Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه گل‌گهر سیرجان با انتشار متنی به حواشی پیرامون بازیکن گابنی تیم و حکم کمیته انضباطی واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش‌سه"، پس از حکم کمیته انضباطی که نتیجه سه دیدار گل‌گهر برابر استقلال، پیکان و سپاهان را با نتیجه سه بر صفر اعلام کرد، روابط عمومی این باشگاه سیرجانی متنی به شرح زیر منتشر کرده و ابراز امیدواری کرده که عدالت برقرار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


این متن را در ادامه بخوانید.  

 

« باشگاه گل گهر سیرجان در طول دوران حیات خود با نگاه ویژه به توسعه ورزش، مجموعه ای دور از جنجال و هیاهو بوده است.


در پاسخ به کلیه تماس ها، شایعات، گفته ها و نقل قول های احتمالی؛ باشگاه گل گهر تاکید می‌کند که احقاق حق خود پس از رای اخیر کمیته محترم انضباطی را تنها از مجاری قانونی دنبال خواهد کرد و به وجود عدالت در فدراسیون فوتبال، کمیته استیناف و سایر مراجع رسیدگی کماکان امیدوار است.


لازم به ذکر است آنچه که در مورد پرونده بازیکن گابنی استخدام شده در باشگاه گل گهر رخ داده، شامل عوامل پیچیده ایست که هزینه ای غیر ضروری را بر مدیریت باشگاه تحمیل کرده است. حال آنکه این باشگاه و عوامل اجرایی به شهادت مکاتبات رسمی و جلسات خود به دنبال کشف حقیقت در مورد این بازیکن و به کار گیری او از راه قانون بوده و هرگز تخطی عدول از آنچه که سازمان لیگ برتر فوتبال ایران برای تعیین صلاحیت بازیکنان خارجی در نظر گرفته، نبوده و به همین دلیل این بازیکن دیرتر از حد معمول به جمع نفرات اضافه شده است.


 اگر در این مسیر  اشتباهاتی هم رخ داده و اطلاعات غلطی نیز از طریق کارگزار رسمی خارجی بازیکن یا فدراسیون گابن سهوا (یا عامدانه) باعث بروز اتفاقاتی در جریان عقد این قرارداد(با باشگاه) شده که مورد تایید ما نیست.


 با این حال باشگاه گل گهر در تمام مکاتبات موجود خود با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ درخواست تعیین وضعیت بازیکن و بررسی شرایط او مبنی بر صلاحیت حضور در لیگ فوتبال ایران را داشته و در مکاتبه با فدراسیون فوتبال گابن قصوری متوجه این مجموعه نیست چرا که در صدور کارت بازی چیزی جز استعلام و شارع قانون مد نظر ما نبوده است.
انتظار می‌رود با توجه به لزوم انجام رقابت در لیگ برتر فوتبال ایران در شرایط عادلانه به حکم کمیته محترم انضباطی بازنگری شود.


در شرایطی که گل گهر با احساس تضییع حق ، روند های قانونی را در پی خواهد گرفت تاکید می‌کنیم که نگاه ویژه و عدالت محور به فوتبال در فدراسیون آقای شهاب الدین عزیزی خادم منجر به اصلاح امور جاری در کل و صد البته بررسی های دقیقتر و اعلام آرای منصفانه در کلیه پرونده ها اعم از این پرونده و سایر موارد خواهد شد.


در پایان تاکید می‌کنیم که  باشگاه گل گهر بدون هیاهو از ظرفیت قانونی پیش بینی شده برای اثبات حقانیت خود استفاده خواهد کرد و بدین وسیله از رسانه ها و علاقمندان و هواداران فوتبال انتظار داریم که در در آرامش و بدون فضا سازی در این مسیر به ایجاد  رقابت عادلانه  در فوتبال کمک کنند.»

گل گهرسیرجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گل گهرسیرجان باشگاه گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۹۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، اردوی تیم ملی والیبال ایران برای حضور هرچه بهتر در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ که از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود، از امروز وارد فاز جدی‌تر شد.

بردیا سعادت به دلیل گذراندن دوران نقاهت پس از حادثه رانندگی‌اش در ترکیه از هفته گذشته به اردوی تیم ملی پیوست تا با نظر نهایی کادر پزشکی و فنی درصورت نبود مشکل به تمرین بپردازد اما با توجه به نتایج آزمایشات و گزارش پزشکی و صحبت‌هایی که با سرمربی تیم ملی و رئیس فدراسیون والیبال انجام شد، با در نظر گرفتن اولویت سلامتی بردیا سعادت، به این بازیکن برای گذراندن کامل دوران نقاهت از حادثه رانندگی استراحت داده شد.

گفتنی است که زمان کمی برای آمادگی و حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ باقی مانده است و این بازیکن با اخلاق تیم ملی والیبال کشورمان در این رقابت ها به استراحت و طی کردن دوران نقاهت خود خواهد پرداخت به همین دلیل خروج وی از اردوی تیم ملی با نظر پائز و موافقت رئیس فدراسیون قطعی شد.

بردیا سعادت در خصوص خروجش از اردوی تیم ملی گفت: در ابتدا از کادر فنی و رئیس فدراسیون والیبال که پس از تصادفی که داشتم جویای احوالم بودند، تشکر می‌کنم. بعد از دوران نقاهتم در ترکیه و پس از ورود به ایران وارد اردوی تیم ملی والیبال ایران شدم اما براساس آزمایش‌هایی که انجام دادم، دکتر نیاز بر این دانست که به خاطر سلامتی‌ام، باید مدتی استراحت کنم.

وی با تاکید بر این که مدت کوتاهی قادر به انجام فعالیت‌های ورزشی نخواهم بود، تصریح کرد: زمان کمی تا شروع لیگ ملت‌ها باقی مانده است. متاسفانه با وجود انگیزه بسیاری که داشتم و علی‌رغم آمادگی ذهنی و بدنی برای پوشیدن پیراهن و عضویت در تیم ملی کشورم برای چهارمین سال متوالی و همچنین تمایلم برای شاد کردن دل مردم با کسب پیروزی، با شرایطی که بعد از تصادفم به وجود آمد قادر به همراهی تیم ملی نیستم.

بازیکن قطر پاسور والیبال کشور ادامه داد: قطعا تمریناتم را ادامه خواهم داد و امیدوارم با فیزیوتراپی و ریکاوری خوب، پرقدرت تر از قبل به تیم ملی برگردم. بتوانم از این افتخار برخوردار شوم که بار دیگر پیراهن تیم ملی کشورم را بر تن کنم.

کد خبر 848182 منبع: ایسنا برچسب‌ها ویژه ورزشی والیبال - تیم ملی

دیگر خبرها

  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • سازمان لیگ سد راه کسر امتیاز از یک تیم!
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • کنسرسیوم «توسعه ریلی افغانستان» ترانزیت را از مجاری قانونی پیگیری کند