Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال مردان (جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی)، پس از تعطیلی دو هفته‌ای لیگ به دلیل حضور تیم فولاد سیرجان در رقابت‌های جام باشگاه جهان امروز با برگزاری ۷ دیدار در شهر‌های میزبان پیگیری خواهد شد. تیم فولاد سیرجان که برای حضور در این رقابت‌ها با مشکل بازیکن رو به رو بود دست به دامن دیگر تیم‌های لیگ برتری شد تا بتواند تیم خوبی را راهی این رقابت‌ها بکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان هم باشگاه‌ها همکاری خوبی با تیم فولاد سیرجان داشتند و بازیکنانی که مد نظر این باشگاه بودند را در اختیار این تیم قرار دادند تا بتواند با یک تیم خوب راهی این رقابت‌های جهانی شود.

پس از توقف دو هفته‌ای اجباری لیگ برتر والیبال امروز هفته دوازهم برگزار خواهد شد که بازی‌های بسیار حساسی پیش روی تیم‌های بالای جدول وجود دارد. سپاهان که فاصله زیادی با رقبای خود ایجاد کرده است شانس بیشتری برای قهرمانی در نیم فصل اول دارد، اما شکست او در برابر مدافع عنوان قهرمانی می‌تواند رقابت‌های بالای جدول را در ۲ هفته پایانی دور رفت حساس‌تر کند.

فولاد مبارکه سپاهان اصفهان – فولاد سیرجان ایرانیان

تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان امروز در حالی میزبان شاگردان سعید رضایی خواهد بود. تیم فولاد سیرجان که در تعطیلات لیگ درگیر رقابت‌های جام باشگاه جهان بود و پس از حذف از این رقابت‌ها به ایران بازگشت و برای ادامه لیگ به تمرینات خود ادامه داد. شاگران رضایی کار سختی برابر سپاهان بدون شکست دارند. سپاهانی‌ها در هفته یازدهم توانستند در خانه والیبال تهران سایپا را ۳ بر یک از پیش رو بردارند تا بدون شکست به صدر نشینی خود در لیگ برتر والیبال ادامه بدهند. پیروزی در این دیدار میتواند حکم قهرمانی سپاهان را قبل از هفته سیزدهم امضاء کند، اما در صورت شکست شاگردان رحمان محمدی راد در این بازی صدر نشینی آن‌ها را به خطر نمی‌اندازد. سپاهان در حال حاضر با ۱۱ پیروزی و بدون شکست و با ۳۲ امتیاز صدر نشین لیگ برتر والیبال است.

تیم والیبال فولاد سیرجان هم که تجربه حضور در رقابت‌های باشگاه‌های جهان را به دست آورده است در هفته دوازدهم باید به مصاف صدر نشین لیگ برتر برود. شاگردان رضایی به پیروزی در این دیدار نیاز دارند تا شرایط خود را با دیگر حریفان حفظ کنند، اما شکست دادن تیم قدرتمندی مانند سپاهان کار بسیار سختی است. سبرجانی‌ها در صورت برد در این دیدار می‌توانند جایگاه هشتم خود را حفظ کنند. تیم والیبال فولاد سیرجان در حال حاضر با ۵ پیروزی و ۶ شکست و با ۱۳ امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار گرفته است.

شهرداری ارومیه – لبنیات هراز آمل

تیم والیبال شهرداری ارومیه که در جدول سایه به سایه سپاهان حرکت می‌کند امروز میزبان شاگردان بهروز عطایی خواهد بود. تیم شهرداری ارومیه که تعداد زیادی از بازیکنان خود را به فولاد سیرجان داد تا در رقابت‌ها باشگاه‌های جهان شرکت کند. همین امر باعث شد تا محمدرضا تندروان سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه بازیکنان اصلی خود را برای تمرین در تعطیلات در اختیار نداشته باشد، اما حضور بازیکنان شهرداری ارومیه در رقابت‌های جهانی به تجربیات آن‌ها افزوده است و می‌توانند برابر شاگردان بهروز عطایی عملکرد بسیار خوبی را داشته باشند. اروموی هادر بازی قبلی خود موفق شدند با نتیجه ۳ بر ۲ برابر شهرداری ورامین به پیروزی برسند. شاگردان محمدرضا تندروان تا به این جای کار با ۹ پیروزی و ۲ شکست و ۲۶ امتیاز در رده دوم جدول لیگ برتر قرار دارند.

در مقابل تیم والیبال لبنیات هرازآمل هم با پیروزی در بازی قبلی خود برابر مدافع عنوان قهرمانی امروز به مصاف شهرداری ارومیه خواهد رفت. پروزی در این دیدار برای هرازی‌ها بسیار حائز اهمیت است چرا که در صورت پبروزی در این دیدار می‌توانند جایگاه خود را در جدول ارتقا دهند و تا رده سوم صعود کنند و در جمع مدعیان قرار بگیرند. شاگردان بهروز عطایی در بازی قبلی خود با نتیجه ۳ بر یک فولاد سیرجان را از پیش رو برداشتند تا به هفتمین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر والیبال دست پیدا کنند. هرازی‌ها در حال حاضر با ۷ پیروزی و ۴ شکست و با ۱۹ امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفته اند.

آذرباتری ارومیه – سایپا تهران

تیم والیبال آذرباتری ارومیه قعر نشین جدول لیگ برتر والیبال امروز میزبان شاگردان ناصر شهنازی خواهد بود. در این میان تغییر در نیمکت آذرباتری چهره جدیدی از این تیم را ساخته است. پس از تعطیلی لیگ والیبال مدیران باشگاه آذرباتری ارومیه تصمیم گرفتند تا فرهاد نفرزاده را برکنار کنند و مربی جدیدی را به جای او انتخاب کنند. امیر ملک زاده سرمربی جدید تیم وایبال آذرباتری ارومیه است که برای اولین بار در لیگ برتر والیبال به عنوان سرمربی حضور خواهد داشت. آذرباتری ارومیه در حال حاضر با ۹ شکست و ۲ پیروزی وبا ۷ امتیاز به قعر جدول لیگ والیبال تکیه زده است.

در مقابل تیم سایپا تهران هم که روز‌های خوبی را سپری نمی‌کند باید به مصاف دیگر نماینده ارومیه برود. سایپایی‌ها در صورت پیروزی در این دیدار می‌توانند تا رده نهم جدول صعود کنند و کمی شرایط خود را بهبود ببخشند. شاگردان ناصر شهنازی در بازی قبلی خود با نتیجه ۳ بر یک مغلوب سپاهانی‌ها شدند. سپاهانی‌ها در حال حاضر با ۳ پیروزی و ۸ شکست و با ۱۰ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار گرفته اند.

برنامه کامل هفته چهارم دور رفت لیگ برتر والیبال مردان:

ساعت ۱۵ – سالن ۲۵ آبان اصفهان / فولاد مبارکه سپاهان اصفهان – فولاد سیرجان ایرانیان ساعت ۱۵ – سالن غدیر، ارومیه / شهرداری ارومیه – لبنیات هراز آمل ساعت ۱۶ – سالن زاگرس، مریوان / راه‌یاب ملل مریوان – شهرداری ورامین ساعت ۱۶ – سالن ۹ دی، رفسنجان / مس رفسنجان – شهداب یزد ساعت ۱۶ – سالن امام خمینی (ره)، گرگان/ پاس گرگان – شهرداری گنبد ساعت ۱۶– خانه والیبال، تهران/ پیکان تهران – هورسان رامسر ساعت ۱۸– سالن غدیر، ارومیه/ آذرباتری ارومیه – سایپا تهران

بیشتر بخوانید 

شگفتی سازی شاگردان آرش صادقیانی/ پیکان به رتبه سوم بازگشت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال اخبار والیبال تیم فولاد سیرجان لیگ برتر والیبال بازی قبلی خود آذرباتری ارومیه شهرداری ارومیه حال حاضر رقابت ها تیم والیبال رقابت ها ساعت ۱۶

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۲۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم والیبال زیر ۱۷ سال پسران ایران تاکنون ۶ اردوی آماده‌سازی برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان پشت سر گذاشته است.   سرمربی تیم والیبال زیر ۱۷ سال پسران ایران برای اینکه هیچ بازیکن شایسته‌ای امکان حضور در این تیم را از دست ندهد، ۶۶ نفر را به سه مرحله اردوی انتخابی این تیم دعوت کرد، اما به علت درخواست‌های زیاد از طرف هیئت‌های استانی و مربیان، این اردو به جای سه مرحله در چهار مرحله و با تعداد ۱۱۱ بازیکن برگزار شد.   در ادامه آرش صادقیانی ۲۳ بازیکن را برای حضور در اردوی آماده‌سازی این تیم فراخواند تا تمرینات به صورت جدی‌تر پیگیری شود. این اردو از ۱۲ اردیبهشت آغاز خواهد شد و به مدت یازده روز در سالن باشگاه پیکان ادامه دارد.   شنتیا به‌نژاد، امیررضا مشهدبان، میثم یموتی، امیرحسین شجاع، مصطفی صداقت، سید مهدی حسینی، سینا حضرتی، پارسا گله‌دار، طا‌ها محسنی، آرمین آسیایی، ماهان برات‌زاده، امین پاشنا، امیرحسین نقوی، علیرضا پاشایی، محمدرئوف خوشحال، کامیاب عبدالهی، امیرعلی فرج‌پور، عماد اسدنژاد، امیررضا عباسی، هومن ناظمی، مسعود ایمری، آرش قهرمانی، طا‌ها لایقی بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.   حسین وزیری (مشاور فنی و استعدادیابی)، وحید صادقی، اصغر نجفی، مهدی هادی، حسام الدین نائیجی و وحید خورشیدی (مربیان)، امیرحسین ضمیری نداف (بدنساز)، امیرحسن صمیمی (آنالیزور) و مانی میراب‌زاده اردکانی (فیزیوتراپ)، دیگر اعضای کادر فنی تیم والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران هستند که آرش صادقیانی را در اردو‌های آماده سازی همراهی می‌کنند.   نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۷ سال پسر جهان از سوم تا دهم شهریور به میزبانی بلغارستان و با حضور ۱۶ تیم برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)