Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – محمد نوری‌فر درخصوص ابراز امیدواری مدیرعامل باشگاه ۹۰ارومیه در خصوص پرداخت سهم این باشگاه از تبلیغات محیطی دیدار مقابل استقلال، اظهار داشت: از مسئولین این باشگاه به دلیل اینکه دعوت ما را قبول کردند و در این کنفرانس حاضر شدند، تشکر می‌کنم. این موضوع مربوط به تیم اقتصادی باشگاه است و اگر طبق قوانین قرار باشد این کار صورت بگیرد، حتما و قطعا انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون ارتباطات باشگاه استقلال در مورد حضور سرپرست باشگاه پرسپولیس در فدراسیون فوتبال و دیدار با عزیزی خادم، عنوان کرد: در مورد پرونده بازیکن گابنی اول باید از تیم حقوقی باشگاه استقلال تشکر کنم که پیگیرانه این کار را پیش بردند. چند نفر از همکاران در شبکه‌های اجتماعی در کار جمع آوری منابع فوق‌العاده به ما کمک کردند. از تک تک آن ها بابت این قضیه تشکر می‌کنم. تیم و معاون حقوقی ما خیلی برای این کار زحمت کشیدند.

وی با اشاره به صحبت‌های مجید صدری پس از دیدار با رئیس فدراسیون فوتبال، افزود: می‌گویند در زمین رقابت کنید و امتیاز بگیرید. واقعا حافظه هواداران استقلال و طرفداران فوتبال ایران مملو از خاطراتی است که نتایج و جام های قهرمانی آن ها در بیرون از زمین به دست آمد. همین بلوای سوپرجام را یادمان نمی رود که با قانون من درآوردی یک جام را که می‌توانست یک بازی در نیم فصل یا زمان دیگری برگزار شود، با چه اصراری آمدند انجام دادند و آن مسائل برای ما به خاطر سوپرجام پیش آمد. یا ماجراهای هتل اصفهان و قصه‌هایی که وجود داشت و آمدند آن امتیاز را گرفتند.

نوری‌فر افزود: این نکته را توجه کنید؛ در لیگ برتر فصل ۹۹-۹۸، بازی پرسپولیس-سپاهان مقطعی بود هنوز آن فاصله اختلاف امتیاز وجود نداشت و رقابت تنگاتنگ بود. آن بازی به تیم‌هایی که رقیب پرسپولیس بودند خیلی ضربه زد. پرسپولیس سه امتیاز راحت و ساده را بیرون از زمین گرفت. همان موقع هم مباحث زیادی وجود داشت که می‌شد به عنوان دفاع مطرح کرد.

معاون ارتباطات باشگاه استقلال با اشاره به رای کمیته انضباطی در پرونده بازیکن گابنی گل گهر گفت: کمیته انضباطی بررسی کرده، نکته ای که خیلی کم دیدم رسانه ها به آن بپردازند گزارش ۵۰صفحه‌ای پلیس فتا است. گزارش تخصصی داده، IPها بررسی شده، از ۹ ایمیل ۷ ایمیل جعلی بوده و کار پرونده را تقریبا یکسره کرده، کمیته انضباطی رای داده، بررسی در استیناف هم مسیر قانونی است. بعید می‌دانیم با این میزان مدارک و مستندات موجود… خواهشا به دو خط آخر رای کمیته انضباطی دقت کنید که گفتند حتما با جعل کنندگان و مسئولینی که در این موضوع مقصر بودند، برخورد می شود. قرار است پیگیرانه این را انجام بدهند و معرفی کنند. پرونده در این بخش باز است.

وی تصریح کرد: متاسفانه ما می‌بینیم که در دو روز گذشته بیشترین اظهار نظر را از باشگاه رقیب تهرانی داریم. اگر صحبت‌های طرفین این پرونده یعنی باشگاه‌های استقلال، سپاهان پیکان و گل گهر را در این روزها جمع کنیم، به اندازه صحبت های دوستان نمی‌شود. مسئول، مربی، پیشکسوت، رسانه و هرکدامشان را که می‌بینید در این ساعت ها مشغول اظهار نظر هستند!

معاون ارتباطات باشگاه استقلال افزود: یک مساله قانونی بوده، فقط هم ما نبودیم. دو تیم دیگر در کنار ما بودند. این کار را پیگیری کردیم، کمیته انضباطی پیگیری کرده و رای را هم زود داده است. برخلاف بسیاری از پرونده ها که ۲، ۳، شش ماه، بروید دادگاه CAS یک سال دو سال طول بکشد، این رای خیلی زود صادر شد. قطعا کمیته انضباطی به یقین رسیده و این کار را انجام داده است. بیش از دیگران و آن‌هایی که باید، در رابطه با این پرونده صحبت می‌کنند. فکر می‌کنم این صحبت‌های من جزو معدود صحبت‌های مسئولان باشگاه استقلال در این یکی دو روز باشد. مسیر مشخص است. دوستان ضعفشان در خیلی از مسائل را می‌خواهند با این فرفکنی‌ها پوشش بدهند. اصلا اینطور نیست. استقلال کاملا قانونمند عمل کرده و کار را پیش برده است.

نوری‌فر با اشاره به موارد مشابهی که پیش از این برای پرسپولیس رخ داده بود، عنوان کرد:  این موضوع که بازی در بیرون از زمین و… من یکبار هم گفتم از این شوخی‌ها با ما نکنید! هفته پیش قصه‌ای راه انداختید که ۶-۵ باشگاه با هم متحد شدند اما باشگاه‌ها یکی یکی تکذیب کردند و شما ماندید و باشگاه مبدا! الان هم باز این قصه‌ها هست. مطمئن باشید باشگاه استقلال برسر حقوق و منافعش با هیچ فردی شوخی ندارد.

وی افزود: یادمان نرود یکی از مهمترین و جنجالی‌ترین پرونده‌هایی که هنوز تکلیفش مشخص نشده، پرونده مهدی طارمی است. موضوعی که در آن زمان می‌شد با رصد و دقت بهتر، با شرایطی که این بار در فدراسیون فوتبال اتفاق افتاد و به این پرونده رسیدگی شد، آنجا هم این کار صورت بگیرد و حقی از بین نرود. ما یادمان نمی‌رود و ذهنمان پر از این مسائل است. خواهش می‌کنم دوستان به امور باشگاه خودشان بپردازند و در مورد سایر مسائل این حجم از اظهار نظر را شاهد نباشیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال خبر ویژه مهدی طارمی باشگاه استقلال کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۸۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص عدم برگزاری دیدار آبی‌پوشان جنوب و فجر شهید سپاسی شیراز صادر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، رای صادره از سوی کمیته انضباطی به شرح زیر است:

درخصوص گزارش سازمان لیگ فوتبال مبنی بر عدم برگزاری مسابقه بین دو تیم آبی پوشان جنوب و فجر شهید سپاسی شیراز در تاریخ 2/2/1403 از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور در ورزشگاه غدیر اهواز باتوجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و نظربه اینکه براساس مکاتبات صورت گرفته از سوی باشگاه آبی پوشان جنوب با سازمان لیگ ورزشگاه تختی و غدیر اهواز به ترتیب به عنوان اولویت اول و دوم محل برگزاری مسابقات به عنوان میزبان در فصل جاری معرفی و تا کنون نیز تعداد 3 مسابقه در ورزشگاه تختی و 8 مسابقه در ورزشگاه غدیر برگزار گردیده است که این امر موید پذیرش استادیوم غدیر اهواز به عنوان دومین ورزشگاه باشگاه آبی پوشان جنوب در برگزاری مسابقات از سوی مسئولین باشگاه استقلال خوزستان به عنوان بهره بردار قراردادی ورزشگاه اخیر الذکر می باشد و از طرفی باتوجه به اینکه در جلسه هماهنگی شب قبل از بازی دو تیم
به دلیل عدم رفع مشکلات استادیوم تختی با اعلام مدیر تیم آبی پوشان جنوب و تاییدیه نماینده هیات فوتبال استان ، استادیوم غدیر به عنوان ورزشگاه برگزاری مسابقه معرفی و به تایید و امضا حاضرین در جلسه از جمله مدیران دو تیم ، ناظر بازی ، نماینده نیروی انتظامی و نماینده هیات فوتبال استان خوزستان رسیده ولی علی رغم حضور بازیکنان دو تیم ، داوران و فراهم بودن شرایط برگزاری به دلیل عدم بازگشایی درب استادیوم غدیر از سوی بهره بردار آن و با وجود اعطای مدت زمانی حدود 2 ساعت و تلاشهای صورت گرفته مسابقه برگزار نگردیده است باتوجه به گزارش مقامات رسمی بازی ، لوایح دفاعیه ابرازی از سوی دو باشگاه و اظهارات نمایندگان آنها و همچنین اظهارات مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در جلسه مورخ 9/2/1403 و با عنایت به اینکه اقدام باشگاه استقلال خوزستان به عنوان شخص ثالث علت اصلی و خارج از اراده باشگاه میزبان در عدم برگزاری مسابقه تشخیص داده می شود در نتیجه باتوجه به بند 5 ماده 14 آیین نامه برگزاری مسابقات لیگ برتر و دسته اول فوتبال ایران مصوب 1398 و همچنین مفهوم مخالف از ماده 62 مقررات انضباطی حکم بر تکرار مسابقه بین دو تیم آبی پوشان جنوب و فجر شهید سپاسی شیراز تماماً با هزینه باشگاه میزبان در محلی خارج از استان خوزستان با تشخیص سازمان لیگ صادر می‌گردد.

همچنین باتوجه به اظهارات مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان درخصوص عدم امکان موافقت با برگزاری سایر مسابقات باقیمانده تیم آبی پوشان جنوب در ورزشگاه غدیر ، مسابقات باقیمانده که تیم اخیر الذکر در فصل جاری میزبان می‌باشد در محل دیگری به تشخیص سازمان لیگ باید برگزار شود.

همچنین رفتار باشگاه استقلال خوزستان به عنوان بهره بردار ورزشگاه غدیر در عدم موافقت با بازگشایی در این ورزشگاه علی رغم اطلاع و آگاهی از انتخاب ورزشگاه مذکور به عنوان محل دوم برگزاری مسابقات تیم آبی پوشان جنوب از مصادیق نقض اصول اخلاقی و جوانمردی حاکم بر مسابقات فوتبال تشخیص و مستند به مواد 51 و 117 مقررات انضاطی به پرداخت مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد . رای صادره به جز جریمه نقدی قابل اجرا و تماماً ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف می‌باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • اعتراض استقلال به محرومیت سیدحسین حسینی
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف