Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در دیداری از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، استقلال در استادیوم آزادی به مصاف نود ارومیه می رود. فرهاد مجیدی سرمربی آبی های پایتخت در نشست خبری پیش از این بازی گفت:

ما با تیمی بازی داریم که شناخت چندانی از این تیم نداریم. دیروز با بازیکنانم صحبت کردم و سعی می کنیم با جدیت تمام در این بازی حاضر شویم و هیچ تیمی را دستکم نمی گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مورد اینکه در بازی فردا از نفرات اصلی استفاده می کند یا بازیکنان ذخیره، پاسخ داد:

با صحبتی که با کادرفنی داشتیم، تصمیم گرفتیم در بازی فردا به چند نفر از بازیکنان که در لیگ بیشتر بازی کرده بودند استراحت بدهیم. از بازیکنانی استفاده می کنیم که شانس کمتری برای حضور در ترکیب داشته اند. همیشه گفته ام، ما برای انتخاب ۲۰ بازیکن جهت حضور در اردو با کادرفنی بحث می کنیم. چون بازیکنان ما بسیار خوب تمرین کردند و لود آنها بسیار عالی است. سعی می کنیم در بازی فردا از بازیکنانی استفاده کنیم که برای بازی کردن شانس کمتری داشته اند. ولی در باز هم می گویم، در کل این بازی را با جدیت تمام انجام می دهیم.

وی در مورد اینکه برای بازی فردا تمام بازیکنانش را در اختیار دارد یا خیر، گفت:

تنها بازیکنی که در اختیار نداریم رشید مظاهری است که در اواخر تمرین دیروز دچار مصدومیت شده و پس از گفتگو با پزشک تیم متوجه شدیم که او شرایط حضور در این مسابقه را ندارد. البته وریا غفوری هم در دیدار فردا غایب است و از ۲ ، ۳ روز دیگر به تمرینات ملحق می شود و کارش را با تیم شروع می کند.

مجیدی درباره اینکه استقلال نگاه جدی به کسب قهرمانی در جام حذفی دارد، گفت:

با توجه به اینکه ما ۲ سال در فینال جام حذفی حضور پیدا کردیم ولی موفق به کسب عنوان قهرمانی نشدیم به بازیکنان تیمم گفته ام روی این جام حساب ویژه ای باز کردیم. روی این جام حساب ویژه ای باز کرده ایم و تمام تمرکزمان را می گذاریم تا این ۲ ناکامی را در ۲ فصل گذشته داشته ایم را جبران کرده و بتوانیم جام قهرمانی را به دست بیاوریم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه آبی ها باز هم با جابجایی زمین تمرین مواجه شده اند پاسخ داد:

در کنفرانس قبلی نیز عرض کردم. یکی از معضلات بزرگ ما زمین تمرین است که شرایط مناسبی ندارد. با توجه به اینکه مسئولین باشگاه هم تلاش زیادی انجام دادند، توانستند زمین دانشگاه تهران را اجاره کنند که کیفیت بسیار خوبی دارد. اگر بتوانیم در هفته یک جلسه هم در این زمین، تمرین کنیم از آنها تشکر می کنیم. ولی باز هم تأکید می کنم که مسئولین باشگاه به دنبال زمین چمن مناسبی برای تمرینات استقلال هستند.

وی در مورد اینکه رأی کمیته انضباطی بیشتر به سود استقلال بوده است یا سپاهانی که ۳ امتیاز به دست آورده است اظهار داشت:

شرایط لیگ و بازی ها طوری نیست که تیمی با گرفتن ۲ یا ۳ امتیاز شانس قهرمانی را از دست بدهد یا شانس قهرمانی اش افزایش پیدا کند. همه تیم های بالای جدول شانس قهرمانی دارند ولی مهم این است که ما در بازی های آینده موفق باشیم. برای من خیلی مهم نبود که ۲ امتیاز به ما یا ۳ امتیاز به سپاهان اضافه شد.

مجیدی در پایان گفت:

این اتفاق قبلا هم رخ داده است. اگر شما خاطرتان باشد تیم سپاهان برابر پرسپولیس حضور پیدا نکرد و فاصله ما با پرسپولیس از ۲ امتیاز به ۵ امتیاز رسید. بنابراین من فکر نمی کنم این ۲ یا ۳ امتیاز شانس قهرمانی را به تیمی بدهد یا بخت قهرمانی را از تیمی بگیرد. مهم این است بتوانیم روند پیروزی هایمان را در ۲۰ بازی بعدی ادامه دهیم.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال نود ارومیه فرهاد مجیدی جام حذفی استقلال جام حذفی فرهاد مجیدی نود ارومیه شانس قهرمانی بازی فردا ۳ امتیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۸۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ حسین حسینی کاپیتان استقلال به دلیل مصاحبه‌ای که بعد از بازی با شمس‌آذر انجام داد از سوی کمیته انضباطی یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد تا در بازی حساس برابر تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر غایب باشد.

بیشتر بخوانید: قیمت هر سهم استقلال و پرسپولیس مشخص شد

مسئولان حقوقی استقلال نسبت به این حکم کمیته انضباطی به کمیته استیناف اعتراض و نامه‌نگاری کرده‌اند تا در صورت امکان محرومیت این بازیکن باز هم به جریمه نقدی تبدیل شود.

قرار است کمیته استیناف قبل از دیدار استقلال مقابل تراکتور به اعتراض آبی‌پوشان رسیدگی کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228524 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟
  • (عکس) جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • تصویر تازه از پسر فرهاد مجیدی کنار پدر؛ چقدر بزرگ شدی!
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات