Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در هفته چهارم رقابت های بسکتبال با ویلچر لیگ برتر باشگاه های کشور، تیم جانبازان فارس در سالن ایثار شیراز میزبان پیام مخابرات اصفهان بود.

این دیدار در نهایت با نتیجه 72 بر 67 به سود تیم اصفهان پایان یافت تا شکستی در کارنامه فارسی ها ثبت شود.

این رقابت ها در 2 گروه چهار تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار می شود که تیم فارس در گروه الف با تیم های پیام مخابرات اصفهان، امید اراک و هیات بسکتبال خوزستان هم گروه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فارس تا پایان هفته چهارم با هفت امتیاز در صدر جدول گروه الف این رقابت ها قرار گرفته است.

فارسی ها در رقابت هفته پنجم برابر نماینده اراک به میدان می روند.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: رقابت های بسکتبال با ویلچر لیگ برتر تیم جانبازان فارس امید اراک هیات بسکتبال خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۵۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و ۴۰ امتیاز، در فاصله سه هفته مانده تا پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های ایران، جشن قهرمانی گرفت.    عصر امروز دوشنبه و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد.    نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر در مقایسه با حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی ۳۲ به ۲۴ در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند.    صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی به ۷ رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند.    صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال میهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

دیگر خبرها

  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • تجلیل از اساتيد برتر دانشگاه پیام نور استان کرمان
  • پایان لیگ برتر کانوپولو بانوان با قهرمانی تیم اصفهان خروشان
  • قهرمانی ملی‌پوش بسکتبال با ویلچر با فنرباغچه در اروپا+عکس
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • ملت ایران در برابر تحریف خلیج‌فارس کوتاه نخواهد آمد