Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک جوان پرسپولیس از گلزنی مقابل پیکان می‌گوید. به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، طرح جلد روزناه های ورزشی امروز، شنبه ۲۷ آذر ماه به شرح زیر است:   * مصاحبه با علی شجاعی، گلزن پرسپولیس در بازی با پیکان تیتر اصلی روزنامه گل است، همچنین خریدهای احتمالی پرسپولیس پس از باز شدن پنجره هم در این شماره از روزنامه روی جلد رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  * جلد اصلی روزنامه شوت هم به حکم کمیته انضباطی علیه گل گهر و همچنین محکومیت پرسپولیس در پرونده بدهی بابت یحیی گل محمدی اختصاص دارد.   * روزنامه هدف به ماجرای پر حرف و حدیث صدرنشین لیگ برتر و بحثی که در این خصوص وجود داشت پرداخته است.   * نشریه استانی شهرآرای مشهد گزارشی از کشتی گیران فرنگی این استان روی جلد برده و در مورد ماجرای رضا قوچان نژاد هم مطلبی درج کرده است. * آوای استقلال ضمن اشاره به پرونده قدیمی مهدی طارمی در پرسپولیس، مصاحبه‌ای از نیکبخت واحدی را هم روی جلد برده است.   * روزنامه ایران ورزشی مصاحبه جالبی از مرتضی پورعلی‌گنجی روی جلد خود برده است و از علایق فوتبالی خود می‌گوید.   * خبر ورزشی تیتر یک خودش را به حکم کمیته انضباطی و درگرگونی در جدول رده بندی مسابقات اختصاص داده است.   * فرهیختگان ورزشی مصاحبه‌ای از کاظم اولیایی روی جلد برده که احتمال حضور گل گهر به جای پرسپولیس در آسیا را منتفی می‌داند. همچنین به جایگزین‌های احتمالی حامد لک در دروازه پرسپولیس هم پرداخته است.   * روزنامه پرسپولیس بحث باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی و معرفی بدنه جدید هیات مدیره باشگاه را روی جلد برده است. این روزنامه کنایه‌ای به حکم اخیر کمیته انضباطی هم زده است. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: روزنامه های ورزشی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۶۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی دسته‌جمعی برای گل انفرادی ارونوف (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که پرسپولیس همواره برابر آلومینیوم در اراک بازی های سخت و چالشی را سپری کرده بود و در لیگ برتر نیز پس از ناکامی در باز کردن دروازه گوهری از آنها شکست خورد، حالا خیلی زود به گل رسید.

اوستون ارونوف در دقیقه ۱۱ با توپگیری از وسط زمین به سمت محوطه جریمه حرکت کرد و با شوت پای چپش دروازه آلومینیوم را باز کرد و یک گل انفرادی به ثمر رساند.

ارونوف که خرید تاثیرگذاری برای سرخ‌ها بوده یک بار دیگر در گل‌های پرسپولیس تاثیرگذار بود و بازیکنان پرسپولیس پس از گل، او را در آغوش کشیدند.

دیگر خبرها

  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۸ اردیبهشت
  • عکس/ تیتر روزنامه های ورزشی شنبه ۸ اردیبهشت
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۸ اردیبهشت
  • روزنامه‌های ورزشی شنبه 8 اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ببینید | شادی مردم اراک پس از حذف پرسپولیس و صعود آلومینیوم
  • پنجه آلومینیوم بر صورت قرمزها / پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • شادی دسته‌جمعی برای گل انفرادی ارونوف (عکس)