Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، محور ریگان - نرماشیر در شرق استان کرمان به طول ۴۵ کیلومتر مشهور به جاده مرگ، سال‌هاست فقط ورد زبا‌ن‌ها است، محوری که در سه شهرستان ریگان، فهرج و نرماشیر قرار دارد که اگر سالانه هر شهرستان چند کیلومتر آن را به عهده می‌گرفتند، شاهد صحنه‌های دلخراش نبود.

محوری که خانواده‌های زیادی را داغدار کرده است و مسئولان هم می‌گویند، «خدا به خانواده‌اش صبر دهد»! ریگانی‌ها شب‌ها با ترس در این محور تردد می‌کنند محوری که شاهد سوخت قاچاق، قاچاق انسان و ورودی استان از سمت سیستان و بلوچستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شب گذشته در حال تردد در این محور بودم اما متاسفانه به صحنه‌ای رسیدم که مادر از داغ فرزندش ضجه و ناله می‌زد، من خبرنگار سال‌هاست که تصادفاتی را از نزدیک و در این محور دیدم اما ناله مادری را بر بالین فرزند ندیده بودم.

نمی‌توانستم نه عکسی بگیرم و نه یاداشتی داشته باشم اشک‌ از چشمانم بی‌اختیار سرازیر شد، وقتی بچه‌های سختکوش هلال‌احمر در حال امدادرسانی بودند تا معلم ریگانی را از لابه‌لای آهن پاره‌ها بیرون بیاورند، دیگر رمقی در وجودم در آن سرمای سوزان باقی نماند بی‌اختیار به زمین خوردم که چرا صدای مردمان این خطه را نمی‌توانم به گوش مسئولان برسانم.

سال‌های سال است که از این محور و تصادفاتش قلم‌فرسایی می‌کنم اما چرا فکری به حالش نمی‌شود، معلم ریگانی جوانی نخبه را از دست دادیم تا کی شاهد چنین حوادثی باشیم، مسئولان چاره‌اندیشی کنند.

امین باقری فرماندار ریگان در این زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه این محور ۴۵ کیلومتری در سه شهرستان ریگان، فهرج و نرماشیر قرار دارد، عنوان کرد: برای دوبانده شدن این محور از سمت ریگان عملبات آن اجرا شده و۵  کیلومتر آن اسفالت و ۵ کیلومتز دیگر به زودی آسفالت خواهد شد.

وی با بیان اینکه با پیگیری نماینده شرق استان ۱۵۰ میلیارد ریال برای باند دوم ریگان به نرماشیر اختصاص داده شده است، افزود: امید است در دو شهرستان فهرج و نرماشیر عملیات دوبانده شدن آن نیز آغاز شود.

فرمانده پلیس راه ریگان - ایرانشهر گفت: بر اثر برخورد دو دستگاه پژو و پراید، 5 نفر کشته و مجروح شدند و علت تصادف در حال بررسی است.

وی عنوان کرد: محور ریگان - نرماشیر از محورهای پرتردد استان است که تسریع در روند دوبانده شدن آن ضروریست.

انتهای پیام/80014/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: تصادف با چهار کشته دوبانده شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۲۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) اولین تصویر از تصادف شدید مزدا و کمپرسی در جاده زرند- رفسنجان کرمان

به گزارش صدای ایران از ایرنا،تصادف شدید مزدا و کمپرسی در جاده زرند- رفسنجان کرمان یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت. 

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش
  • (عکس) اولین تصویر از تصادف شدید مزدا و کمپرسی در جاده زرند- رفسنجان کرمان
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • آخرین وضعیت پروژه‌ های ‌راهسازی‌ اهواز تا چذابه
  • تخریب آثار تاریخی در باران شدید کرمان؛ قسمت اسلامی قلعه نرماشیر ریخت
  • رد رشوه از سوی مامور وظیفه شناس فراجا در ریگان
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان
  • ◄ جاده گردشگری هونجان اسفرجان به شهرضا؛ پرحادثه و پرتوریست
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند