. یکی از IP‌های متعدد است. Diablo یک بازی اکشن است که داستانی جذاب را برای ما ایجاد کرد. پس از انتخاب یک جنگجو، سرکش یا جادوگر، او امواج و امواج شیاطین و هیولا‌ها را از بین می‌برد، در عین حال سلاح‌ها و زره‌های بهتری را جمع‌آوری می‌کند.

۶) Age of Empires
به گفته گیم بازان این بازی مانند بسیاری دیگر از بازی‌های RTS نیز دنباله‌های زیادی داشته و نسبت به یک بازی شگفت‌انگیز بهتر است.

۷) Half-Life
یکی از بهترین بازی‌های تیراندازی اول شخص است که سازنده این بازی برای غرق کردن بازیکنان در بازی آن را تبدیل به یک شاهکار بصری کرده است. در آن زمان بازیکنی در نقش گوردون فریمن دانشمندی که تبدیل به یک انسان بدجنس شده ، بسیار سرگرم‌کننده بود.

۸) Tom Clancy's Rainbow Six
هر ماموریت در کمپین تک نفره با یک جلسه توجیهی شروع می‌شد که به شما امکان می‌داد نقشه‌برداری کنید که دوست دارید سایر تیم‌های SWAT چگونه به هدف نزدیک شوند، اما بخش مخفی کاری و اینکه دشمنان را یکی یکی از بین بروند مورد علاقه بازیکنان بوده است. همچنین Tom Clancy's Rainbow Six یک بازی چند نفره اعتیادآور است.

۹)  Unreal Tournament
۲۰Unreal Tournament جزء بازی‌های حماسی است. این بازی با سبک مسابقات و انتخاب شگفت انگیز سلاح‌ها، تیرانداز‌های اول شخص عالی را که به دهه ۲۰۰۰ راه یافتند، مورد علاقه بسیاری بوده است.

بیشتر بخوانید

آخرین قیمت انواع کنسول بازی و لوازم جانبی آن در بازار (۱۶ آذر) + جدول

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی رایانه ای بازیگر سینما و تلویزیون مورد علاقه اول شخص یک بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۲۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاکت مدیر بایرن خبرساز شد: بیش از ۳۰ سال قدمت!

به گزارش "ورزش سه"، مدیر ورزشی بایرن با استایلی جالب در این ویژه‌ برنامه حاضر شده است. یک ژاکت قرمز پررنگ از آدیداس که مدل آن کاملا ساده است و خط‌های سفید معروف آدیداس به سبک کلاسیک آن بر روی آستین ژاکت کشیده شده است.

ژاکت کمی کهنه به‌نظر می‌رسید و در حالی‌که به‌نظر می‌رسید به دلیل مدل کلاسیکش کهنه و قدیمی به‌نظر می‌رسد، اما توجه سباستین هلمن، مجری برنامه، به آن جلب شد.

پس از صحبت‌های ایبرل درباره امیدواری‌اش برای شکست رئال مادرید و صعود به فینال چمپیونزلیگ، هلمن درباره ژاکت و احتمال قدیمی بودن آن از ایبرل پرسید و مدیر بایرن با خنده گفت: «مربوط به زمان بازی در جوانان است.»

منظور ایبرل ۳۰ سال پیش و زمان بازی‌‌اش در تیم جوانان بایرن مونیخ است که احتمالا بهترین روزهایش در دوران بازی‌اش بوده است. اگر ایبرل حقیقت را گفته باشد، ژاکت او بیش از ۳۰ سال قدمت دارد.

هلمن در ادامه گفت: «اگر من بخواهم بگویم، به‌نظرم لباس تازه به‌نظر می‌رسد.» سپس ایبرل با چشمک پاسخ داد: «شاید!»

مدیر بایرن در آخر دلیل پوشیدن این لباس را این عنوان کرد که طبق خواسته بازیکنان و هواداران بایرن، هر کسی که طرفدار باشگاه است برای بازی با رئال باید قرمز بپوشد.

دیگر خبرها

  • نورافکن:سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است
  • نورافکن: سپاهان دو سال است که قهرمان واقعی لیگ است
  • نورافکن: در ۲ سال گذشته سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است!
  • با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند
  • تیتر مورد علاقه هواداران پرسپولیس پیش از جدال سپاهان
  • هادی رضایی مسئول پروژه بازی‌های پاراآسیایی جوانان شد
  • ژاکت مدیر بایرن خبرساز شد: بیش از ۳۰ سال قدمت!
  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران پنجم شد
  • تیم هاکی روی یک جوانان ایران پنجم شد
  • استقبال بی نظیر از میزبانی المپیک 2036!