Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی رسول پناه، میدرعامل سابق پرسپولیس با حضور در برنامه شب های فوتبالی، درخصوص مسائل مختلف مدیریتش توضیح داد.

به گزارش طرفداری؛ بخشی از صحبت های مهم رسول پناه به شرح زیر است:

*بعد از جلسه هئیت مدیره انصاری فرد در یکی از برنامه های تلویزیونی استعفا داد. بدون اینکه ما در جریان باشیم. به قول معروف دست ما در حنا ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*بعد از این استعفا، در شرایط عجیبی قرار گرفتیم، کالدرون از ایران رفته بود. بحث اینکه باید به بازیکنان پول پرداخت می کردیم. 

*مشکلی پیش آمده بود که بیشتر مشکلات باشگاه از آن ناشی بود، باشگاه از کارگزار پول قرض گرفته بودند. در حدود دو برابر مبلغ هم چک پرداخت کرده بودند. مدیریت وقت این کار را کرده بود.

*کارگزار به ما گفت: پول هایی که قرض دادیم را به حساب واریز کنید. فکر کردیم کارگزار شوخی می کند. فردای آن روز متوجه شدیم ۲۷ میلیارد(دو برابر مبلغ قرض گرفته شده) به کارگزار چک پرداخت کرده بودند.

*پولی که برای پرداخت به کالدرون در اختیار باشگاه قرار داده بودم توسط مدیر عامل در جای دیگری هزینه شد!

*در نامه ای که به کارگزار اعطا شده بود نوشته بود طبق مصوبه هیئت مدیره پرسپولیس، در حالی که اصلاً چنین مصوبه ای وجود نداشت. 

*با این مسائل به مدیرعامل گفتیم چرا از کارگزار پول قرض گرفتید؟ مسائل حاد شد. در حدود ۲۱ اسفند انصاری فرد انصراف داد.

*بشار رسن را شخص بنده نگه داشتم و ۳۵۰ هزار دلار شرط او را شخصا تأمین کردم

*باید ۲۲ تا ۲۳ اسفند ماه به حساب بازیکنان پول واریز می کردیم، که ۷۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان پول در حساب باشگاه بود! 

*بعد از این اتفاق جلسه هیئت مدیره تشکیل شد. چون مسئول هیئت مدیره بودم، مسئولیت سرپرستی مدیرعاملی باشگاه به من محول شد.

*در دوران مدیریتم شفاف‌سازی کامل برقرار بود.

*اصل قرارداد باشگاه را بین همه رسانه ها منتشر کردیم. کارگزار ما در بورس حضور داشت.

*تمام چک ها و دریافتی‌های باشگاه اول در رسانه‌ها منتشر می‌شد بعد به دست ما می‌رسید!

*اصل رازداری را رعایت نمی کردم؟ به نظر من این کاراشتباه است چرا که صاحبان باشگاه هواداران هستند و نباید از آنها پنهان کاری کرد.

*باشگاه را صاحب ۲ ملک کردیم که بالای ۲۰۰۰ میلیارد تومان ارزش مالی دارد.

*حمید مشهدی (وکیل شجاع) به باشگاه می‌آمد و پیشنهاد قرارداد ۶ ساله ۶۰ میلیارد تومانی می‌داد!

*شجاع ۳ سال قرارداد داشت ولی می‌خواست مبلغ قراردادش را افزایش دهد که به او می‌گفتم چه عجله‌ای داری؟! شجاع اولین بازیکنی بود که ۱۰۰ درصد قراردادش را گرفت. مبلغ قرارداد شجاع ۲ میلیارد بود که با آپشن‌ها به ۳ میلیارد می‌رسید.

*از بیرون تماس گرفتند و گفتند برای اینکه در فضای مجازی حمایتت کنیم باید ماهانه پول بدهی. ۵ روز بعد از اینکه پیشنهاد آنها را رد کردم شدم دندانپزشک وزیر. نه تنها دندان سلطانی‌فر را ندیدم بلکه تا حالا در تهران طبابت نکردم.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۵۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ابر دولت» در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی اصغر انصاری معاون سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی توسعه فاوا و اقتصاد دیجیتال وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از منطقه ویژه اقتصادی پیام بازدید کرد.

انصاری در ابتدای این بازدید نشستی با مدیران و معاونان منطقه ویژه اقتصادی پیام و نمایندگان شرکت‌های مرکز داده مستقر در منطقه داشت، عملکرد این مجموعه فراتر از تکالیف تعیین شده ابزار دانست و گفت: منطقه ویژه اقتصادی پیام، ظرفیت‌های بالقوه بسیاری دارد که باید تدبیر شود تا این ظرفیت‌ها هرچه سریعتر بالفعل شود تا اثرات اقتصادی این توسعه بر اقتصاد کلان کل کشور اثرگذار باشد. 

وی با بیان اینکه برنامه‌های منطقه پیام جزء اولویت‌های وزارت ارتباطات قرار دارد، افزود: یکی از این موارد ایجاد مراکز داده در منطقه پیام بعنوان یک قطب است چرا که استعداد لازم را بدلیل همجواری با تهران و همچنین زیرساخت‌های موجود در منطقه دارد. 

معاون وزیر ارتباطات همچنین از برنامه ریزی برای اجرای طرح «ابر دولت» در قطب مرکز داده پیام خبر داد و گفت: طرح ابردولت توسط سازمان فناوری اطلاعات با سرمایه گذاری دولت و مشارکت بخش خصوصی در مناطقی از جمله تهران اجرا می‌شود و علاوه بر آن قصد داریم که این طرح را در قطب مرکز داده پیام نیز پیاده سازی کنیم.

انصاری همچنین موضوع برق را یکی از مهمترین مطالبات سرمایه گذاران مراکز داده دانست.

در ابتدای این نشست اکبر قنبرپور، مدیرعامل فرودگاه بین‌المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام گزارشی از عملکرد منطقه ویژه اقتصادی پیام ارایه کرد و با اشاره به فعال شدن ظرفیت ۲ نیروگاه در این منطقه گفت: با فعال شدن نیروگاه ها، این امکان فراهم شده که به صورت مستقیم به متقاضیان برق واگذار شود.

در ادامه نشست نیز نمایندگان شرکت‌های مرکز داده به بیان آخرین وضعیت و برنامه‌های آتی پروژه‌های خود پرداختند.

پس از پایان نشست، انصاری از محل احداث مراکز داده شرکت‌های ارتباطات زیرساخت، آسیاتک و همراه پرداز زرین بازدید بعمل آورد و از نزدیک جزییات پیشرفت اجرای این پروژه‌ها را مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • «ابر دولت» در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • احیا و بازسازی ۵۰ قنات قدیمی در شهر باشت
  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • انصاری‌فرد از بازی خاص محروم شد
  • اعلام شرایط اعطای وام ضروری به بازنشستگان
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود