Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یک جانور دریایی مرموز که قیافه‌ای شبیه به موجودات بیگانه دارد در سواحل آمریکا پیدا شده است. الینور مورگان، دانش آموخته دانشگاه دولتی سان فرانسیسکو در حال قدم زدن با سگ‌های خود در ساحل اقیانوس در تراوال بود که با این جانور مواجه شد.

بنا به گزارش SF Gate مورگان در این باره گفت: "وقتی این جانور را دیدم واقعا هیجان زده شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من تا به حال چنین چیزی را ندیده بودم. من فکر نمی‌کنم این جانور مدت زیادی در ساحل افتاده باشد، چون بوی بدی از آن به مشامم نمی‌رسید."

بیشتر بخوانید

رویت یک موجود غول پیکر عجیب در اعماق اقیانوس + فیلم

در تصویری که در شبکه اجتماعی ردیت منتشر شده این جانور را با پوزه‌ای بلند و نوک تیز نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد این جانور کمی بیش از سه فوت طول داشته باشد و تنه آن صاف، نرم، خاکستری و کمی با ماسه پوشیده شده است.

این تصویر پس از انتشار توسط مورگان مورد توجه کاربران قرار گرفت و برخی از آن‌ها تلاش کردند تا حدس بزنند این موجود چه چیزی می‌تواند باشد. در حالی که یکی از کاربران عنوان کرد این موجود شبیه به یک ماهی مرکب بزرگ است، کاربر دیگر آن را شبیه به موجودات بیگانه دانست. با این حال موسسه تحقیقاتی آکواریوم مونتری بعدا این موجود را یک ماهی سوس نمای پوزه بیلچه ای شناسایی کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جانور عجیب جانور دریایی اخبار حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۵۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به یک کشتی در بندر «المخا» یمن

رویترز به نقل از آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس اعلام کرد که گزارشی را مبنی بر وقوع یک حادثه امنیتی در ۵۴ مایل دریایی در شمال غرب المخای یمن دریافت کرده است.

این آژانس اعلام کرد که گزارش‌های اولیه حاکی از حمله موشکی به یک کشتی است.

آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس همچنین گزارش داد که این کشتی دچار آسیب شده اما خدمه آن در سلامت کامل هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکستن سد کنیا را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکست سد را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • انگلیس : یک حادثه دریایی جدید در سواحل یمن رخ داده
  • انگلیس: یک حادثه دریایی جدید در سواحل یمن رخ داده است
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • حمله به یک کشتی در بندر «المخا» یمن
  • حمله به یک کشتی در سواحل یمن
  • هدف قرار گرفتن یک کشتی در سواحل یمن
  • ارائه راهکارهای محیط زیستی برای توسعه صنایع در سواحل «مکران»
  • وقوع یک حادثه در آب‌های شرق یمن