Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید سیدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به دلیل شرایط کرونایی و نبود فضای آموزشی کافی مدیران مدارس می‌توانند برای تعطیلی مدارس به مدت ۲ هفته مجوز تعطیلی از اداره کل دریافت کنند. 

وی با اشاره به اینکه  امتحانات دانش‌آموزان در پایه‌های نهم و دوازدهم مدارس استان به صورت حضوری برگزار می‌شود گفت: دوره ابتدایی نیز براساس گزارش و ارزیابی دانش آموزان از مهر ماه تا پایان دیماه به صورت کتبی به والدین آنها ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: همچنین دانش آموزانی که مبتلا به کرونا هستند با تمهیدات اندیشیده شده در فضایی جداگانه  آزمون می‌دهند.

رییس اداره سنجش و پایش کیفیتی آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: تصمیم‌گیری در خصوص چگونگی برگزاری امتحانات دیماه سایر پایه‌های تحصیلی به شورای مدارس واگذار شده است تا با رعایت این اصل که مدارس دارای آموزش حضوری، امتحانات را نیز حضوری برگزار کنند.

سیدی اظهار داشت: چنانچه دانش آموزی در امتحانات نوبت اول غائب شود و غیبت وی موجه باشد نمرات امتحانات نوبت پایانی دانش آموز در کارنامه اش لحاظ خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سلامت دانش آموزان  در اولویت است گفت: در برگزاری امتحانات بر لزوم رعایت جدی دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در زمان برگزاری امتحانات تأکید شده است.

۱۸۶ هزار و ۴۱۵ دانش آموز خراسان شمالی در بیش از ۲ هزار باب آموزشگاه استان زیر نظر ۱۴ هزار نفر معلم تحصیل می کنند که از این تعداد ۱۰۴ هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی و مابقی متوسطه هستند.

برچسب‌ها بجنورد مدارس امتحانات خراسان شمالی وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد مدارس امتحانات بجنورد مدارس امتحانات خراسان شمالی وزارت آموزش و پرورش برگزاری امتحانات خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۵۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام؛ علی درویشی امروز- پنجشنبه ششم اردیبهشت‌ماه- در بازدید از روند برگزاری کنکور در شهرستان‌های بدره و ملکشاهی اظهار کرد: حدود ۱۵ هزار نفر داوطلب برای پذیرش در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در استان ایلام با هم به رقابت پرداختند که از این تعداد آموزش و پرورش استان متولی برگزاری آزمون پنج هزار و ۹۹۰ داوطلب است.

وی ادامه داد: نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی در روزهای پنجشنبه ششم و جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام اضافه کرد: در شهرستان‌های آبدانان، دهلران، چرداول، ملکشاهی، ایوان و بدره و در ۴۸ حوزه امتحانی دیگر آموزش و پرورش مجری برگزاری این آزمون است.

درویشی افزود: از پنج هزار و ۹۹۰ نفری که آموزش و پرورش متولی برگزاری آزمون آنها است سه هزار و ۷۲۵ نفر آنها دختر و دو هزار ۲۶۵ پسر هستند.

کد خبر 747983

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • برنامه امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۳ چیست؟
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر
  • شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت